Багатогранники, їх розгортки та перерізи на основі CMS Wordpress

Содержание

Слайд 2

Постановка завдання Метою кваліфікаційної роботи є розробка інтерактивного освітнього ресурсу для

Постановка завдання

Метою кваліфікаційної роботи є розробка інтерактивного освітнього ресурсу для вивчення

розділу з стереометрії, що сприятиме засвоєнню нового матеріалу та розвитку просторової уяви.
Завданням роботи є створення освітнього ресурсу зі стереометрії, що формує наочні уявлення про простір та тіла у ньому, обробка теоретичних і практичних матеріалів та створення 3D-моделей, що супроводжують кожну тему курсу.
Під час розробки даного ресурсу вирішуються наступні завдання:
1. Обробка та аналіз теоретичних та практичних посібників зі стереометрії.
2. Розробка 3D-моделі та інтерактивні об’єкти з теми роботи.
3. Створення інтерактивної інтернет-системи, яка формує просторове уявлення учнів з теми «Багатогранники, їх розгортки та перерізи».
4. Тестування розробленого ресурсу, виявлення недоліків та їх усунення.
Слайд 3

Вимоги до функціональних характеристик Інтерфейс ресурсу повинний бути розроблений таким чином,

Вимоги до функціональних характеристик

Інтерфейс ресурсу повинний бути розроблений таким чином, щоб

кожен користувач, який користується даним додатком, мав можливість вільно розібратися у розміщеному матеріалі та мати легкий доступ до запропонованого функціоналу.
Даний Інтернет-ресурс повинен складатися з наступних частин:
головної сторінки, яка надаватиме загальну інформацію про предмет вивчення стереометрії;
теоретична частина, що включатиме інформацію з теоретичних відомостей, присвячених багатогранникам, а також тестові завдання до кожної теми;
3D-моделі тіл, що відображатимуть інтерактивні моделі багатогранників;
розділ розгорток, який дозволятиме переглядати інтерактивні розгортки тіл у стереометрії та досліджувати їх будови;
розділ перерізів, який дозволить виконати різні можливості побудови перерізів;
розділ із самоперевірки, який міститиме інтерактивну гру «Багатогранники», у якому користувач може перевірити отримані знання.
Слайд 4

Засоби створення 3D-моделей та анімації Для створення 3D-моделей розглядалися програми Adobe

Засоби створення 3D-моделей та анімації

Для створення 3D-моделей розглядалися програми Adobe Flash,

Silverlight, WebGL. Порівняємо їх за визначеними критеріями та оберемо найбільш відповідну.

Розглядаючи дану таблицю, можна помітити, що у Adobe Flash і Silverlight є ряд обмежень, які можуть дуже негативно позначитися на роботі веб-сайту. Крім того, основними мінусами Adobe Flash і Silverlight є те, що це вбудовані плагіни, які потребують завантаження додаткового програмоного забезпечення, у той час як WebGL працює за допомогою HTML5, що вже давно підтримується всіма основними браузерами. Зважаючи на всі зазначені вище переваги та недоліки програм, для того, аби реалізувати головну мету кваліфікаційної роботи і сприяти розвитку просторової уяви, реалізація моделей багатогранників, анімація розгорток та перерізів виконано за допомогою технології WebGL

Слайд 5

Загальна схема структури системи У розробленому ресурсі присутні робота з 3D-моделями,

Загальна схема структури системи

У розробленому ресурсі присутні робота з 3D-моделями, теоретичний

матеріал, інтерактивні завдання, анімації.
Даний інтернет-ресурс складається з наступних частин:
Головна сторінка (надає загальну інформацію про предмет вивчення стереометрії).
Теорія (включає інформацію з 10 теоретичних тем, присвячених багатогранникам, а також тестові завдання до кожної теми).
3D-моделі тіл (відображають інтерактивні моделі многогранників).
Розгортки (перегляд інтерактивних розгорток тіл у стереометрії та дослідження їх будови).
Перерізи (надає різні можливості побудови перерізів).
Зроби сам (розділ із самоперевірки з інтерактивними завданнями, у якому користувач може перевірити отримані знання).
Слайд 6

Головна сторінка сайту Потрапляючи на головну сторінку, користувач має можливість отримати

Головна сторінка сайту

Потрапляючи на головну сторінку, користувач має можливість отримати загальні

відомості про предмет вивчення стереометрії, а також перейти до 6 розділів інтернет-ресурсу: «Теорія», «3D-моделі», «Розгортки», «Перерізи», «Стереометричні етюди», «Зроби сам»
Слайд 7

Сторінка розділу «Теорія» Розділ «Теорія». В цьому розділі користувач може обрати

Сторінка розділу «Теорія»

Розділ «Теорія». В цьому розділі користувач може обрати одну

з тем, котру він хоче переглянути та з якою має можливість ознайомитися. В даному розділі також реалізовано можливість пошуку серед тем за ключовими словами (пошук буде здійснюватись як у назвах курсів, так і серед їх змісту та матеріалу).
Після вибору теми, користувач може перейти до перегляду конкретного вмісту (теоретичні відомості, тест).
Слайд 8

Перегляд теоретичних відомостей по темі «Тіла обертання» Разом з можливістю перегляду

Перегляд теоретичних відомостей по темі «Тіла обертання»

Разом з можливістю перегляду

теоретичної інформації по обраній тематиці, в даному розділі є можливість пройти тестування за питаннями, що стосуються вивченої теми.
Слайд 9

Зображення 3D моделі Зображення 3D моделі зрізаного ікосододекаедру Зображення масштабованої 3D

Зображення 3D моделі

Зображення 3D моделі зрізаного ікосододекаедру

Зображення масштабованої 3D

моделі
трикутної призми з прозорими гранями
зі зміненим кутом перегляду

Розділ «3D-моделі» знайомить користувача із просторовими представленнями 144 багатогранників, що включені до типів «Тіла Платона», «Тіла Архімеда», «Призми», «Антипризми», «Тіла Джонсона» та надає можливість взаємодії із ними (зміна точки перегляду, коефіцієнту масштабування, перехід між моделями).

Слайд 10

Сторінка з інформацією про обраний тип багатогранників

Сторінка з інформацією про обраний тип багатогранників

Слайд 11

Приклади зображень розгорток багатогранників Розділ «Розгортки» - це розділ з анімаційним

Приклади зображень розгорток багатогранників

Розділ «Розгортки» - це розділ з анімаційним представленням

розгорток багатогранників. Користувач може переглянути анімацію, а може за допомогою повзунка самостійно обрати необхідний етап розгортки.
Слайд 12

Процес гри Розділ «Зроби сам» - це інтерактивна гра. За допомогою

Процес гри

Розділ «Зроби сам» - це інтерактивна гра. За допомогою форми

управління «Drag & Drop» (перетягування) користувач має знайти відповідності багатогранника його назві. Якщо місце, куди встановлено зображення багатогранника, відповідає його назві, то зображення переміщується із загального ряду до своєї назви, якщо ж співвідношення було виконане неправильно – зображення повертається назад.
Слайд 13

НАЗВА ТЕМИ РОБОТИ ДИПЛОМНА РОБОТА, ДИПЛОМНИЙ ПРОЕКТ або КУРСОВИЙ ПРОЕКТ Назва

НАЗВА ТЕМИ РОБОТИ

ДИПЛОМНА РОБОТА, ДИПЛОМНИЙ ПРОЕКТ або КУРСОВИЙ ПРОЕКТ

Назва факультету

та кафедри

П.І.Б. студента повністю, група

науковий ступінь, звання та П.І.Б.

адреса сайту

дата захисту