Содержание
- 2. #include ; #include ; int roman (int,int,char); main() { int a; printf("ENTER NUMBER\n"); scanf(" %d",&a); a=roman(a,1000,'M');
- 3. % c - символ; % d (% ld) - ціле (довге) десяткове число зі знаком; %
- 4. Завдання: Написати програму, яка за введеними сторонами трикутника обчислює: Площу; Периметр; Висоти; Бісектриси; Медіани. Комп‘ютерний практикум
- 5. Перевірка a > 0; b > 0; c > 0; (a+b) > c (a+c) > b
- 7. Скачать презентацию
Слайд 2
#include ;
#include ;
int roman (int,int,char);
main()
{ int a;
printf("ENTER NUMBER\n");
scanf(" %d",&a);
#include
#include
int roman (int,int,char);
main()
{ int a;
printf("ENTER NUMBER\n");
scanf(" %d",&a);
a=roman(a,1000,'M');
a=roman(a,500,'D');
a=roman(a,100,'C');
a=roman(a,50,'L');
a=roman(a,10,'X');
a=roman(a,5,'V');
a=roman(a,1,'I');
getch();
return 0;
}
roman(int i,int j,char c)
{ while (i>=j)
{ putchar(c);
i=i-j;
}
return(i);
}
a=roman(a,500,'D');
a=roman(a,100,'C');
a=roman(a,50,'L');
a=roman(a,10,'X');
a=roman(a,5,'V');
a=roman(a,1,'I');
getch();
return 0;
}
roman(int i,int j,char c)
{ while (i>=j)
{ putchar(c);
i=i-j;
}
return(i);
}
#include
#include
roman(int i,int j,char c)
{ while (i>=j)
{ putchar(c);
i=i-j;
}
return(i);
}
main()
{ int a;
printf("ENTER NUMBER\n");
scanf(" %d",&a);
a=roman(a,1000,'M');
a=roman(a,500,'D');
a=roman(a,100,'C');
a=roman(a,50,'L');
a=roman(a,10,'X');
a=roman(a,5,'V');
a=roman(a,1,'I');
getch();
return 0;
}
Слайд 3
% c - символ;
% d (% ld) - ціле
% c - символ;
% d (% ld) - ціле
(довге) десяткове число зі знаком;
% i - ціле десяткове, вісімкове, шестнадцяткове;
% u - ціле беззнакове десяткове число;
% f (% lf) - дійсне (довге) число з фіксованою крапкою;
% е - дійсне число з плаваючою крапкою;
% о - вісімкове число;
% х - шестнадцяткове число;
% s - рядок символів;
% р - покажчик;
%% - символ % (при виводі).
% i - ціле десяткове, вісімкове, шестнадцяткове;
% u - ціле беззнакове десяткове число;
% f (% lf) - дійсне (довге) число з фіксованою крапкою;
% е - дійсне число з плаваючою крапкою;
% о - вісімкове число;
% х - шестнадцяткове число;
% s - рядок символів;
% р - покажчик;
%% - символ % (при виводі).
Специфікатори формату вводу
Слайд 4
Завдання:
Написати програму, яка за введеними сторонами трикутника обчислює:
Площу;
Завдання:
Написати програму, яка за введеними сторонами трикутника обчислює:
Площу;
Периметр;
Висоти;
Бісектриси;
Медіани.
Комп‘ютерний практикум № 2
Слайд 5
Перевірка
a > 0; b > 0; c > 0;
(a+b) > c
(a+c)
Перевірка
a > 0; b > 0; c > 0;
(a+b) > c
(a+c)
> b
(b+c) > a
(b+c) > a
- Предыдущая
Своя игра по географии