Содержание
- 2. Основи наслідування Приклад наслідування Доступ до елементів і наслідування Створення багаторівневої ієрархії Модифікатори обмеження доступу до
- 3. Основи наслідування -Успадкування дозволяє створювати ієрархічні класифікації. Використовуючи спадкування, можна створити головний клас, який визначає властивості,
- 4. Основи наслідування Щоб успадковувати клас, потрібно просто включити визначення одного класу до іншого, використовуючи ключове слово
- 5. Приклад наслідування // Створити суперклас, class A { int i, j; void showi j () {.
- 6. Доступ до елементів і наслідування Хоча підклас включає всі елементи (члени) свого суперкласу, він не може
- 7. Створення багаторівневої ієрархії Ми можемо зробити опис своїх домашніх тварин (pets): кішок (cats), собак (dogs), корів
- 8. Створення багаторівневої ієрархії Потім створюємо класи, описують більш конкретні об'єкти, пов'язуючи їх із загальним класом: class
- 9. Створення багаторівневої ієрархії Зауважте, що ми не повторюємо загальні властивості, описані в класі Pet. Вони успадковуються
- 10. Створення багаторівневої ієрархії Зауважте, що на кожному наступному рівні ієрархії в клас додаються нові властивості, але
- 11. Модифікатори обмеження доступу до елементів при спадкуванні class Bisection2 { private static double final EPS =
- 12. Поняття та використання абстрактних класів При описі класу Pet ми не можемо поставити в методі voice
- 13. Поняття та використання абстрактних класів Хоча елементи масиву singer [] посилаються на підкласи Dog, Cat, Cow,
- 14. Остаточні члени і класи Позначивши метод модифікатором final, можна заборонити його перевизначення в підкласах. Це зручно
- 15. Остаточні члени і класи Якщо ж позначити модифікатором final весь клас, то його взагалі не можна
- 16. Клас Object В Java визначений один спеціальний клас - object. Всі інші класи є його підкласами,
- 17. Клас Object Якщо при описі класу ми не не пишемо слово extends та ім'я класу за
- 18. Клас Object Об'єкт obj1 активний, він сам порівнює себе з іншим об'єктом. Можна, звичайно, записати і
- 19. Клас Object Метод equals () ж порівнює вміст об'єктів в їх поточному стані, фактично він реалізований
- 20. Методи object
- 21. Методи object Методи getClass (), notify (), notifyAU () і wait () оголошені як final. Інші
- 22. Використання ключового слова super (перший вид) Підклас може викликати метод конструктора, визначений його суперкласом, за допомогою
- 23. Використання другої форми super Загальний формат такого використання super має вигляд: super. member де member може
- 24. Перевизначення методів abstract class Pet{ abstract void voice(); } class Dog extends Pet{ void voice(){ System.out.printin("Gav-gav!");
- 25. Перевизначення методів class A { int i, j; A(int a, int b) { i = a;
- 26. Динамічна диспетчеризація методів Динамічна диспетчеризація методів це механізм, за допомогою якого рішення на виклик перевизначення функцій
- 27. Динамічна диспетчеризація методів Коли перевизначення методів викликається через посилання суперкласу, Java визначає, яку версію цього методу
- 28. Динамічна диспетчеризація методів class A { void callme () { System.out.println ("Усередині А метод callme");}} class
- 29. Використання ключового слова final з наслідуванням Ключове слово final має три застосування. Перше - його можна
- 30. Використання final для відмови від перевизначення Щоб скасувати перевизначення методу, вкажіть модифікатор final на початку його
- 32. Скачать презентацию