Живопис Сша

Содержание

Слайд 2

Класифікація живопису США 1. Абстрактний експресіонізм 2.Поп-арт 3.Стрит-арт 4.Гіперреалізм 5.Графіті 6.Відео-арт

Класифікація живопису США

1. Абстрактний експресіонізм
2.Поп-арт
3.Стрит-арт
4.Гіперреалізм
5.Графіті
6.Відео-арт

Слайд 3

Абстрактний експресіонізм Абстрактний експресіонізм — рух в абстрактному мистецтві, що акцентує

Абстрактний експресіонізм

Абстрактний експресіонізм — рух в абстрактному мистецтві, що акцентує увагу

на процесі живопису, властивостях самого процесу малювання і взаємодії художника, фарби і полотна.
Історія виникнення цього терміна сягає 1910 року, коли Василь Кандинський вперше створив абстрактний твір. Мистецтвознавці відмічають прояви абстрактного експресіонізму у Мондріана, Делоне, Малевича та інших художників початку ХХ століття, але вони більш відомі як представники інших нефігуративних напрямків.У 20-х роках сформувалася група німецьких представників експресіонізму, які нерідко вдавалися до абстрактних форм: Отто Дікс, Ернст Барлахта.
Слайд 4

Поп-арт Поп-арт — напрям в образотворчому мистецтві 1950–1960-х років, що виник

Поп-арт

Поп-арт — напрям в образотворчому мистецтві 1950–1960-х років, що виник як

реакція на абстрактний експресіонізм та використовує образи продуктів вжитку.
Образ, запозичений у масовій культурі, переміщується в інший контекст:
-змінюються масштаб та матеріал;
-оголюється прийом або технічний метод;
-виявляються інформаційні перешкоди та ін.

Перші роботи у стилі поп-арт виконали три художники, які вчилися у лондонському Королівському художньому коледжі — Пітер Блек, Джо Тілсон та Річард Сміт. Але першою роботою, що отримала статус ікони поп-арту, був колаж Річарда Хамілтона «Що робить наші сьогоднішні помешкання такими різними, такими привабливими?» (1956)
Поп-арт приходить на зміну абстрактному експресіонізму, орієнтуючись на нову образність, що створюється засобами масової інформації та рекламою.
Поп-арт породив наступні напрями у мистецтві: оп-арт, кінетичне мистецтво, ситуативне мистецтво

Слайд 5

Представники поп-арту: -Христина Катракіс -Том Вессельман -Річард Гамільтон -Ред Грумз -Аллан

Представники поп-арту:
-Христина Катракіс
-Том Вессельман
-Річард Гамільтон
-Ред Грумз
-Аллан Д'Арканджело
-Джим Дайн
-Джаспер Джонс
-Ален Джоунс
-Роберт Індіана
-Алекс

Кац
-Рой Ліхтенштейн
-Клас Олденбург
-Пітер Блейк
-Мел Рамос
-Роберт Раушенберг
-Джеймс Розенквіст
-Ед Руша
-Джордж Сегал
-Уейн Тібо
- Енді Воргол
-Пітер Філіпс
-Кейт Харінг
-Девід Хокні
-Марісоль Ескобар
Слайд 6

Стрит-арт Стрит-арт (англ. Street art — вуличне мистецтво) — образотворче мистецтво,

Стрит-арт

Стрит-арт (англ. Street art — вуличне мистецтво) — образотворче мистецтво, характерною

особливістю якого є яскраво виражений урбаністичний стиль. Основна частина стрит-арту — графіті (спрей-арт), але не можна ототожнювати графіті і стрит-арт. До стрит-арту належать також постери (некомерційні), трафарети тощо. Термін «стрит-арт» отримав популярність у процесі розвитку графіті на початку 1980-х років і пізніше використовувався як назва наступних вуличних шедеврів. Особливої популярності набув вже в ХХІ столітті.
Художники, що вибирають вулиці як свої картинні галереї, займаються стрит-артом у більшості випадків для того, щоб безпосередньо спілкуватися з громадськістю в цілому та привернути увагу до цього мистецтва як молоді, так і старшого покоління. Звичайно, вуличні художники часто подорожують між країнами, щоб розширювати свої уявлення про різні види стрит-арту та втілювати їх у свої роботи.

