Содержание
- 2. Етапи розвитку культури Культура Первісної доби і Стародавнього Світу. Антична культура. Культура європейського Середньовіччя. Культура Відродження
- 3. Етапи розвитку культури Культура Первісної доби і Стародавнього Світу. Антична культура. Культура європейського Середньовіччя. Культура Відродження
- 4. КЛАСИЧНІ ЛІТЕРАТУРИ ДАВНЬОГО СХОДУ АНТИЧНА ЛІТЕРТУРА ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА На початку
- 5. Зміст, завдання курсу Основне завдання курсу – ознайомлення студентів з особливостями зародження і специфікою функціонування давньосхідної
- 6. Література до курсу Підручники
- 7. Література до курсу Хрестоматії, довідкова література, інтернет-ресурси
- 8. Твори для обов'язкового читання: Веди (на вибір), Старий Завіт (Книга Буття, Вихід, інші – на вибір)
- 9. ПЛАН Найдавніші літератури Сходу. Священні книги людства: індійські “Веди”, священна книга зороастрійськой релігії "Авеста", іудейська та
- 10. виникла ще в шумерську добу, на світанку месопотамської цивілізації. Нині відомо близько півтори сотні пам’яток художньої
- 11. Передньоазійська міфологія, мало антропоморфізована, в більшості своїй виконувала функцію утвердження позаіндивідуальних божественних первин. Аккадський космогонічний міф
- 12. Веда, за уявленням віруючих індійців, - це одкровення Брахми (Брахма – вище божество, творець Всесвіту, що
- 13. Ригведа — Веда гімнів, Самаведа— Веда пісень, Яджурведа — Веда жертвоприношень Атхарваведа — Веда заклинань За
- 14. "Авеста", священна книга зороастрійської релігії, дійшла до нас у двох основних редакціях (варіантах). Перша – це
- 15. Друга редакція - збірник цих самих частин, але розташованих в іншому порядку, не для читання при
- 16. До складу "Авести" другої редакції входять: "Вендідад" - закони та вказіки, на відворот лихих сил и
- 17. ТаНаХ – інша назва Старго Завіту. Термін «Танах» (תנ''ך) є штучним утворенням – скороченням, яке складається
- 18. תורה נביאים כתובים ת נ''ך
- 19. Перший розділ – Тора – вважається в юдаїзмі сакральним текстом, за традицією він продиктований Мойсею Богом,
- 20. Книги ТАНАХА
- 21. Цей розділ не однорідний за характером книг, що увійшли до нього. Зазвичай у ньому виділяють три
- 22. Книги ТАНАХА
- 23. 2. Великі пророчі книги , які носять назви, що відповідають імені пророка, що діє у цій
- 24. Книги ТАНАХА
- 25. 3. Малі пророчі книги. В цих малих книгах («трей-асар» – «дванадцять книг»), які також поіменовані відповідно
- 27. Третій розділ Танаха – Писання – складають тексти різного типу. Це і оповідання про історичні події
- 29. ДОЛІТЕРАТУРНИЙ ПЕРІОД. НАЙДАВНІШІ ЛІТЕРАТУРНІ ПАМ’ЯТКИ. АНТИЧНА ЛІТЕРАТУРА. ДАВНЬОГРЕЦЬКА ЛІТЕРАТУРА.
- 30. Вступ. Періодизація античної літератури. Основні риси античної літератури. Долітературний період грецької літератури. Грецька міфологія, її типові
- 31. Боннар А. Греческая цивилизация. Кн.1. – М., 1992. – Разд. 2, 3. Гомер. Іліада. Одісея. Дюрант
- 32. Мифы и легенды народов мира. Т.1. Древний мир. / Сост. Н.Будур и И.Панкееев. 2-е изд., испр.,
- 33. Античними літературами ми називаємо сукупність літературних творів старогрецькою і латинською мовами, складених приблизно від VIII віку
- 34. 1. Вступ. Періодизація античної літератури. Періодизація грецької літератури: Література епохи родового устрою та його розкладу (з
- 35. Періодизація римської літератури: Література епохи царів і становлення республіки (УІІІ – ІУ ст. до н.е.). Архаїка.
