Содержание
- 2. План: 1.1. Історична довідка 1.2. Поняття комп’ютерної графіки 1.3. Способи формування зображень на екрані 1.4. Формування
- 3. Символьний друк зображень
- 4. ЕОМ з векторним дисплеєм
- 5. WHIRLWIND («вихор») 1950 р. – проект Массачусетського технологічного інституту
- 6. Перша комп’ютерна гра з графікою 1961 р. – програміст С. Рассел очолив проект по створенню першої
- 7. Мультфільм «Кішечка» 1968 р. – група під керівництвом Миколи Константінова створює програму рішення диференційних рівнянь, яка
- 8. Перша система тривимірного моделювання
- 9. 1993 р. з'явився стандарт OpenGL
- 10. Етапи розвитку комп'ютерної графіки 1960-1970 рр. формування як наукової дисципліни. 1980 рр. графіка розвивається як прикладна
- 11. Растрове зображення Піксель (від англ. pіcture cell – комірка малюнку) – найменший елемент зображення.
- 12. Розміри екрана дисплея у пікселях: 640×480=307 200; 800×600=480 000; 1024×768=786 432; 1280×1024=1 310 720
- 13. Розрізняльна здатність Вимірюється в точках на дюйм або dots per inch – dpi Розрізняють: розрізняльну здатність
- 14. Векторна графіка
- 15. Математичні основи векторної графіки Точка. Об'єкт на площині представляється двома числами (х, у) відносно початку координат.
- 16. Математичні основи векторної графіки (продовження) Крива лінія ІІІ порядку. Важлива наявність точки перегину, що дозволяє відобразити
- 17. Порівняння растрового і векторного зображень:
- 18. Фрактальними властивостями характеризуються об'єкти живої і неживої природи
- 19. Побудова фрактальних об'єктів
- 20. Побудова фрактальних об'єктів
- 21. Колірні моделі
- 22. Кількість кольорів у відповідністю з глибиною :
- 23. Розрахунок обсягу пам'яті: 16 біт?480000=7 680 000 біт =|:8|= =960 000 байт = |:1024| =937,5 Кбайт
- 24. RGB червоного (Red); зеленого (Green); синього (Blue).
- 25. CMYK блакитний (Cyan) = білий - червоний; пурпурний (Magenta) = білий - зелений; жовтий (Yellow) =
- 26. HSB відтінком (Hue); насиченістю (Saturation); яскравістю (Brightness).
- 27. Колірна палітра в RGB
- 28. Колірна палітра в CMYK
- 29. Колірна палітра в HSB
- 30. CRT-монітори Основний елемент CRT-монітора (Cathode Ray Tube) – кінескоп, який називають електронно-променевою трубкою. - електронна пушка;
- 31. TFT-монітор TFT-монитор – плоский дисплей на основі рідких кристалів (Thin Film Transistor - тонко-плівковий транзистор) .
- 33. Скачать презентацию