У 1981 році у Вашингтоні відбулася виставка під назвою «вуличні роботи», де свої творіння показували місцеві художники, такі як Джон Фекнер, Фаб Файв Фредді та Лі Квінонс.

Слайд 7

Слайд 8

Гіперреалізм Гіперреалізм — термін, який використовується для позначення течії в сучасному

Гіперреалізм

Гіперреалізм — термін, який використовується для позначення течії в сучасному мистецтві

(живопису, скульптурі і кінематографії) 1990-2000-х років, що базується на фотографічно точному відтворенні реальності, і творчості європейських фотореалістів 1970-х років.
Зміст

Слово «гіперреалізм» було запропоновано Ізі Брашо в 1973 році, як французький синонім слова «фотореалізм». «Гіперреалізм» став назвою великого каталогу та виставки в Брюсселі того ж 1973 року. На виставці, переважно, були представлені роботи американських фотореалістів, але також були включені роботи значних європейських художників, таких як: Доменіко Гнолі , Герхард Ріхтер, Конрад Клафек і Роланд Делкол . Майже тридцять років потому термін стали використовувати для визначення творчості нової групи художників.

Представники:
-Жак Боден
-Ерік Крістенсен
-Педро Кампус
-Чак Клоуз
-Жиль Ено
-Дуейн Хансон — скульптор
-Готфрід Хельнвайн
-Латіф маулана
-Лудінг Менгам
-Берт Монрой

Слайд 9

Слайд 10

Графіті Графі́ті (походить від італ. grafficare — дряпати, дослівно «надряпані») —

Графіті

Графі́ті (походить від італ. grafficare — дряпати, дослівно «надряпані») — спершу

так називали одну з технік настінного малярства. Пізніше цим словом скористалися археологи, використовуючи його як загальний термін на означення всіх видів випадкових написів і малюнків на стінах будинків (див., наприклад: Blume 1985, 137). Нині це поняття розширило свої межі, під графіті розуміють будь-які неофіційні публічні тексти, разом зі сучасними. Та більше, саме сучасні привертають увагу вчених і журналістів, тому в свідомості людини нашого часу зі словом графіті асоціюється передусім добре відомий їй розпис будинків, прогонів на поверхах, ліфтів, вбиралень тощо.
Слайд 11

Відео-арт Відео-арт — напрямок медіа-мистецтва, в якому для вираження художньої концепції

Відео-арт

Відео-арт — напрямок медіа-мистецтва, в якому для вираження художньої концепції використовуються

можливості відеотехніки, комп'ютерного та телевізійного зображення. Як напрям мистецтва з'явився наприкінці 1960-х — на початку 1970-х років, коли відеотехніка стала доступною кожному.В історії становлення медіа-мистецтва відео-арт — наймолодший його жанр, який з'являється у 60-70-х рр. ХХ ст. Але найчастіше сучасні теоретики його протоперіодом називають кінематографічні експерименти європейських художників-авангардистів Фернана Леже, Мана Рея, Марселя Дюшана, Сальвадора Далі, здійснені у 20-30-х рр. ХХ ст.

Центри та музеї з відео-артом:
-Ars Electronica Centre, Лінц, Австрія
-Центр відеоспостереження та документації La Neomudejar, Мадрид, Іспанія[2]
-Відеопроект Демоленда, Луїс Безета, Сантандер, Іспанія
-Edith-Russ-Haus for Media Art, Ольденбург, Німеччина
-Electronic Arts Intermix, Нью-Йорк
-Європейський медіа-арт-фестиваль EMAF, Оснабрюк, Німеччина
-Експериментальний телевізійний центр, Нью-Йорк
-Колекція Гетца, Мюнхен, Німеччина
-Imai — інститут медіа-медіа, Дюссельдорф
-Фестиваль Impakt, Утрехт, Нідерланди