Содержание
- 2. 1.1. Підприємницька ідея : генерація, пошук, тестування. Методи генерації ідей /розв'язання проблем.
- 3. Зміст поняття «підприємницька ідея»» («бізнес-ідея») можна розкрити по-різному : виявлена підприємцем нова форма економічної активності, в
- 4. Розробка (генерування, ініціювання ) бізнес-ідей не є основою діяльності підприємця. Але підприємцем може бути лише той,
- 5. Как развить творческое мышление за 5 простых шагов часть 1 https://www.youtube.com/watch?v=nSq0DJRR3WI Смотрим видео : Творческое мышление:
- 6. Подборка из 11 курсов, которые помогут развить вашу креативность //https://creativemornings.com/cities/ky 1. Ignite Your Everyday Creativity Государственный
- 8. https://cyberleninka.ru/article/n/metodologiya-razrabotki-innovatsionnyh-proektov Л.Н. Борисоглебская Методология разработки инновационных проектов
- 9. Кузьмин Е.В. Методы поиска проблем http://www.marketing.spb.ru/lib-comm/advert/idea_search.htm
- 10. Самсонова М. В., Ефимов В. В. Технология и методы коллективного решения проблем. Ульяновск: УлГТУ, 2003 http://www.aup.ru/files/m600/m600.pdf
- 11. Методы поиска идей и создания инноваций https://www.inventech.ru/pub/methods/ 1. Методы психологической активизации мышления. Мозговой штурм Обратная мозговая
- 12. Для генерування власної бізнес-ідеї (в разі її відсутності) рекомендується скористатися порадами та переліком ідей викладених в
- 13. Самые перспективные 150 бизнес-идей в Украине в 2019 - 2020 году //https://inventure.com.ua/analytics/articles/samye-perspektivnye-biznes-idei-v-ukraine-v-2019-2020-godu Для пошуку ідеї стартапу
- 14. 6 сервисов для проверки идеи стартапа https://secretmag.ru/business/methods/test-startup.htm Javelin Experiment Board BetaList
- 15. IdeaSquares Proved QuickMVP UsabilityHub
- 16. 1.2.*Дизайн-мислення як інноваційний метод генерування підприємницьких ідей.
- 17. Визначення поняття «Дизайн мислення» Дизайн-мислення – це iнструмент, за допомогою якого розробляється такий продукт, який задовольнятиме
- 18. Етапи дизайн-мислення «Що маємо» визначення поточного стану обраного об’єкта відбувається перший контакт зі споживачем «Що якщо»
- 19. Література по дизайн-мисленню Уроки історії: як виникло та розвивалось дизайн-мислення // http://bydesign.platfor.ma/history-of-dt 50 відтінків дизайн-мислення: у
- 20. Дизайн мышление (Design and Thinking) https://www.youtube.com/watch?v=Tcsh4jCuLt0 Лекция «Введение в дизайн-мышление» https://www.youtube.com/watch?v=3p7ci-h5vCk Как решить проблему при помощи
- 32. https://www.slideshare.net/katyalabinskaya/ss-23992281
- 33. Лігоненко Л.О. Гунько Н. ДИЗАЙН-МЕНЕДЖМЕНТ ЯК НОВИЙ ПІДХІД В УПРАВЛІННІ ДИЗАЙН-МЕНЕДЖМЕНТ КАК НОВЫЙ ПОДХОД В УПРАВЛЕНИИhttps://www.inter-nauka.com/uploads/public/15484222923322.pdf
- 34. 2. Методологія «ощадливого стартапу» Стива Бланка та Єріка Ріса.
- 35. Науковий підхід до створення нових компаній (продуктів) в умовах невизначеності.
- 36. Стив Бланк (Steve Blank) Эрик Рис (Eric Ries) Эш Мория (Ash Maurya) АВТОРИ наукового підходу Алекс
- 37. Хто використовує? Занятие 2 Методология customer development
- 38. Споживачі поводять себе не так, як це написано у бізнес-плані !
- 40. Погляд з точки зору маркетолога Погляд з точки зору спеціаліста з продажів
- 41. Помилки традиційної моделі згідно з поглядами C.Бланка Де клієнти? Фокус на дату першої поставки Фокус на
- 42. 9 смертных грехов модели представления продукта рынку 1. Уверенность: «Я знаю, чего хочет потребитель» 2. Утверждение:
- 43. неопределенности, ни один бизнес-план не выдерживает первой Занятие 1 Введение в стартап-бизнес « В условиях встречи
- 44. 9 смертных грехов модели представления продукта рынку 1. Уверенность: «Я знаю, чего хочет потребитель» 2. Утверждение:
- 45. Маніфест розвитку споживачів за С. Бланком Правило №1. В офісі немає фактів, тому вам слід вийти
- 46. Процес виявлення споживачів нового продукту
- 47. Ранні евангелісти - це особлива «порода» споживачів, які готові ризикнути і купити товар або послугу стартапу,
- 48. Концепція Lean startup («бережливий стартап») Еріка Ріса
- 49. Сутність ощадливого стартапу за Еріком Рісом Ощадливий стартап - це підхід створення компаній, розробки і виведенню
- 50. Базові принципи ощадливого стартапу • Узагальнення гіпотез підприємців у вигляді канви бізнес-моделі. По суті, це схематичне
- 51. Ерік Ріс : Шість ключових питань методології ощадливого стартапу Усуньте невизначеність шляхом налагодження діалогу з клієнтами.
