Содержание
- 3. жоспар Кіріспе Антика дәуіріндегі әлемді түйсінудің Батыстық және Шығыстық ерекшеліктері Антикалық Шығыстың әлемді философиялық тұрғыдан байыптаудағы
- 4. Гректердің математикасының бастаушысы Анаксимандр (б.э.б. 6 ғ.). Оның түсінігінде әлем сфералық, оның ортасындағы Жер цилиндр тәріздес,
- 5. Филолайдың ұғымы бойынша әлемнің орталығында от жатыр, оны бір тәулікте үлгеретін сфералық Жер айналып жүр. Осыған
- 6. «Тимей» еңбегінде: Платон да Пифагор идеясын қолдайды, жетілген дене – шар формалы, жетілген фигура – шеңбер
- 7. Платон өзінің таным теориясында тұтас әлемді: 2 ге бөлді шын дүние жалған дүние Шын дүние –
- 8. Платон өзінің таным теориясында тұтас әлемді: шын дүние, жалған дүние деп 2 ге бөлді. Шын дүние
- 9. Философия Аристотельдің көзқарасы бойынша теориялық мақсаты білім білім үшін практикалық мақсаты білім қызмет үшін нойетикалық(шығармашылық) мақсаты
- 10. Аристотельдің онтологиясында үш мәселе жатыр бар-лықты категориялық талдау немесе бір нәрселердің болмысы туралы ілім мүмкіндік пен
- 13. Скачать презентацию
жоспар
Кіріспе
Антика дәуіріндегі әлемді түйсінудің Батыстық және Шығыстық ерекшеліктері
Антикалық Шығыстың
жоспар
Кіріспе
Антика дәуіріндегі әлемді түйсінудің Батыстық және Шығыстық ерекшеліктері
Антикалық Шығыстың
Қорытынды
Гректердің математикасының бастаушысы Анаксимандр (б.э.б. 6 ғ.). Оның түсінігінде әлем сфералық,
Гректердің математикасының бастаушысы Анаксимандр (б.э.б. 6 ғ.). Оның түсінігінде әлем сфералық,
Анаксимандр
Филолайдың ұғымы бойынша әлемнің орталығында от жатыр, оны бір тәулікте үлгеретін
Филолайдың ұғымы бойынша әлемнің орталығында от жатыр, оны бір тәулікте үлгеретін
Филолайдың ұғымы
Пифагор мен Филолайдың ұғымы
«Тимей» еңбегінде: Платон да Пифагор идеясын қолдайды, жетілген дене – шар
«Тимей» еңбегінде: Платон да Пифагор идеясын қолдайды, жетілген дене – шар
Платон мен Пифагор тұжырымы
Платон өзінің таным теориясында тұтас әлемді: 2 ге бөлді
шын дүние
жалған дүние
Шын
Платон өзінің таным теориясында тұтас әлемді: 2 ге бөлді
шын дүние
жалған дүние
Шын
Жалған дүние – материал -ды дүние. Себебі ол өзгермелі: минералдар, өсімдіктер, адамдар, адамдар заттары т.б. Жалған дүние шын дүниенің жай ғана көшірмесі болып табылады.
Диалектиканы пікірлесу, сұрақ қою, жауап беру өнері деп түсінді, онда қарама-қарсы ұғымдар болатынын білген: жеке мен көп, бүтін мен бөлшек, шексіз бен шекті т.б. Бірақ қарама-қарсылықтың екі жағын «Парменид» сұхбатында 2 бөлек ұғым ретінде көрсетті. Ешкім де жекенің көп екенін, көптің жеке екенін дәлелдей алмайды дейді. Оларды жеке дара өмір сүретін реалдылық деп түсінді.
Платон өзінің таным теориясында тұтас әлемді: шын дүние, жалған дүние деп
Платон өзінің таным теориясында тұтас әлемді: шын дүние, жалған дүние деп
Философия Аристотельдің көзқарасы бойынша: теориялық – мақсаты «білім – білім үшін» болып табылады, практикалық — мақсаты білім қызмет үшін, нойетикалық (шығармашылық) – мақсаты білім шығармашылық үшін. Теориялық философия: физикалық-математикалық және алғашқы философияға бөлінеді. Физикалық философияның пәні — жеке өмір сүріп, қозғалатындар, математикалық — жеке өмір сүреді бірақ қозғалмайтындар, алғашқы философия — жеке өмір сүреді, қозғалмайды. Практикалық философияға этика мен саясат жатады, нойетикалыққа — шешендік өнер мен саясат жатады. Логика — жеке дара ғылым емес, пропедевтика барлығының жиынтығынан құралады.
Аристотельдің онтологиясында үш мәселе жатыр: 1) бар-лықты категориялық талдау немесе бір нәрселердің болмысы туралы ілім; 2) субстанцияларды каузальдік талдау; 3) мүмкіндік пен шындық туралы ілім немесе әлі болмыс еместің теориясы.Категорияларды 10 мағыналық топқа бөледі: мән, сапа, сан, орын, уақыт, иелену, әрекет, азап шегу.
Философия Аристотельдің көзқарасы бойынша
теориялық мақсаты білім білім үшін
практикалық мақсаты білім қызмет
Философия Аристотельдің көзқарасы бойынша
теориялық мақсаты білім білім үшін
практикалық мақсаты білім қызмет
нойетикалық(шығармашылық) мақсаты білім шығармащылық үшін
Теориялық философия
физикалық-математикалық
алғашқы философия
жеке өмір сүріп, қозғалатындар математикалық жеке өмір сүреді бірақ қозғалмайтындар
жеке өмір сүреді, қозғалмайды
Практикалық философия
нойетикалыққа
этика мен саясат жатады
шешендік өнер мен саясат жатады
Логика — жеке дара ғылым емес, пропедевтика барлығының жиынтығынан құралады.
Аристотельдің онтологиясында үш мәселе жатыр
бар-лықты категориялық талдау немесе бір нәрселердің болмысы
Аристотельдің онтологиясында үш мәселе жатыр
бар-лықты категориялық талдау немесе бір нәрселердің болмысы
мүмкіндік пен шындық туралы ілім немесе әлі болмыс еместің теориясы
субстанцияларды каузальдік талдау
Категорияларды 10 мағыналық топқа бөледі
мән
сапа
иелену
орын
уақыт
сан
әрекет
азап шегу