Содержание
- 2. Об'єкти навколишнього простору стають видимими для ока завдяки світловій енергії, що може випромінюватися поверхнею предмета, відбиватися
- 3. Дифузне відбиття є протилежним процесом до дзеркального відбиття. Поверхні, для яких властиве дифузне відбиття, називаються матовими.
- 4. Лзеркальне відбиття, навпаки , проходить від зовнішньої поверхні, інтенсивність його неоднорідна, тому видимий максимум освітленості залежить
- 5. Світло точкового джерела відбивається від поверхні розсіювача за законом Ламберта: інтенсивність відбиття пропорційна косинусу кута між
- 6. На відміну від дифузійного, дзеркальне відбиття є спрямованим. Ідеальне дзеркало відбиває промені за принципом "відбитий і
- 7. Для розгляду алгоритмів освітлення створемо модель кімнати, де джерело світла знаходиться поза нею.
- 8. На малюнку 1 бачимо, що світло не розсіюється, потрапляючи в кімнату. Тому спробуємо змінити налаштування освітлення,
- 9. На малюнку 3 зображена кімната із налаштованим дифузійним освітленням та зменшеним шумом.
- 10. Для того, щоб кімната стала більш реалістичною на об’єкти потрібно накласти матеріали, як зображено на малюнку
- 12. Скачать презентацию