ПАДАЄМО В ЧОРНУ ДІРУ
У зеленій зоні існують стабільні кругові орбіти і
перебування тут безпечно.
У жовтій зоні кругові орбіти нестабільні, і найменший маневр двигунами можнет привести до падіння в чорну діру, або до вильоту назовні.
У помаранчевій зоні немає ніяких кругових орбіт, і якщо ви хочете звідти вибратися, у вас є єдиний шанс - щосили палити свої ракети.
Червона лінія це горизонт подій. Якщо ви перетнете її, ніщо вже не допоможе вибратися назад.
Чорна діра, як і будь масивний об'єкт, викривляє світло, що проходить повз неї, так що один об'єкт створює кілька зображень. Чим ближче до чорної діри, тим сильніше викривляються промені, так що картинка виявляється стиснутою в радіальному напрямку. Якщо ж об'єкт знаходиться в точності за чорною дірою, виникає красивий ефект - кільце Ейнштейна.
Чим ближче до сингулярності, тим сильніше на вас діють приливні сили. На ваші п'яти (якщо ви падаєте вперед ногами) діє велика гравітаційна сила, ніж на голову, так що вас розтягує у вертикальному напрямку - непоганий спосіб стати вище і схуднути, але дуже недовговічний. Приблизно за секунду до сингулярності вас просто розірве на частини.