Содержание
- 2. Станція юних техніків вул. Садова, 3
- 3. Керівник гуртка Нікуліна Надія Олександрівна
- 4. Мета керівника гуртка: знайти найбільш оптимальні для гуртківців технології пізнання теоретичної бази знань з основ інформатики
- 5. У зв’язку з популяризацією комп’ютерних технологій, стимулювання творчого, інтелектуального самовдосконалення, розвитку логічного мислення у дітей та
- 6. ВИКОРИСТАННЯ РІЗНОМАНІТНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАНННЯ НА ГУРТКУ Пасивна модель навчання лекція, читання, пояснення, демонстрація матеріалу
- 7. Метод гри на гуртку: Заняття – гра Заняття “конкурс - гра” Відкрите заняття з елементами гри
- 8. Заняття - гра Гра – є основним видом діяльності дитини, найважливішим засобом у вихованні особливо дітей
- 9. Заняття конкурс - гра ЛОГІЧНА ГРА «САПЕР» Мета гри – розмінувати мінне поле якнайшвидше і при
- 10. ЛОГІЧНА ГРА « LINES» Мета гри – набрати максимальне число очок які нараховуються при знищені. ЛОГІЧНА
- 11. ВІДКРИТЕ ЗАНЯТТЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ ГРИ
- 12. ПІДСУМКОВЕ ЗАНЯТТЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ ГРИ
- 13. УЧАСТЬ ГУРТКІВЦІВ В ОБЛАСНИХ КОНКУРСАХ Конкурс на кращого знавця логічних ігрових прогарм
- 14. Переможець конкурсу з інформаційних технологій Касянчук Андрій І місце в номінації рограми POWER POINT Конкурс з
- 15. УЧАСНИКИ ВСЕУНРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ – ЗАХИСТУ НАКОВО – ДОСЛІДНИЦЬКИХ РОБІТ УЧНІВ – ЧЛЕНІВ МАЛОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ
- 16. “Щоб бути хорошим педагогом, необхідно любити те чому навчаєш і тих, кого навчаєш ”
- 17. НАШІ ДОСЯГНЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІ КОНКУРСУ КРАЩИЙ ЗНАВЕЦЬ ЛОГІЧНИХ ІГРОВИХ ПРОГРАМ Савицький Костянтин Іванов Денис
- 18. Переможець конкурсу з інформаційних технологій Касянчук Андрій І місце в номінації рограми POWER POINT
- 20. Скачать презентацию