Розробка навчальної інформаційної системи для обчислення кількості конфігурацій, утворених складеною лінійкою

Слайд 2

Мета Метою моєї роботи є: Дослідити алгоритми побудови фігур, утворених складеною

Мета

Метою моєї роботи є:
Дослідити алгоритми побудови фігур, утворених складеною лінійкою.
Створити програму

для побудови та обчислення кількості різних фігур, утворених лінійкою, одержати графічні зображення цих фігур.
Спробувати одержати рекурентні формули для обчислення кількості унікальних фігур для заданих довжини лінійки та набору довжин її ланок.
Створити учбовий посібник з комбінаторики та перебору з відсіканням на прикладі однієї задачі - з графічною ілюстрацією для наочності.
Слайд 3

Актуальність Актуальність задачі полягає в: дослідженні учбової задачі з комбінаторики; повному

Актуальність

Актуальність задачі полягає в:
дослідженні учбової задачі з комбінаторики;
повному переборі та його

скороченню;
застосуванню її для дослідження залежності кількості варіантів побудови від умов (довжина окремих ланок, розглядання замкнутих варіантів), використання для цього узагальнення комбінаторних формул, таких, як числа Белла, їх модифікування.
Слайд 4

Обмеження на фігури Кількість ланок лінійки – N, довжина кожної ланки

Обмеження на фігури

Кількість ланок лінійки – N, довжина кожної ланки дорівнює

1;
Сусідні ланки або продовжують одна одну, або утворюють між собою кут 90˚ чи 270°;
Якщо k сусідніх ланок продовжують одна одну – вважається, що це одна ланка довжини k;
Утворення циклічних фігур, перетинання ланок та накладання ланки на будь-яку іншу ланку заборонені;
Фігури, які суміщаються шляхом повороту на кут, кратний 90˚, або дзеркального відбиття відносно вертикалі чи горизонталі, вважаються однаковими.
Слайд 5

Алгоритму побудови масиву (ф-ція Build_Arr)

Алгоритму побудови масиву (ф-ція Build_Arr)

Слайд 6

Демонстрація роботи алгоритму Вибрана кількість ланок Варіант, що демонструється на екрані

Демонстрація роботи алгоритму

Вибрана кількість ланок
Варіант, що демонструється на екрані
Координати точок фігури
Кількість

фігур, що відповідають умовам
Червоним кольором відмічено, яким умовам відповідає варіант, що демонструється на екрані
Розбиття по довжинах ланок
Демонстрація фігури на екрані з використанням сітки із квадратів 1Х1
Час побудови масиву
Зміщення на один варіант.
Зміщення на початковий або кінцевий варіант

3

2

2

1

4

6

5

7

8

9

10

10

9