Lazarus - середовище швидкої розробки програмного забезпечення для компілятора Free Pascal

Содержание

Слайд 2

Lazarus - середовище швидкої розробки програмного забезпечення для компілятора Free Pascal,

Lazarus - середовище швидкої розробки програмного забезпечення для компілятора Free Pascal,

аналогічне Delphi. Даний проект базується на оригінальній кроссплатформенній бібліотеці візуальних компонентів Lazarus Component Library (LCL).
Слайд 3

Для створення нового проекту треба скористатися вказівкою меню Проект / Новий проект.

Для створення нового проекту треба скористатися вказівкою меню Проект / Новий проект.


Слайд 4

У цьому вікні вибирати пункт Програма.

У цьому вікні вибирати пункт Програма.

Слайд 5

В Lazarus використовується технологія візуального програмування. Користувач для створення графічного інтерфейсу

В Lazarus використовується технологія візуального програмування. Користувач для створення графічного інтерфейсу

додатку використовує готові компоненти, значки яких знаходяться на панелі компонентів. Після того як він поміщає компонент на формі, програмний код для нього генерується автоматично. Вручну залишається запрограмувати тільки ті дії, які виконуватиме цей додаток.
Слайд 6

Вікно програми

Вікно програми

Слайд 7

Вікно форми Форма — об’єкт для розташування кнопок, полів, написів, меню, смуг прокрутки тощо.

Вікно форми

Форма — об’єкт для розташування кнопок, полів, написів, меню, смуг прокрутки

тощо.
Слайд 8

Головне вікно Верхню частину головного вікна поділяють на три функціональних блоки:

Головне вікно

Верхню частину головного вікна поділяють на три функціональних блоки:
Головне

меню для вказівок керування файлами, компіляцією, властивостями проекту, вікнами та вказівок налаштування середовища;
Панель інструментів надає швидкий доступ до основних вказівок головного меню;
Панель компонентів надає доступ до основних об'єктів середовища програмування (поля введення, кнопок, напису, меню тощо).
Слайд 9

Інспектор об'єктів У верхній частині вікна показано ієрархічну структуру об'єктів, а

Інспектор об'єктів

У верхній частині вікна показано ієрархічну структуру об'єктів, а внизу

розташовано вкладки:
 Властивості, Події, Улюблені.
Слайд 10

Вікно редактора Саме в цьому вікні треба вводити й редагувати текст програми.

Вікно редактора

Саме в цьому вікні треба вводити й редагувати текст програми.

Слайд 11

Усі можливі операції над текстом перелічено у пунктах головного меню Правка і Пошук.

Усі можливі операції над текстом перелічено у пунктах головного меню Правка і Пошук.


Слайд 12

Після того, як ви виконали проект, треба натиснути кнопку ”Виконати” Якщо

Після того, як ви виконали проект, треба натиснути кнопку ”Виконати”   
Якщо все

було зроблено правильно, у Вікні повідомлень з'явиться напис: Проект успішно зібрано.
Слайд 13

Вікно повідомлень Призначене для повідомлень щодо компілювання, компонування й налаштування проекту.

Вікно повідомлень

Призначене для повідомлень щодо компілювання, компонування й налаштування проекту.


Слайд 14

Для збереження всіх файлів у теку з назвою Ваше прізвище скористатися

Для збереження всіх файлів у теку з назвою Ваше прізвище скористатися кнопкою Зберегти всі  

на Панелі інструментів.