Содержание
- 2. Зерттеу тақырыбы: «Қазақ қауымның дүниетанымы : қалыптасуы мен өзгеріске бейімделу» Өзектілігі: Қазақ ұлттық киімнің дәстүрлі қоғамдағы
- 3. МАЗМҰНЫ Кіріспе 1.Қазақ ұлттық киімге сипаттама беру арқылы дәстүрлі қоғамдағы ұлттың дүниетаны 2. Модерн кезеңдегі қазақ
- 4. Қолданылған әдебиеттер 1.Шаңырақ : Үй-тұрмыстық энциклопедиясы. Алматы:1990 жыл Қалғандары қайда?
- 5. Модерн қоғамы Естеріңізде болса, кеңес заманында мамыр айының 19-ы пионерлер күні ретінде аталып өтілетін. Коммунистік балалар
- 6. Пионер ұйымының талаптары мен жұмыс бағдарламасы “Пионерлердің салтанатты уәдесінде”, “Пионерлер заңдарында”, “Кеңес Одағы Коммунистік партиясының ісі
- 7. БЛКЖО-ның 1949 жылы наурызда өткен XI съезінде комсомол ұйымдарының алдына — пионер дружиналары арасынан жан-жақты дайындығы
- 8. Ашаршылық қазақ өмірін түбегейлі өзгертті. Ол туралы толық мәлімет Шерхан Мұртаза Бесеудің хатынан көре аламыз. 1932
- 11. Кейінгі толқынға пионер сөзі жат естілер, бірақ алдыңғы толқын ағаларымызға таныс тіркес. Адалдыққа ант қабылдап, мойынға
- 12. Кеңес Одағында балаларды шынымен де жақсы тәрбиелеген. Идеология болды, бірақ жамандыққа ешкім үйретпеген. Пионерлер бірге уақыт
- 13. Постмодерн қоғамы Соңғы кездері дәстүршіл қазақтар тым кірпияз, ештеңені жақтырмайтын, сіркесі су көтермейтін ашуланшақ болып кетті.
- 14. Шоумен Нұртас Адамбаев пен оның фильміне қарсы шыққандардың бірі – белгілі қазақ журналисі Тоқтар Жақаш болды.
- 15. Ал Айбат Баймағанбетов деген біреу «Келинка Сабинаны» жазалаудың басқаша түрін қолдануды сұрайды. Оның әрбір сөзінен Коперник
- 18. Ғабит Мүсірепов ағамыз айтқандай “Қазаққа ар-ұят ең жоғары саналады”. Қазақы қоғамдық пікірге қарап отырсақ, дәстүршілдерге «келін»
- 20. Скачать презентацию
Зерттеу тақырыбы: «Қазақ қауымның дүниетанымы : қалыптасуы мен өзгеріске бейімделу»
Өзектілігі:
Зерттеу тақырыбы: «Қазақ қауымның дүниетанымы : қалыптасуы мен өзгеріске бейімделу»
Өзектілігі:
Пионерлер ұйымының заңдары, міндеттері және атқаратын қызметтері
«Келінка Сабина» фильміне халықтың көзқарасы
Мақсаты: Дәстүрлі, модерн және постмодерн қоғамның типтерінде қазақ қауымның дүниетанымы мен түсініктерінің қалыптасуы мен өзгеріске бейімделу сипаттамасын беру және сараптау
Міндеттері:
Қазақ ұлттық киімге сипаттама беру арқылы дәстүрлі қоғамдағы ұлттың дүниетанымнын ерекшілігін көрсету, атқаратын әлеуметтік қызметтерің ашып беру
Модерн кезеңдегі қазақ дүниетанымдағы өзгерістерің “пионер ұйымдарының әрекеттерімен талқылау
Қәзіргі қазақ қоғамдағы дүниетанымға түсініктерің көркем фильм арқылы талқылау
Қазақ қоғамының қоғамдық процесстерді басқаратың ұлттық менталитеттің рөлін көрсету
Зерттеу объектісі: Қазақ қоғамындағы дүниетанымы
Зерттеу пәні: Дәстүрлі, модерн және постмодерн қоғамның типтерінде қазақ қауымның дүниетанымы мен діни түсініктерінің қалыптасуы мен өзгеріске бейімделу сипаттамасын беру және сараптау
7. Болжам:
1. Қазақ халқы киімге дәстүрлі қоғамда аса жоғары мән берген. Ешқандай арнайы фабрикасы болмай-ақ, ешбір оқу бітірмей-ақ ұл-қызын өзінің төл киім-кешегімен қамтамасыз етті. Және де киім болғанда қандай! Оған қарап ел-жұртын, жасын, атақ-даңқын, қоғамдағы орнын ажыратуға болады.
