Індія. Архітектура Індії

Слайд 2

Архітектура Індії Архітектура Хойсалы -це архітектурний стиль Індії, що виник у

Архітектура Індії

Архітектура Хойсалы -це архітектурний стиль Індії, що виник у часи

правління династії Хойсала між XI і XIV століттями, в регіоні, який в наш час відомий як Карнатака. Свого розквіту цей стиль досяг у XIII столітті. Майже всі споруди цього періоду можна розглядати як приклади будівель у стилі архітектури Хойсала, включаючи храм Ченнакешава (англ.) у Белуре, храм Хойсалешвара (англ.) у Халебиду і храм Кешава
Слайд 3

Тадж-Махал Тадж-Махал - мавзолей-мечеть, що знаходиться в Агре, Індія, на березі

Тадж-Махал

Тадж-Махал - мавзолей-мечеть, що знаходиться в Агре, Індія, на березі річки

Джамна Побудований за наказом нащадка Тамерлана — імператора Великих Моголів Шах-Джахана на згадку про дружину Мумтаз-Махал, яка померла при пологах (пізніше тут був похований і сам Шах-Джахан).
Слайд 4

Будда Гаутама Будда (Шакьямуні) - історичний засновник релігії та філософії буддизму,

Будда

Гаутама Будда (Шакьямуні) - історичний засновник релігії та філософії буддизму, один

з найбільш значних діячів, які зробили свій внесок у розвиток світового духовного самоусвідомлення. При тому, що фігура Гаутами має пряму приналежність до культури Стародавньої Індії. У Гаутами Будди дві біографії. В одній відбита доля реальної людини, інша являє собою зібрання міфів, легенд, притч і легенд, згодом значно відтіснили історичну фігуру засновника буддизму.
Слайд 5

Мистецтво Ходжа Абд ас-Самад — перський художник XVI століття, один із

Мистецтво

Ходжа Абд ас-Самад — перський художник XVI століття, один із засновників

могольської школи живопису в Індії.Разом з Сеидом Алі він керував створенням близько 1400 ілюстрацій до роману «Хамза-наме». У 1576 році Акбар поставив Самада на чолі монетного двору в Фатехпур-Сікрі, в 1584 призначив деваном (головним збирачем податків) Мултана. За майстерність у живопису художник отримав почесне прізвисько Ширін-Калам («солодка кисть»).
Слайд 6

Раві Варма -навчався традиційному індійському живопису в князівському палаці, а в

Раві Варма -навчався традиційному індійському живопису в князівському палаці, а в

1863 році протягом місяця брав уроки європейської живопису у запрошеного до двору британського портретиста Теодора Йенсена.
У 1873 році Раві Варма взяв участь у міжнародній художній виставці в Мадрасі, де кращою була визнана його картина «Леді Наїр за ранковим туалетом». Всесвітня популярність прийшла до художника після виставки, що пройшла в тому ж році у Відні, де він також взяв головний приз.
Раві Варма ніколи не носив офіційного титулу раджі, однак став відомий в Європі як Раджа Раві Варма, принц-художник.
Слайд 7

Народна музика важлива для збереження ідентичності численних народів Індії. В період

Народна музика важлива для збереження ідентичності численних народів Індії. В період

мусульманського завоювання індійська музика увібрала і асимілювала ряд традицій та інструментів арабської музики, а в період європейського колоніального панування — елементи та інструменти музики Європи. У XX столітті індійська музика за допомогою ряду видатних європейських («Бітлз») і американських музикантів, а також кінематографа і рухів хіпі, нью-ейдж, прозелитического вайшнавизма та інших стала одним із значних компонентів музичного розмаїття загальносвітової культури.