Содержание
- 2. Стек Стек – це лінійна структура даних, в якій додавання і видалення елементів можливо тільки з
- 3. Черга Черга – це лінійна структура даних, в якій додавання елементів можливе тільки з одного кінця
- 4. Реалізація черги (масив) найпростіший спосіб потрібно заздалегідь виділити масив; при вибірці з черги потрібно зрушувати всі
- 5. Реалізація черги (кільцевий масив)
- 6. Реалізація черги (кільцевий масив) В черзі 1 елемент: Черга порожня: Черга повна: Head = Tail +
- 7. Реалізація черги (кільцевий масив) type Queue = record data: array[1..MAXSIZE] of integer; head, tail: integer; end;
- 8. Реалізація черги (кільцевий масив) Вибірка з черги: function Pop ( var S: Queue ): integer; begin
- 9. Реалізація черги (списки) type PNode = ^Node; Node = record data: integer; next: PNode; end; type
- 10. Реалізація черги (списки) procedure PushTail( var Q: Queue; x: integer ); var NewNode: PNode; begin New(NewNode);
- 11. Реалізація черги (списки) function Pop ( var S: Queue ): integer; var top: PNode; begin if
- 13. Скачать презентацию