Історія створення рухомого зображення. Луї та Огюст Люм’єри – творці рухомого зображення

Содержание

Слайд 2

Прообразом кіно була фотографія Фотогра́фія, фото, також світли́на та світло́пис[1] (від

Прообразом кіно була фотографія

Фотогра́фія, фото, також світли́на та світло́пис[1] (від грецького (від грецького φώς (φωτός) — світло (від грецького φώς (φωτός) — світло та γράφω — пишу) — сукупність різноманітних

науково-технічних засобів і технологій (від грецького φώς (φωτός) — світло та γράφω — пишу) — сукупність різноманітних науково-технічних засобів і технологій, які мають на меті реєстрацію одиничних довготривалих зображень (від грецького φώς (φωτός) — світло та γράφω — пишу) — сукупність різноманітних науково-технічних засобів і технологій, які мають на меті реєстрацію одиничних довготривалих зображень об'єктів за допомогою світла.
Слайд 3

Ка́мера-обску́ра — це прототип фотографічного апарату, темне приміщення з одним малим

Ка́мера-обску́ра — це прототип фотографічного апарату, темне приміщення з одним малим отвором

(діаметром порядку 0,3-1,0 мм), через який на протилежну стіну проектується перевернуте зменшене зображення предметів ззовні
Слайд 4

Латиною camera перекладається як кімната, а obscura — темна.

Латиною camera перекладається як кімната, а obscura — темна.

Слайд 5

А до цього, ще в середньовіччя, феодали будували в своїх замках

А до цього, ще в середньовіччя, феодали будували в своїх замках

темні кімнати з отворами які виходили на вулицю, що би спостерігати, що відбувається за стінами, не встаючи з ложа. Правда, догори ногами.

Першим застосував камеру для зарисовок пейзажів Леонардо да ВінчіПершим застосував камеру для зарисовок пейзажів Леонардо да Вінчі. Широко серед художників камера-обскура стала використовуватися в XVIII столітті.

Слайд 6

Першою в історії фотографією вважають «вид із вікна», отриманий ним 1826ершою

Першою в історії фотографією вважають «вид із вікна», отриманий ним 1826ершою в

історії фотографією вважають «вид із вікна», отриманий ним 1826 року за допомогою камери-обскуриершою в історії фотографією вважають «вид із вікна», отриманий ним 1826 року за допомогою камери-обскури на олов'яній пластинці, вкритій тонким шаром асфальтуершою в історії фотографією вважають «вид із вікна», отриманий ним 1826 року за допомогою камери-обскури на олов'яній пластинці, вкритій тонким шаром асфальту. Експозиція тривала вісім годин на яскравому сонячному світлі.

Жозеф Нісефор Ньєпс, французький фотограф. «Вид з вікна на Le Gras»

Слайд 7

Луї Дагер Французький фотограф, створив дагеротопію

Луї Дагер

Французький фотограф, створив дагеротопію

Слайд 8

Бульвар дю Тампль. Дагеротипия 1838 года Бульвар дю Тампль (фр. Boulevard du Temple) бульвар

Бульвар дю Тампль. Дагеротипия 1838 года Бульвар дю Тампль (фр. Boulevard

du Temple) бульвар
Слайд 9

Поява кінематографа. Піонери кіномистецтва У 1895 році французькими винахідниками братами Луї

Поява кінематографа. Піонери кіномистецтва

У 1895 році французькими винахідниками братами Луї та

Огюстом Люм’єр був запатентований новий технічний апарат, який здобув назву “кінематограф”, що в перекладі з грецької означає “пишу рух”.
Слайд 10

28 грудня 1895 року в Парижі було вперше влаштовано прилюдний показ

28 грудня 1895 року в Парижі було вперше влаштовано прилюдний показ

нового винаходу .
Перший фільм був знятий на вокзалі і отримав назву “Прибуття поїзда”.
За кілька місяців брати вдосконалили свій апарат, збільшили кількість фільмів і відкрили перший у світі кінотеатр.
Цей день вважають днем народження нового мистецтва.
Слайд 11

