Кіріспе Visual C++

Содержание

Слайд 2

Слайд 3

Не қажет? Visual C++ Express

Не қажет?

Visual C++ Express

Слайд 4

Жаңа жоба (проект) құру "Пуск" -> "Все программы" -> "Microsoft Visual

Жаңа жоба (проект) құру

"Пуск" -> "Все программы" -> "Microsoft Visual C++

Express Edition".
File ("Файл")->New project ("Новый проект") -> Жаңа проект түрін таңдаңыз .
Слайд 5

Консоль терезесінде осы кодты теріңіз: using System; class PleaseSayUra { static

Консоль терезесінде осы кодты теріңіз:

using System;
class PleaseSayUra
{ static

void Main() {
Console.WriteLine("Алақай!");
Console.ReadKey(); } }
Слайд 6

Слайд 7

Visual C++— кластар, объектілер, оқиғалар және әдістер арқылы заттарды сипаттау құралы

Visual C++— кластар, объектілер, оқиғалар және әдістер арқылы заттарды сипаттау құралы
class

Animal { ...}
Animal Barsik; //ескертеміз
Barsik = new Animal();//орын бөлеміз
Слайд 8

Animal Barsik; Barsik = new Animal(); Barsik.kindOfAnimal = "Cat"; Barsik.name =

Animal Barsik; Barsik = new Animal(); Barsik.kindOfAnimal = "Cat"; Barsik.name =

"Кот Барсик"; Barsik.numberOfLegs = 4; Barsik.height = 50; Barsik.length = 110; Barsik.color = "Black"; Barsik.hasTail = true; Barsik.isMammal = true;

class Animal {
string kindOfAnimal;
string name;
int numberOfLegs;
int height;
int length;
string color;
bool hasTail;
bool isMammal;
bool spellingCorrect; }

Өрістерді(поле) анықтау

Слайд 9

Жабық, қорғалған және ашық өрістер class Animal { string kindOfAnimal; string

Жабық, қорғалған және ашық өрістер

class Animal {
string kindOfAnimal;
string name;


int numberOfLegs;
int height;
int length;
string color;
bool hasTail;
bool isMammal;
bool spellingCorrect;
}
class MyTestClass
{ Animal myAnimal; }
private, protected и public – класс объектілерінің қорғалғандық дәрежесін анықтайды
Слайд 10

Шақырулар жүзеге асады ма? class Animal { public string kindOfAnimal; public

Шақырулар жүзеге асады ма? class Animal { public string kindOfAnimal; public

string name; public int numberOfLegs; public int height; public int length; public string color; bool hasTail; protected bool isMammal; private bool spellingCorrect; } class Zoo { Animal a = new Animal (); a.kindOfAnimal = "Kangaroo"; a.isMammal = false; a.spellingCorrect = true; }

class Animal
{
public string kindOfAnimal;
public string name;
public int numberOfLegs;
public int height;
public int length;
public string color;
bool hasTail;
protected bool isMammal;
private bool spellingCorrect;
}
Private – осы кластың объектілері ғана осы өрісті шақыра алады
Public – кез-келген кластың объектілері осы өрісті шақыра алады
Protected – тек кластың мұрагерлері ғана өрісті шақыра алады.  Animal класының мұрагері  Mammal (Млекопитающее)

Слайд 11

Класс әдістері void SayHello() {... }//жариялау void SayHello() { Console.WriteLine("Hello"); } SayHello();//шақыру

Класс әдістері

void SayHello() {... }//жариялау
void SayHello() { Console.WriteLine("Hello"); }
SayHello();//шақыру

Слайд 12

class Person { // Поля public string firstName; public string lastName;

class Person
{ // Поля
public string firstName;
public string lastName;


// Метод
public void ShowFullName()
{ Console.WriteLine("Name is " + firstName + " " + lastName); } }
Person Petr;
Petr = new Person();
Petr.firstName = "Petr";
Petr.lastName = "Ivanov";
Petr.ShowFullName();

Талдаңыз:
class Person {
// Поля string firstName; string lastName;
// Метод public void LuckyNumber( int numberOfTeeth, int age)
{ Console.WriteLine("Счастливое число" + numberOfTeeth * age); } } Person Petr;
Petr = new Person(); Petr.LuckyNumber(24, 14);

Слайд 13

int NumberOfLegs(string animalName) { if (animalName == "слон") //Если название животного

int NumberOfLegs(string animalName)
{
if (animalName == "слон")
//Если название животного

— слон
{
// Возвращаемое значение 4
return 4;
}
else if (animalName == "индейка")
//Иначе, если животное — индейка
{
// Возвращаемое значение 2
return 2;
} else if (animalName == "устрица")
//Иначе, если животное — устрица {
// Возвращаемое значение 1
return 1; }
else
//Иначе (при всех других условиях) {
// Возвращаемое значение 0
return 0; } }

Енді әдісті шақырамыз:
int i;
//Переменная "i" будет хранить значение числа конечностей.
i = NumberOfLegs("индейка"); //Теперь i = 2, получив значение, возвращенное методом
NumberOfLegs Console.WriteLine("У индейки конечностей – " + i);
i = NumberOfLegs("обезьяна"); //Теперь i = 0. Догадайтесь, почему!
Console.WriteLine("У обезьяны конечностей – " + i);

Слайд 14

Конструкторы с параметрами class Person { // Поля string firstName; string

Конструкторы с параметрами

class Person {
// Поля
string firstName;
string lastName;


// Первый метод-конструктор
public Person() { firstName = "Johnny";
lastName = "Rocket";
}
// Второй метод-конструктор
public Person(string f, string l)
{ this.firstName = f;
this.lastName = l;
} }
Person p = new Person();
Person p = new Person("Petr", "Ivanov");