Содержание
- 2. КОМП’ЮТЕРНА ГРАФІКА Тема 1. Основи комп’ютерної графіки – 6 Тема 2. Растрова графіка - 18 Тема
- 3. Задачею комп'ютерної графіки є звільнення людини від виконання трудомістких графічних операцій. В результаті вивчення дисципліни Ви
- 4. Вміти: правильно та ефективно експлуатувати ПЕОМ; виконувати зображення різноманітних об’єктів; створювати малюнки, функціональні та структурні схеми.
- 5. ? ЛІТЕРАТУРА: Березовський В. С. та інш. Основи комп’ютерної графіки. Київ. Видавнича група ВНV. 2011.- 400
- 6. Тема №1. Основи комп’ютерної графіки ПЛАН ВИВЧЕННЯ ТЕМИ ПОСЛІДОВНІСТЬ ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬ ТА РОЗРАХУНОК ЧАСУ: Всього на
- 7. Тема 1. Основи комп’ютерної графіки Заняття 1. Основні поняття комп'ютерної графіки 1. Основні поняття та визначення
- 8. Основні поняття та визначення комп’ютерної графіки. Комп’ютерна графіка (машинна графіка) - це сукупність методів і способів
- 9. Реальний обєкт Переведення зображення в цифрову форму (кодування) Відтворення зображення (візуалізація, декодування) Обробка цифрового зображення Математичні
- 10. Історія КГ Перші ЕОМ не мали засобів для роботи з КГ, однак програмуючи пам'ять на основі
- 11. середина 1960 років – розроблена цифрова електронна машина для креслення; 1965 р.- IBM випустила перший комерційний
- 12. Три етапи обробки об’єктів : розпізнавання образів; перетворення образів; візуалізація образів. Під “образом” розуміють графічну репрезентацію
- 13. Основні галузі застосування КГ графічний інтерфейс користувача; цифрова кінематографія, спец. ефекти; цифрове телебачення, інтернет, відеоконференції; цифрова
- 14. ЗА СПОСОБАМИ ПРЕДСТАВЛЕННЯ ГРАФІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ КГ ПОДІЛЯЄТЬСЯ: ДВОВИМІРНА (2D) растрова векторна фрактальна ТРИВИМІРНА (3D) 2. Види
- 15. РАСТРОВА Растрова графіка описує зображення у вигляді масиву кольорів точок, тобто для представлення зображення використовується двомірний
- 16. Переваги простота автоматизованого вводу (оцифровування ) зображень, фотографій, слайдів, малюнків за допомогою сканерів, відеокамер, цифрових фотоапаратів;
- 17. Недоліки – великі витрати пам’яті, втрати при редагуванні, неможливість розглянути деталі. Оскільки зображення складається із точок,
- 18. ХАРАКТЕРИСТИКИ розмір полотна, тип передачі кольорів, кількість кольорів Роздільна здатність – кількість крапок на одиницю довжини
- 19. РАСТРОВІ ФОРМАТИ *.TIF (Tagged Image File Format) Формат призначений для зберігання растрових зображень високої якості *.BMP
- 20. ВЕКТОРНА ГРАФІКА (інша назва — геометричне моделювання) – використання геометричних примітивів, таких як крапки, лінії, сплайни
- 21. Типові векторні об’єкти лінії та ламані лінії; багатокутники; кола та еліпси; криві; текст (в комп’ютерних шрифтах,
- 22. Переваги векторної графіки: Мінімальні витрати пам’яті при представленні нескладних за структурою зображень Розмір не залежить від
- 23. ВЕКТОРНІ ФОРМАТИ *.AI *.EPS (Adobe PostScript) Формат призначений для зберігання векторних зображень в програмах верстання, графічних
- 24. ФРАКТАЛЬНА ГРАФІКА «Фрактал» у перекладі з латинської – той, що складається з фрагментів. Для опису зображення
- 25. 3D - ГРАФІКА Описує об’єкти в тривимірному просторі Результатом звичайно є “плоске” 2D зображення (проекція) Всі
- 26. Області застосування тривимірної графіки Комп'ютерне проектування: швидке вирішення задач проектування інтер'єрів; звільняє від необхідності створення макета
- 27. Комп'ютерні ігри: найпопулярніша ділянка використання тривимірної графіки. Комбіновані зйомки: тривимірну графіку застосовують там, де зробити реальні
- 28. Недоліки тривимірної графіки підвищені вимоги до апаратної частини комп'ютера (об'єм оперативної пам'яті, наявність вільного місця на
- 30. Скачать презентацию