- 37. Есть племя людей, Есть племя богов, Дыхание в нас — от единой матери, Но сила нам
- 38. Основні риси античної літератури: віра у всемогутність і гармонію людини
- 39. Основні риси античної літератури: єдність людини та природи
- 40. Основні риси античної літератури: дидактична (виховна) роль мистецтва
- 41. 3. Долітературний період грецької літератури. Грецька міфологія, її типові образи і сюжети
- 44. Антична художня творчість пов”язана народними, фольклорними джерелами. Образи та сюжети міфа і обрядових ігор, драматичні та
- 45. СПОЧАТКУ БУЛА КАЗКА…
- 46. За сучасним визначенням, міф — це форма суспільної свідомості, що виникла в умовах порівняно низького рівня
- 47. Міфологічні перекази є в усіх народів. Але в античній Греції вони, по-перше, відзначаються особливим багатством, а
- 49. Основні цикли: 1.Міфи про створення світу (космогонічний цикл). 2. Міфи про богів (теогонічний цикл). 3.Міфи про
- 50. Олімп - гора в Фессалії
- 51. Олімпійці - верховні боги молодшого покоління гречцьких богів на чолі із Зевсом, які жили на в
- 52. Гера — верховна олімпійська богиня, Гера вважалася покровителькою шлюбу. Деметра — богиня родючості і землеробства. Посейдон
- 53. Афродіта -- богиня любові і краси. Вона народилася від шлюбу Зевса і богині Діони (за іншою
- 54. Аполлон - бог сонячного світла. Володів даром передбачати майбутнє і вважався покровителем усіх мистецтв. Арес -
- 55. Афродіта («народжена з піни"), в грецькій міфології богиня краси і любові, що пронизує весь світ. За
- 56. Афродита - богиня красоты и любви (Венера Таврическая) II в. Древний Рим. Побачивши прекрасну богиню на
- 57. С.Боттичелли «Рождение Венеры».
- 58. Вильям Бугро «Рождение Венеры».
- 59. Ф.Буше «Туалет Венеры»
- 60. Буше Франсуа. «Триумф Венеры». 1740
- 61. «Венера и Адонис», фрагмент. Автор - Peter Paul Rubens. Можливо, найбільшою любов'ю Афродіти був прекрасний Адоніс,
- 62. «Венера и Адонис»
- 63. «Смерть Адониса» , Лосенко А.П.,1764. Музей Республики Беларусь.
- 64. «Суд Париса». Хендрик ван Бален Афродіта була однією з трьох богинь, які засперечалися про свою красу.
- 65. Суд Паріса Питер Пауль Рубенс Музей Дель Прадо, Мадрид
- 66. Відповідно до грецької міфології, крім дітей Хаосу, Титанів і Олімпійських богів, землю населяли і багато інших
- 67. Наяда Дріада Сатир
- 68. Уже в сиву давнину назву кентаврів виводили від грецьких слів kentein — «колоти» і tauros —
- 69. Циклоп Кікло́пи, цикло́пи (грец. Κύκλωπες) — у давньогрецькій міфології — сини Урана й Геї, міфічні одноокі
- 70. Чи знаєте Ви значення крилатих висловів? Ящик Пандори Авгієві конюшні Співати дифірамби Дамоклів меч Прокрустове ложе
- 71. Крилаті вислови Пальма першості - перше місце серед інших внаслідок переваги над усіма іншими. Від існував
- 72. Давньогрецька міфологія у мистецтві Пріам, який просить повернути йому тіло Гектора. Александр Іванов, 1824 г.
- 73. Голова Медузи Караваджо, 1598-99 гг. Галерея Уффіци, Флоренція.
- 74. Пейзаж с Орфеєм та Эврідікою Нікола Пуссен, 1648 гг. Париж, Лувр
- 77. Скачать презентацию