Слайд 12

Слайд 13

Перший кіноапарат. Іосиф Тимченко

Перший кіноапарат. Іосиф Тимченко

Слайд 14

І.А.Тимченко М.А. Любимов

І.А.Тимченко

М.А. Любимов

Слайд 15

Кінематограф – “писати, зображувати рух” (гр.) – вид сучасного образотворчого мистецтва,

Кінематограф – “писати, зображувати рух” (гр.) – вид сучасного образотворчого мистецтва,

твори якого створюються за допомогою зображень, що рухаються.
Кіномистецтво – це мистецтво відтворення на екрані за допомогою кінематографа зображень, що викликають враження живої дійсності.

Кіноіндустрія - галузь промисловості, що виготовляє кінофільми, спецефекти до них та анімацію.

Слайд 16

Спочатку кінофільми були чорно-білими та німими тривалістю 1-2 хвилини. Кіносеанси проходили

Спочатку кінофільми були чорно-білими та німими тривалістю 1-2 хвилини.

Кіносеанси проходили під

акомпанемент фортепіано або саксофона.
Щоб створити виразні образи, акторам того часу доводилося передавати свої думки, настрої та почуття через жести та міміку.
Слайд 17

Жорж Мельєс Попелюшка (1899) Французький кінорежисер початку 20-го ст. Вперше став знімати художнє кіно. Майстер спецефектів.

Жорж Мельєс

Попелюшка (1899)

Французький кінорежисер початку 20-го ст. Вперше став знімати художнє

кіно. Майстер спецефектів.
Слайд 18

Новий етап у розвитку кінематографа пов’язаний із ім’ям Чарльза Спенсера Чапліна

Новий етап у розвитку кінематографа пов’язаний із ім’ям Чарльза Спенсера Чапліна

(1889-1977)

Ексцентрична зовнішність: широкі штани, тісний піджак, черевики з довгими носами, маленькі вуса, капелюх-казанок, в руках тростинка, кумедна хода – образ, створений талановитою людиною, актором, сценаристом, режисером і композитором Ч.Чапліном

Слайд 19

Вершиною творчості Ч.Чапліна вважається фільм-комедія “Вогні великого міста” про кохання безробітного

Вершиною творчості Ч.Чапліна вважається фільм-комедія “Вогні великого міста” про кохання безробітного

жебрака до сліпої продавщиці квітів.
“Букет” почуттів викликає образ, створений актором на екрані: м'яка усмішка, легкий смуток, співчуття до людини, яка попри всі негаразди намагається бути щасливою.
Слайд 20

Поява звукового кіно Справжнім революційним кроком у розвитку кіно стало поєднання

Поява звукового кіно

Справжнім революційним кроком у розвитку кіно стало поєднання синхронного

звуку із зображенням на плівці.
Перший звуковий фільм з'явився у 1928 році.
Великий інтерес до кіномистецтва з боку всіх верств населення сприяв швидкому розвитку індустрії кіно, розширенню його матеріальної бази, наукових засад техніки зйомки.
Згодом виникає і кольорове кіно.

«Співак Джазу»

Слайд 21

Перші кольорові кадри з'явилися у німому американському фільмі жахів "Примара опери" (1925 р.)

Перші кольорові кадри з'явилися у німому американському фільмі жахів "Примара опери"

(1925 р.)
Слайд 22

1. Винахідниками кіно вважають: А) Ньютона та його учнів Б) Луї

1. Винахідниками кіно вважають:
А) Ньютона та його учнів
Б)

Луї та Огюста братів Люм’єрів
В) Дмитра Менделєєва та його учнів
2. Прообраз кіно – це…
А) театр
Б) фотографія
В) живопис
3. “ Великим німим ” називали :
А) чорно – біле кіно
Б) кінофільми, які йшли в супроводі “ живої ” музики
В) кольорове кіно