2. Пионер ұйымдары еліміз өмірінің барлық саласына белсене қатысты: сауатсыздарды оқытып, қызыл отауларға керекті кітаптарды жинады, металл сынықтары мен қалдықтарын жинауға қатысты, жаңа оқу жылы қарсаңында мектептерге балаларды тартты
«Сәбина келіннің шынайы оқиғасы» атты толықметражды отбасылық комедиясы кинотеатрларда көрсетіле бастап еді, дәстүршіл ұлтшылдар «ауыл тұрғындарын кемсітті», «қазақ келіндерін масқаралады» деген сыңайдағы сын айтып жатыр
МАЗМҰНЫ
Кіріспе
1.Қазақ ұлттық киімге сипаттама беру арқылы дәстүрлі қоғамдағы ұлттың дүниетаны
2. Модерн
МАЗМҰНЫ
Кіріспе
1.Қазақ ұлттық киімге сипаттама беру арқылы дәстүрлі қоғамдағы ұлттың дүниетаны
2. Модерн
3. Қәзіргі қазақ қоғамдағы дүниетанымға түсініктерің көркем фильм арқылы талқылау
Қорытынды
Қолданылған әдебиеттер
1.Шаңырақ : Үй-тұрмыстық энциклопедиясы. Алматы:1990 жыл
Қалғандары қайда?
Қолданылған әдебиеттер
1.Шаңырақ : Үй-тұрмыстық энциклопедиясы. Алматы:1990 жыл
Қалғандары қайда?
Модерн қоғамы
Естеріңізде болса, кеңес заманында мамыр айының 19-ы пионерлер күні ретінде
Модерн қоғамы
Естеріңізде болса, кеңес заманында мамыр айының 19-ы пионерлер күні ретінде
Коммунистік балалар ұйымы өз қарамағына Кеңестер Одағының барлық мектеп оқушыларын қамтитын көпшілік саяси ұйым есебінде тарих сахнасына шықты. Партияның тапсыруы бойынша балалар коммунистік ұйымын құрумен комсомол айналысты. Ұйымдық Жарғы пионерге қабылдау тәртібі мен ережесін, отряд, звено секілді ұйымдық түрлерін, сыртқы белгілерін, сондай-ақ пионерлердің заңы мен дәстүрін, жас мөлшерін (9-дан 14-ке дейін) белгіледі. Балалар коммунистік ұйымы болашақтағы Кеңес елі азаматтарының мектеп жасынан бастап тәртіпті, тәрбиелі, еңбексүйгіш, саналы, мәдениетті болып өсуі бағытындағы партия мен комсомол ұйымдары ісіне өз тарапынан ұйытқы бола білді.
онер ұйымдарының жұмысы жас ұрпақты коммунизм ісіне берілгендік рухта тәрбиелеуге, Отанды сүюге, өзге ұлт-ұлыстарды құрмет тұтуға бағытталды.
Пионер ұйымдары еліміз өмірінің барлық саласына белсене қатысты: сауатсыздарды оқытып, қызыл отауларға керекті кітаптарды жинады, металл сынықтары мен қалдықтарын жинауға қатысты, жаңа оқу жылы қарсаңында мектептерге балаларды тартты.
Пионер ұйымының талаптары мен жұмыс бағдарламасы “Пионерлердің салтанатты уәдесінде”, “Пионерлер заңдарында”,
Пионер ұйымының талаптары мен жұмыс бағдарламасы “Пионерлердің салтанатты уәдесінде”, “Пионерлер заңдарында”,
Взвейтесь кострами, синие ночи!
Мы пионеры - дети рабочих.
Близится эра светлых годов.
Клич пионера: "Всегда будь готов!"
Радостным шагом, с песней весёлой,
Мы выступаем за комсомолом.
Близится эра светлых годов.
Клич пионера: "Всегда будь готов!"
Мы поднимаем алое знамя,
Дети рабочих, смело за нами!
Близится эра светлых годов.
Клич пионера: "Всегда будь готов!"
БЛКЖО-ның 1949 жылы наурызда өткен XI съезінде комсомол ұйымдарының алдына —
БЛКЖО-ның 1949 жылы наурызда өткен XI съезінде комсомол ұйымдарының алдына —
Пионерлер сонымен бірге октябряттар арасындағы, балалар бақшаларындағы, пионерлер парктері мен аллеяларындағы жұмыстарды да өз қолдарына алды, мектеп аумағында арнайы аймақтар құрып, оларды бақылап, қадағалап отырды. Бұл жұмыстарда үздік көрінгендерге алғыс жарияланып, Құрмет грамоталары, төсбелгілер, басқа да сый-сияпаттар беріліп отырылды. Ескерту, сөгіс жариялау сияқты жаза түрлері де дружина, кеңес, звено шеңберінде жүргізілді.
Пионердің жеке рәміздері: ту, галстук, төсбелгі (значок), салют жас жегкіншектерді тәртіп пен өзара ынтымақтастыққа, ұйымшылдыққа, бірлікке тәрбиелеуде үлкен рөл атқарды.
