Содержание
- 2. ХІХ ғ. неміс философиясы- әлем философиясы тарихындағы теңдесі жоқ құбылыс болды. Оның кейбір маңызды ерекшеліктері: Адамзат
- 3. Бағыттары: Объективтік идеализм (Кант, Шеллинг, Гегель); Субъективтік идеализм (Фихте, Кант); Материализм (Фейербах).
- 4. «Классикалық неміс философиясы» терминін Ф.Энгельс айналымға енгізді. Бұл заңғар философия XVIII ғ. аяғы- XIX ғ. бірінші
- 5. Неміс классикалық философиясының маңызы: Диалектикалық дәстүрді жаңғыртып, дүниеге диалектикалық логика ілімін әкелді. Философияның логикалық-теориялық аппаратын мейлінше
- 6. Иммануил Кант (1724-1804) – неміс классикалық философияның негізін қалаған. Оның өмірін екі кезеңге бөлуге болады: 1
- 7. Негізгі еңбектері: “Таза ақылға сын” (1781ж.); “Практикалық ақылға сын” (1788ж.); “Пікір қабілетіне сын” 1790ж.). Кант тұңғыш
- 8. Бірінші сұраққа Кант былай жауап берді: адам санасы құрылымдық үш форманы құрайды: сезімдік, пайым, парасат. Сезімдік
- 9. Дүние НОУМЕНАЛДЫ (мәндер) Ноуменалды дүниені танып білу үшін білімді адамгершілікпен біріктіру керек, себебі тек адамгершілігі таза
- 10. Канттың гуманист екені осыдан көруге болады. 2-ші сұрақтың жауабы – әрдайым адамгершілікті болу керек. 3-ші сұрақ
- 11. Кант екі максимадан (ережеден) тұратын атақты “категориялық императивті” қалыптастырды. Бірінші максима (ереже). Адам өзінің қылығы өзгелерге
- 12. Канттың атақты таза парасатының төрт антиномиясын көрсетейік: 1 антиномия- кеңістік пен уақыттың шектілігі туралы. Тезис: Дүниенің
- 13. Канттың атақты таза парасатының төрт антиномиясын көрсетейік: ІІІ антиномия- еркіндік пен себептілік туралы. Тезис: Дүниеде әйтеуір
- 14. Осы соңғы антиномиядан таза парасаттың теологиялық идеясы туындайды: «Құдайдың бар екенін дәлелдеуге болмайды, бірақ Оның жоқ
- 15. Иоганн Готлиб Фихте (1762-1814) Субъективтік иделизмнің өкілі. Шығармалары: «Жалпы ғылыми ілім негіздері», «Адам тағылымы», «Тұйық сауда
- 16. Иоганн Готлиб Фихте (1762-1814) Триадалық («тезис-антитезис-синтез») схеманы болжады; Өзінің таным әдісін «диалектикалық» емес, «антитетикалық» деп атады,
- 17. Фридрих Вильгельм Йозеф Шеллинг (1775-1854) Объективтік идеализм өкілі. Шығармалары: «Табиғат философиясының идеялары», «Трансценденталдық идеализм жүйесі», «Өнер
- 18. Натурфилософияда ол табиғатты түсіндіруді объективтік идеализм аясында қарастырды; Трансценденталдық идеализм жүйесінде сана әуелі субъект «Мен» формасында
- 19. Георг Вильгельм Фридрих Гегель (1770-1831 жж.) – диалектикалық логиканың негізін салған «Жаңа дәуірдің Аристотелі». Еңбектері –
- 20. Гегель философия ғылымын үш бөлікке бөледі: Логика- өзінде және өзі үшін болатын идея туралы ғылым; Табиғат
- 21. Адам және дүние субстанциясы Ақыл, Абсолюттік идея, Ойлау, сондықтан оның философиясын Абсолюттік, немесе объективтік идеализм деп
- 22. Гегель философия тарихында тұңғыш рет диалектика ұғымын нақты теория, ғылым, ілім дәрежесіне жеткізіп, оған анықтама берді.
- 23. Гегель философия тарихында тұңғыш рет диалектика ұғымын нақты теория, ғылым, ілім дәрежесіне жеткізіп, оған анықтама берді.
- 24. Әлемдік рух, «нақты рух»- адам, қоршаған дүние мен құбылыстар, процесстер –бәрі қарама-қарсы бастамаларды өздерінде сақтайды; Бұл
- 25. Табиғат философиясы үш құрамдас бөліктен тұрады: Механика: кеңістік пен уақыт- материя және қозғалыс- абсолюттік механика; Физика:
- 26. Рух философиясы да үш бөліктен тұрады: Субъективтік рух: антропология- рух феноменологиясы- психология; Субъективтік рух – жеке
- 27. Гегель философия пәні мейлінше ауқымды болуы тиіс және өзіне кем дегенде мына құрамдас бөліктерді кіргізуі керек
- 28. Людвиг Фейербах (1804 – 1872 жж.) Философиясының басты бағыты – неміс классикалық идеализмін сынау және материализмді
- 29. Негізгі идеялары: діннен толықтай қол үзу (атеизм) және көпғасырлық діни ықпалдан арылу; Құдай мен дінді адам
- 30. Гегельдің объективтік идеализміне тайталас Фейербах антропологиялық материализмді алға тартты: Шындықтағы жалғыз шындық- табиғат пен адам; Адам
- 31. Сонымен бірге, Фейербах Құдай мәселесіне көңіл аударды Діннің мәні -адам жүрегі, ал Құдай бейнесі- адамның мәнінің
- 33. Скачать презентацию