- 52. Що ж робить ощадливий підхід ощадливим? 1. Перенесення уваги з готового об'єкта на проектування досвіду взаємодії
- 53. 3.Бізнес моделі інновацій: Businnes model Canvas , Lean Canvas? Value Proposition Canvas.
- 54. Що таке бізнес-модель? У сучасному розумінні бізнес-модель ― це: загальний опис компанії, плюс дії зі створення
- 55. Сучасний модний підхід до проектування бізнесу - побудова бізнес-моделей!!!!!!! Александр Остервальдер, Ив Пенье. Построение бизнес-моделей: Настольная
- 56. «Бізнес-модель слугує для опису основних принципів створення, розвитку і успішної роботи організації» ― Олександр Остервальдер.
- 57. З чого складається бізнес-модель? Бізнес-модель – це набір гіпотез*, вписаних в шаблон бізнес-моделі, які тестуються і
- 58. Крок 1. Розробка бізнес-моделі, формулювання гіпотез. «Робоча гіпотеза краща за добру ідею» (питання для дискусії ☺)
- 59. Business Model Canvas або шаблон (канва) бізнес-моделі оригінальна концепція аналізу, побудови та вдосконалення бізнес-моделей, якою користуються
- 61. 9 структурних блоків канви бізнес-моделі 1. Споживчі сегменти: групи людей, організації, яких ви розраховуєте залучати та
- 62. 9 структурних блоків канви бізнес-моделі 4. Взаємодія з клієнтами: Визначення типу відносин, які встановлюються в компанії
- 63. 9 структурних блоків канви бізнес-моделі 7. Ключові види діяльності: Визначення дій компанії, необхідних для реалізації її
- 64. Девять структурных блоков бизнес-модели
- 65. Кто наши ключевые партнеры? Кто наши ключевые поставщики? Какие ключевые ресурсы мы получаем от партнеров? Какие
- 66. 1. Споживчі сегменти - одна або кілька груп клієнтів, що охоплюється бізнес-моделлю. Групи клієнтів представляють різні
- 67. 3. Канали збуту - виконують низку функцій, зокрема: підвищують ступінь обізнаності споживача про товари та послуги
- 68. 6. Ключові ресурси. Які ресурси потрібні: матеріальні, інтелектуальні, людські, фінансові. 7. Ключові види діяльності. Наприклад, Microsoft
- 69. Подібно роботі головного мозку, де ліва півкуля відповідає за логіку, а права півкуля - за емоції,
- 73. Business Model Canvas запропонував Алекс Остервальдер, а Ash Maurya (Еш Маур 'я) 2012 року адаптував цю
- 76. Пример заполнения Lean Canvas для Санта Клауса http://ru.wiki.rademade.com/lean-canvas-santa
- 77. Value Proposition Canvas істотно полегшує пошук найбільш підходящої пропозиції для ринку. Може розглядатися як додатковий модуль
- 78. Профіль клієнта Функціональні - конкретні завдання: вони можуть бути як особистісними, так і професійними, наприклад, заняття
- 79. 2.Болі клєнта (покупця) Опишіть негативні емоції, небажані витрати або ризики, які ваш покупець переживає при виконанні
- 80. 3.Вигоди покупця необхідні - без них вирішення завдань і проблем не працюють, наприклад, купуючи автомобіль, людина
- 81. Цінністна пропозиція 1.Продукти-болезаспокійники (рос.-болеутолители) Опишіть, як ваші продукти полегшують болі покупців: прибирають або зменшують негативні емоції,
- 82. 2.Продукти-створюючі вигоди (рос.-создатели выгод ) для клієнта Опишіть, як ваші продукти і послуги приносять задоволення покупцеві.
- 83. Приклад: магазин екопродуктів
- 84. 1.Розроблюємо та фіксуємо/документуємо гіпотези.
- 85. 2.Ранжируем гипотезы по степени их важности / критичности для развития стартапа/ бизнеса 3. Створюємо прототип продукту.
- 86. Командная разработка (заполняйте его всей командой, привлекайте не только руководителей, но и тех, кто работает непосредственно
- 87. 3.4. Продукт стартапу . Концепції мінімально життєздатного продукту - MVP , мінімально бажаного або захоплюючого продукту-
- 88. 4.Продукт стартапу 4.1. Концепції МPV (життєздатний ) та MDV( бажаний ) продукт. MVP
- 89. позволяет собрать максимум данных для обучения и проверки Занятие 5 MVP решенческих гипотез с наименьшими затратами
- 90. Базові терміни: MVP Мінімально життєздатний продукт (minimum viable product) - продукт, що володіє достатньою кількістю функцій
- 91. Концепція MVP - мінімального життєздатного продукту – описана в популярній книги Еріка Ріса "Бізнес з нуля.