Ашаршылық қазақ өмірін түбегейлі өзгертті. Ол туралы толық мәлімет Шерхан Мұртаза
Ашаршылық қазақ өмірін түбегейлі өзгертті. Ол туралы толық мәлімет Шерхан Мұртаза
1932 жылы 4 шiлдеде БК (б) П Қазақ өлкелiк комитетiнiң бiрiншi хатшысы Ф.И.Голощекинге бiр хат келiп түседi. Қазақстан ауыл шаруашылығының астаң-кестеңiн шығарып, қорасында «ашатұяқ қалмаған» қарапайым халықтың қырылғанына қарап ләззаттанып отырған басшы хатты ашып қалғанда-ақ өрт сөндiргендей түнерiп кетедi.
Кейінгі толқынға пионер сөзі жат естілер, бірақ алдыңғы толқын ағаларымызға таныс
Кейінгі толқынға пионер сөзі жат естілер, бірақ алдыңғы толқын ағаларымызға таныс
Кеңес Одағында балаларды шынымен де жақсы тәрбиелеген. Идеология болды, бірақ жамандыққа
Кеңес Одағында балаларды шынымен де жақсы тәрбиелеген. Идеология болды, бірақ жамандыққа
Қолданған әдебиеттер:
1. «Қазақстан»: Ұлттық энцклопедия- Алматы : VII том
Постмодерн қоғамы
Соңғы кездері дәстүршіл қазақтар тым кірпияз, ештеңені жақтырмайтын, сіркесі су
Постмодерн қоғамы
Соңғы кездері дәстүршіл қазақтар тым кірпияз, ештеңені жақтырмайтын, сіркесі су
Шоумен Нұртас Адамбаев пен оның фильміне қарсы шыққандардың бірі –
Шоумен Нұртас Адамбаев пен оның фильміне қарсы шыққандардың бірі –
Ұлтшыл журналист Тоқтар Жақаш Мәдениет министрлігінің атына Адамбаевтың үстінен арыз айтып қана қойған жоқ. Өзінің жазбасы фейсбукшілердің қолдауына ие болып, жазба астына 300-ден астам адам «ұнайды» деген пікір білдіргенге қанаттанып кетсе керек, келесі жазбасында ол Нұртас Адамбаевтың «кінәсін» мойнына қойып, оған үкім шығарып тастады. Оның айтуынша, «Келинка Сабина» «асфальттағылардың («шала» қазақтардың екінші атауы) қолайына жағып тұр», ал «қазақы иісті жұрттың жынына тиюде». Осы себептен «бұл кино әлеуметтік араздық тудырушы» фильм екен. Егер Тоқтар Жақаштың бұл сөзін қылмыстық іс жүргізу кодексінің ресми тіліне аударсақ, онда Нұртас Адамбаевты ҚР ҚК-нің 164-бабымен айыптауға болады. Бұл баптың «әлеуметтік араздық тудыру» бөлімінде кемі 6 жыл бас бостандыған айыру жазасы қарастырылған.
Ал Айбат Баймағанбетов деген біреу «Келинка Сабинаны» жазалаудың басқаша түрін қолдануды
Ал Айбат Баймағанбетов деген біреу «Келинка Сабинаны» жазалаудың басқаша түрін қолдануды
«Бұндай дүниенің көзін жойып, барлық дискісін жинап Астанада Бәйтеректің жанында орталық алаңға үйіп өртеу керек. Және ойнаған актерларды екіншілей телеарнадан көрсетуге тиым салу керек. Бұл енді қазақты қорлау, салт-дәстүрін, әдеп-ғұрыпын мазақ ету. Қызтекелік жайлаған батыстың мәдениетін насихаттап, жастарды соған шақырып, қоғамды азғындау. Осы киносымақтың бұдан бұлай елде көрсетуге қатаң тиым салуды талап ететін, Адамбаевты телеарнаға жолатпауды талап ететін осында қол жинап, қозғалыс ашу керек. Қашанғы ойына келгенін жасап тайраңдап жүре береді төбемізде?! Шошқаның көтіне біз тығып шыңғырту керек, кетсін шошқаларына харамдамай арамызды» деп айбаттанды ол.
Бейбіт Жұмажанның пікірінше, Нұртас Адамбаевтың комедиялық фильм түсіруге қақы жоқ. «Тамашадан» басқа сатиралық театрлардың әртіс жігіттеріне әйел киімін киіп, ақымақ әйелдердің бейнелерін ойнағандарын доғарғандары жөн сияқты. Кері әсер береді екен» дейді ол.
Ғабит Мүсірепов ағамыз айтқандай “Қазаққа ар-ұят ең жоғары саналады”. Қазақы қоғамдық
Ғабит Мүсірепов ағамыз айтқандай “Қазаққа ар-ұят ең жоғары саналады”. Қазақы қоғамдық