Содержание
- 2. Label Компонент Label -це просто рядок тексту, оформлений як графічний компонент для розміщення в контейнері. Текст
- 3. Label конструктори Label() - порожній об'єкт без тексту; Label(String text) - об'єкт з текстом text, який
- 4. Label методи setAlignment(int alignment) – змінює розміщення тексту відносно контейнеру. getText() – дозволяє отримати текст setText(String
- 5. Label події У класі Label відбуваються події класів Component: ComponentEvent, FocusEvent, KeyEvent, MouseEvent.
- 6. Button Компонент Button - це кнопка стандартного для даної графічної системи виду з написом, яка вміє
- 7. Button конструктори Button() – створює кнопку без надпису Button(String label) – створює кнопку з написом label.
- 8. Button методи getLabel() – дозволяє отримати значення надпису кнопки setLabel(String label) – дозволяє змінити надпис кпонки
- 9. Button події Крім подій класу Component: ComponentEvent, FocusEvent, KeyEvent, MouseEvent, при впливі на кнопку відбувається подія
- 10. Checkbox Компонент checkbox - це напис праворуч від невеликого квадратика, в якому в деяких графічних системах
- 11. Checkbox конструктори Checkbox() – створює компонент без надпису, Checkbox(String label) – створює компонент з надписом label
- 12. Checkbox методи getLabel() – дозволяє отримати значення надпису, setLabel (String label) – змінює значення надпису getState()
- 13. Checkbox події У класі Checkbox відбуваються події класу Component: ComponentEvent,FocusEvent, KeyEvent, MouseEvent, а при зміні стану
- 14. CheckboxGroup В ситуаціях, коли потрібно вибрати тільки один пункт з декількох, утворюється група так званих радіокнопок
- 15. CheckboxGroup конструктор CheckboxGroup () – створює группу радіо кнопок
- 16. CheckboxGroup методи getSelectedCheckbox() - повертає вибраний об'єкт Checkbox; setSelectedCheckbox(Checkbox box) - задає вибір.
- 17. CheckboxGroup Щоб організувати групу радіокнопок, треба спочатку сформувати об'єкт класу CheckboxGroup, а потім створювати кнопки конструкторами
- 18. Приклад import java.awt.*; import java.awt.event.*; class SimpleComp extends Frame{ SimpleComp(String s){ super(s); setLayout(null); Font f =
- 19. CheckboxGroup grp = new CheckboxGroup(); Checkbox chgl = new Checkbox("Почтовым переводом", grp, true); chgl.setBounds(170, 90, 200,
- 20. public static void main(String[] args){ Frame f = new SimpleComp (" Простые компоненты"); f.addWindowListener (new WindowAdapter(){
- 21. Choice Компонент choice - це список, що розкривається, один, вибраний, пункт (item) якого видно в полі,
- 22. Choice конструктор Спочатку конструктором Choice()створюється порожній список. Потім, методом add(String text), в список додаються нові пункти
- 23. Choice методи insert(String text, int position) - вставляє новий пункт у потрібне місце select(String text) -
- 24. Choice події У класі Choice відбуваються події класу Component: ComponentEvent, FocusEvent, KeyEvent, MouseEvent, а при виборі
- 25. List Компонент List - це список зі смугою прокрутки, в якому можна виділити один або декілька
- 26. List конструктори List() - створює порожній список з чотирма видимими пунктами; List(int rows) -створює порожній список
- 27. List методи Після створення об'єкту в список додаються пункти з текстом item: add(String item) - додає
- 28. List події Крім подій класу Component: ComponentEvent, FocusEvent, KeyEvent, MouseEvent, при подвійному натисканні кнопкою миші на
- 29. Приклад import java.awt.*; import java.awt.event.*; class ListTest extends Frame{ ListTest(String s){ super(s); setLayout(null); setFont(new Font("Serif", Font.BOLD,
- 30. Button bl = new Button("Продолжить"); bl.setBounds(30, 150, 100, 30); add(bl); Button b2 = new Button("Отменить"); b2.setBounds(140,
- 31. TextField Компонент TextField - це поле для введення одного рядка тексту. Ширина поля вимірюється в колонках
- 32. TextField конструктори TextField() - створює порожнє поле шириною в одну колонку; TextField(int columns) - створює порожнє
- 33. TextField методи getColumns() – повертає кількість колонок в текстовому полі setColumns(int col) – змінює кількість колонок
- 34. TextField події Крім подій класу Component: ComponentEvent, FocusEvent, KeyEvent, MouseEvent, при зміні тексту користувачем відбувається подія
- 35. TextArea Компонент TextArea - це область введення з довільним числом рядків. Натискання клавіші просто переводить курсор
- 36. TextArea конструктори TextArea (String text, int rows, int columns, int scrollbars) - створює область введення з
- 37. TextArea методи append (String text) - додає текст text в кінець вже введеного тексту; insert (String
- 39. Скачать презентацию