Содержание
- 2. Алегорія – спосіб двопланового художнього зображення, що ґрунтується на приховуванні реальних осіб, явищ і предметів під
- 3. Паралелізм – аналогія, уподібнення, спільність характерних рис або чину. Паралельне зображення явищ з різних сфер життя,
- 4. Жанр - новела. Літературознавці назвали цей твір політичною алегорією. За формою він нагадував "невинний побутово-психологічний етюд"
- 5. Історія задуму
- 6. Роботу над новелою письменник розпочав у 1929 році. У серпні того року він поїхав із родиною
- 7. Вже після II Світової війни письменник відверто визнав, що у цьому творі він "дослідив психологію фашизму
- 9. Новела перетворилася у злободенну історію, пов'язану з політикою фашистської Італії. В Італії цей твір було одразу
- 10. У дійсності не було лише одного – „жахливого, фатального кінця”. Насправді Маріо не стріляв у Чіполлу.
- 11. При такій, переосмисленій з погляду моральної необхідності, розв’язці – пострілі Маріо – поведінка „добродія з Рима”
- 12. На момент опублікування новели, у 1930 році, коли націонал-соціалістська, гітлерівська партія одержала під час виборів до
- 13. Новела „Маріо і чарівник” передбачила багато чого – і еміграцію Томаса Манна з країни гітлерівської диктатури,
- 14. Власні тріумфи Чіполла мимохідь перетворює на привабливу рекламу взаємин володарювання й покори. Для нього важливо не
- 15. Цікаво, на який саме характер художник покладає функцію справедливої помсти. На перший погляд здається, ніби чемний,
- 16. Одурманюючи Маріо, ілюзіоніст удає кохану дівчину й у такий спосіб примушує поцілувати себе. Цей глум над
- 17. Попри те, що сцену з Маріо винесено в кінець новели, образ кельнера подається як рівноцінний за
- 18. Антагонізм чарівника й кельнера підкреслюється системою контрастних деталей: спотворений горбом тулуб одного - кремезна статура іншого;
- 20. Скачать презентацию