Адаптер. Патерни проектування

Слайд 2

МЕТАФОРА

МЕТАФОРА

Слайд 3

ПРИКЛАД

ПРИКЛАД

Слайд 4

ПРИКЛАД

ПРИКЛАД

Слайд 5

ПРИЗНАЧЕННЯ Адаптує несумісні інтерфейси

ПРИЗНАЧЕННЯ

Адаптує несумісні інтерфейси

Слайд 6

СТРУКТУРА ПАТЕРНА НА МОВІ UML АДАПТЕР РІВНЯ КЛАСУ – РЕАЛІЗУЄТЬСЯ ЧЕРЕЗ

СТРУКТУРА ПАТЕРНА НА МОВІ UML
АДАПТЕР РІВНЯ КЛАСУ – РЕАЛІЗУЄТЬСЯ ЧЕРЕЗ НАСЛІДУВАННЯ


Мінус: множинне наслідування в С# заборонене, тому не завжди може бути наявний вільний слот
Слайд 7

СТРУКТУРА ПАТЕРНА НА МОВІ UML АДАПТЕР РІВНЯ ОБ‘ЄКТІВ-РЕАЛІЗУЄТЬСЯ ЧЕРЕЗ КОМПОЗИЦІЮ

СТРУКТУРА ПАТЕРНА НА МОВІ UML
АДАПТЕР РІВНЯ ОБ‘ЄКТІВ-РЕАЛІЗУЄТЬСЯ ЧЕРЕЗ КОМПОЗИЦІЮ

Слайд 8

СТРУКТУРА ПАТЕРНА НА МОВІ C# РІВЕНЬ КЛАСІВ

СТРУКТУРА ПАТЕРНА НА МОВІ C#
РІВЕНЬ КЛАСІВ

Слайд 9

СТРУКТУРА ПАТЕРНА НА МОВІ C# РІВЕНЬ ОБ’ЄКТІВ

СТРУКТУРА ПАТЕРНА НА МОВІ C#
РІВЕНЬ ОБ’ЄКТІВ

Слайд 10

УЧАСНИКИ Target - Мета: Формує необхідний клієнту інтерфейс (набір імен методів).

УЧАСНИКИ

Target - Мета: Формує необхідний клієнту інтерфейс (набір імен методів).   Client - Клієнт: Користується

об'єктами з інтерфейсом Target.   Adaptee – Клас, який адаптується: Містить інтерфейс (набір методів) вимагає адаптації.   Adapter - Адаптер Адаптує інтерфейс Adaptee до інтерфейсу Target.