Використання тригерів при створенні інтерактивних навчальних презентацій у Microsoft Power Point

Содержание

Слайд 2

Тригер — елемент на сладі PowerPoint (малюнок, фігура, кнопка, текст), який

Тригер — елемент на сладі PowerPoint (малюнок, фігура, кнопка, текст), який при

клацанні на ньому мишкою, запускає певну дію.
Слайд 3

Слайд 4

Мал. 1 Покажемо алгоритм створення тригера на прикладі Тема “Многокутник” 5


Мал. 1

Покажемо алгоритм створення тригера на прикладі

Тема “Многокутник”
5 клас
Завдання:
З даного

набору геометричних фігур відбери многокутники
(Щоб забрати зайву фігуру, клацни на ній мишкою)
Слайд 5

Створюємо мал. 1

Створюємо мал. 1

Слайд 6

Щоб фігура, яка не є многокутником зникла з екрану, виконуємо такі

Щоб фігура, яка не є многокутником зникла з екрану, виконуємо такі

дії:

Крок 1. Виберіть потрібну фігуру
Крок 2.Відкрийте область завдань Настройка анімації.

Слайд 7

Крок 3. Тригер створено. Тепер при клацанні лівою кнопкою мишки на

Крок 3.

Тригер створено. Тепер при клацанні лівою кнопкою мишки на фігурі,

вона зникне.
Повторимо ті ж самі дії з іншими фігурами, що не є многокутниками і вправа готова.
Слайд 8

На слайді біля фігури з 'явився значок із зображенням руки ,

На слайді біля фігури з 'явився значок із зображенням руки ,

показуючи, що вона має ефект із тригером. Перевірте дію тригера у показі слайдів. У презентації наведіть вказівник миші на фігуру; він перетвориться на значок руки. Клацніть фігуру і вона зникне


Тестуємо тригер

Слайд 9

З даного набору геометричних фігур відбери многокутники (Щоб забрати зайву фігуру, клацни на ній мишкою)

З даного набору геометричних фігур відбери многокутники
(Щоб забрати зайву фігуру, клацни

на ній мишкою)
Слайд 10

Щоб тригер запускав більш різноманітні дії, зробимо малюнок анімованим і доповнимо його звуком. Вставка звуку

Щоб тригер запускав більш різноманітні дії, зробимо малюнок анімованим і доповнимо

його звуком.

Вставка звуку

Слайд 11

Слайд 12

Системи числення Римська Створюємо інтерактивний плакат Два тригери виконуються одночасно: -

Системи числення


Римська

Створюємо інтерактивний плакат
Два тригери виконуються одночасно:
- При клацанні мишкою

на кнопці, підкреслюєтьс текст і з’являється таблиця
Слайд 13

Анімація кнопки

Анімація кнопки

Слайд 14

Анімація таблиці

Анімація таблиці

Слайд 15

1.Доцільно використовувати тригери при: перевірці знань(кросворд, заповни пропуски, позбудься зайвого, тест


1.Доцільно використовувати тригери при:
перевірці знань(кросворд, заповни пропуски, позбудься зайвого, тест та

інше.)
в ігрових презентаціях;
для створення інтерактивних моделей;
віртуальних стендів;
інтерактивних плакатів.
2. Щоб повернути тригер в робочий стан, потрібно перезавантажити слайд.

Поради по використанню тригерів у навчальних презентаціях