Содержание
- 2. Що нового Багато різних систем координат в графіці Глобальні, моделі, тіла, руки, ... Щоб зв'язати їх,
- 3. Задачі Повторити основну математику цих перетворень Представляти перетворення, використовуючи матричне і матрично-векторне множення. Зробити Демо лекції:
- 4. Основні ідеї Об'єкт в модельних координатах Перетворення координат у глобальні Представлення точки на об'єкті як вектори
- 5. Терміни 2D перетворення: обертання, масштабування, зсув Композитне перетворення 3D обертання Переміщення: однорідні координати Трансформація нормалей
- 6. Масштаб(нерівномірний) transformation_game.jar
- 7. Зсув
- 8. Поворот 2D простий, 3D складний. [Похідні? Приклади?] 2D? Тригонометрия R(X+Y)=R(X)+R(Y) Лінійний Комутативний – не важен порядок
- 9. Поворот transformation_game.jar
- 10. Поворот
- 11. Композитні трансформації Часто є задачі поєднання трансформацій Наприклад спочатку змінити масштаб на 2, а потім повернути
- 12. Приклад композитного повороту та масштабування transformation_game.jar
- 13. Обернені композитні трансформації Припустимо, ми хочемо зробити обернені перетворення з 3 трансформацій Варіант 1: Знайти композитну
- 14. Поворот
- 15. Поворот
- 16. Поворот в 3D
- 17. Геометрична інтерпретація 3D поворотів
- 18. Геометрична інтерпретація 3D поворотів
- 19. Геометрична інтерпретація 3D поворотів
- 20. Не комутативні Не коммутативні (на відміну від 2D) !! Поворот х навколо у не такий же,
- 21. Довільна формула обертання
- 22. Формула повороту навколо осі (Axis–angle representation) Крок 1: b має компоненту паралельну і перпендикулярну a Паралельна
- 23. Формула повороту навколо осі (Axis–angle representation) Крок 2: Визначимо с ортогональний a і b Аналогічно визначимо
- 24. Формула повороту навколо осі (Axis–angle representation)
- 25. Формула повороту навколо осі (Axis–angle representation) Компонента вздовж a (відповідно не змінюється) сos, що не змінюється
- 26. Формула повороту навколо осі (Axis–angle representation) https://www.youtube.com/watch?v=sgoeQFOxwYA
- 28. Скачать презентацию