Содержание
- 2. Простори імен GDI+
- 3. Основні типи простору імен System.Drawing
- 5. За умовчанням верхній лівий кут компоненту GDI+ (наприклад, Form або Panel) має координати (0, 0). Координата
- 6. Можливості класу Graphics У класі Graphics інкапсульовані поверхні малювання GDI+. Є три основних типи поверхонь малювання:
- 7. Клас System.Drawing.Graphics – це "вхід" у функціональні можливості GDI+. Всі можливості виведення зображень в GDI+ зосереджені
- 8. Клас Graphics має велике число властивостей і методів, які дозволяють переміщатися по елементу управління, малювати графічні
- 9. Деякі методи класу Graphics
- 10. Як тільки потрібне оновлення вікна (унаслідок його перекриття або часткового псування), для нього генерується подія Paint
- 11. Способи перемальовування: 1. Для малювання написати процедуру (метод форми), яку викликати в обробнику події Paint форми.
- 12. Об'єкт Graphics для деякого вікна можна одержати двома шляхами. Перший полягає в перевизначенні події OnPaint() –
- 13. У деяких ситуаціях потрібно виконувати малювання у вікні безпосередньо, не чекаючи настання події OnPaint(). Це може
- 14. Тепер для зображення фігур і рядків на формі доступна змінна g. При розкритті, закритті вікна або
- 15. Виклик методу Invalidate з параметром Rectangle оновлює тільки область, позначену прямокутником, що підвищує продуктивність програми. Управління
- 16. Альфа-значення визначає непрозорість кольору. Якщо A=0, то колір прозорий, якщо A=255 – колір насичений. Значення A
- 17. Робота зі шрифтами Основний клас, який використовується для роботи зі шрифтами в GDI+, – це клас
- 18. Змінити властивості об'єкта Font не можна, для використання іншої гарнітури необхідно створити новий об'єкт Font. Приклад.
- 19. Виведення зображень (клас Image) Для виведення зображень використовується клас Image простору імен System.Drawing. Тип Image визначає
- 20. Виведення отриманих зображень проводиться за допомогою спеціального методу класу Graphics, який називається, – DrawImage(). Цей метод
- 22. Скачать презентацию