- 92. Ідея мінімально життєздатного продукту (MVP - minimum viable product) полягає у створенні продукту, який вирішує основну
- 93. Версія продукту, яка дозволяє зібрати максимум даних для навчання та перевірки гіпотез з найменшими витратами або
- 94. Самое поразительное, что мог видеть интернет По- настоящему впечатляющее Хорошее Плохое Ничего Больше нуля Немног о
- 95. Отримати підтвердження гіпотез цінностей продукту на фактах використання Уникнути створення продукту який нікому не потрібен Знайти
- 96. MVP (!) Слід дотримати баланс між тратою ресурсів на створення MVP, який може виявитися не потрібним
- 97. MVP ― це експерименти для перевірки найбільш ризикованих припущень про рішення. Занятие 5 MVP
- 98. Що може бути MVP ? Landing сторінка Працюючий прототип Дизайн-макети, скрипти, інтерактивні прототипи Скрінкаст, відео-презентація Презентація
- 99. Рекомендації для створення першого MVP: Інтерв 'ю з будь-якими людьми. Ви відразу зрозумієте, чи є ринок
- 100. Що включає мінімальний функціонал MVP? Це не набір з 10 або 20 "найнеобхідніших функцій", тому що
- 101. Minimum Viable Product Подготовка 1. Бачення продукту - пояснити раннім користувачам, куди може прийти Структура гипотез
- 102. Гора MVP На цьому шляху є 6 контрольно-пропускних пунктів. Тест на запах Аналіз конкурентів Опитування клієнтів
- 103. MDP (минимально желаемый продукт; minimum desirable product) можна визначити як мінімально можливий досвід взаємодії з продуктом
- 104. Створюємо "Чудовий« (рос. Восхитительный ) продукт - MDP (Minimum Delightful Product) «Чудові "продукти закохують в себе
- 105. MVP vs MDP ?
- 106. MVP - найкращий вибір для управління продуктом стартапу. Якщо ви вирішите побудувати MDP, ви легко можете
- 107. 4.2.Підходи до створення прототипів.
- 108. 1 уровень 0 уровень 2 уровень 3 уровень Анастасия Богдановская amado-id.ru «Интернет для бизнеса», 2011. +
- 109. ПРОТОТИП — це можливі зниження ризиків Складний товар: фурнітура і аксесуари. Складно формалізувати структуру каталогу. Ненаглядність
- 110. ПРОТОТИП — це можливість побачити шлях користувача .
- 111. ПРОТОТИП НА СТАДІІ ГЕНЕРУВАННЯ ІДЕЙ Анастасия Богдановская amado-id.ru «Интернет для бизнеса», 2011. Дозволяє отримати реальні емоції
- 112. Як зробити прототип ? На етапі формулювання завдання - пошук вектора Кошти: розігрує передбачуваний скрипт користувача.
- 113. КОЛИ робити прототип ? Для завчасного узгодження проекту між замовником і менеджментом. Замовнику складно зрозуміти "голе"
- 114. Робити прототип усього продукту чи частини? Для всього сайту робити прототип не обов 'язково. Можна обійтися
- 115. ПРОТОТИП – це НЕОБХІДНІСТЬ ? 1. Це ваші інвестиції в якість. 2. Можливість знизити ризики. 3.
- 116. 8 принципів прототипування Знайте вашу аудиторію та їхні наміри Мало плануйте. Прототипуйте! Позначте винятки Більше зображень
- 117. ТАКІ РІЗНІ ПРОТОТИПИ Анастасия Богдановская amado-id.ru «Интернет для бизнеса», 2011.
- 118. : Макети (Мокапи): приклади
- 119. Макети (Мокапи): приклади Бумага, ручка, олівці, фломастери, клей, скотч тощо https://moqups.com/ http://balsamiq.com/products/mockups/
- 120. Freemockup - російськомовний сайт зі зручним пошуком за категоріями. Freepik - стік, на якому виставлені фотографії,
- 121. Прототип без програмування Wordpress, Drupal, Magento- и інші системи з відкритим кодом
- 122. Создан для упрощения работы верстальщика, быстроты разработки и исключения максимально возможного числа ошибок вёрстки. Twitter Bootstrap
- 123. 90 секунд Показати головне Мета та основна ідея вашого прототипу Сценарій. Історія. Сторітейлінг
- 124. 1. Макет (Mockup) це зображення, які використовують, щоб показати замовнику дизайн фірмового стилю на об 'єктах
- 125. 2. Каркас веб-сайту (Wireframe (Website wireframe, схема сторінки або схема екрану) - це візуальне керівництво, що
- 126. 3. Prototype – створені за допомогою шаблонів і бібліотек з відкритим кодом Axure RP HotGloo ProtoShare
- 127. Який метод обрати ? Що прототипувати? головну сторінку внутрішню сторінку навігацію сайтом форму зворотного зв 'язку
- 132. Скачать презентацию