Содержание
- 2. МАНУМЕНТАЛЬНЫ ЖЫВАПІС Асаблівасці: перапляценне розных рысаў: готыкі, Рэнесанса, маньерызма, барока; бурны працэс авалодвання новымі выяўленчымі сродкамі;
- 3. Роспісы царквы Святога Мікалая ў Магілёве (1669 – 1672 гг.)
- 5. Выдатны мастацкі твор знакамітага магілёўскага храма — чатырох’ярусны іканастас, выкананы магілёўскімі майстрамі XVII стагоддзя у тэхніцы
- 7. Інтэр'ер сабора ўпрыгожвалі фрэскавыя роспісы на біблейскія і евангельскія сюжэты, у якіх шырока ўжываліся мясцовыя этнаграфічныя
- 8. Роспісы Успенскага Сабора Жыровіцкага манастыра (Слонімскі раён, Гродзенская вобласць) 1613 — 1650 гг.
- 9. “Маці Боская Адзігітрыя Баркалабаўская” Першая палова XVII стагоддзя. Ікона знойдзена ў г. Быхаў (Магілёўская вобласць) ІКАНАПІС
- 10. Тройца Старазапаветная Абраз з вёскі Дастоева (Іванаўскі раён, Брэсцкая вобласць). Першая палова XVII стагоддзя. Мастак паўтарае
- 11. Маці Боская Адзігітрыя Неўвядальны цвет. XVII стагоддзе. Маці Боская Замілаванне. 1656 г.
- 12. Адметнай асаблівасцю, якая адлюстроўвае характар беларускага іканапісу XVII стагоддзя, з’яўляецца пранікненне ў яго жанравых элементаў, апавядальнасці.
- 13. Маларыцкі майстар. Праабражэнне. 1648 г. Маларыцкі майстар. Успенне. 1650 г.
- 14. Пятро Яўсеевіч з Галынца Нараджэнне Марыі (1649 г.)
- 15. У другой палове стагоддзя названыя рысы ўзмацніліся, абразы атрымалі выгляд жанравых апавяданняў, у іх узрасла роля
- 16. САРМАЦКІ ПАРТРЭТ Партрэт Уладзіслава Дамініка Астрожскага (1630 – 1636 гг.) Барталамей Стробель (1591 – пасля 1650
- 17. Даніэль Шульц (1615 – 1683 гг.) Партрэт Януша Радзівіла (пачатак 1650-ых гадоў) Януш Радзівіл – сын
- 18. Пітэр Данкерс дэ Рый (1596 – 1661 гг.) (1640-я гг.) Партрэт Альбрэхта Станіслава Радзівіла Альбрэхт Станіслаў
- 19. Партрэт Катажыны і Марыі Радзівіл. 1646 г. Іаган Шрэтэр (першая палова ХVІІ стагоддзя) Асаблівасць гэтага твора
- 20. Партрэт Крысціны Яўхіміі Радзівіл. Паміж 1635 – 1646 гг. Іаган Шрэтэр з’яўляецца таксама аўтарам партрэта Крысціны
- 21. (1561 – 1635 гг.) Лізавета Сцюарт – дачка караля Англіі Якуба І Сцюарта і дацкай каралеўны
- 22. Партрэт Альжбеты (Лізаветы) Кішка, народжанай Радзівіл У XVII стагоддзі беларускімі майстрамі пачала стварацца так званая радзівілаўская
- 23. Андрэй Стэх (1635 – 1697 гг.) Партрэт Аляксандра Астрожскага 1660 – 1670–ыя гг. Аляксандр Астрожскі (1650
- 24. Першай паловай XVII стагоддзя даціруюцца партрэты сям’і Весялоўскіх: Партрэт Кшыштафа Весялоўскага (1636 г.), партрэт яго жонкі
- 25. СКУЛЬПТУРА Надмагіллі Радзівілаў з Нясвіжскага Фарнага касцёла Божага Цела Скульптурная выява Радзівіла Сіроткі (1616 г.) размешчана
- 26. Надмагілле Крыштафа Мікалая Радзівіла, сына Сіроткі (1608 г.), які юнаком (16 год) памёр у Балоніі, вызначаецца
- 27. Рэдкі помнік надмагільнага разьбярства — табліца над пахаваннем немаўляці Мікалая Радзівіла — першынца Мікалая Крыштафа Радзівіла
- 28. Надмагілле Мікалая Вольскага і Барбары Войны. Знаходзіцца ў Юр’еўскім касцёле ў вёсцы Крамяніца (Зэльвенскі раён, Гродзенская
- 29. (1591 – пасля 1633 гг., Касцёл Святога Міхаіла ў Вільнюсе) Надмагілле гетмана Вялікага княства Літоўскага Льва
- 30. Надмагілле Паўла Сапегі і яго трох жонак (Рэгіны з Дубавіцкіх, Альжбеты Веселіні, Катажыны з Гаслаўскіх) 1599
- 31. Галоўны алтар касцёла Іаана Хрысціцеля ў вёсцы Воўпа (Ваўкавыскі раён, Гродзенская вобласць) 1640 – 1644 гг.
- 32. Фрагменты галоўнага алтара касцёла Іаана Хрысціцеля ў вёсцы Воўпа
- 33. Бакавы алтар Маці Божай Вастрабрамскай касцёла Іаана Хрысцiцеля ў вёсцы Воўпа
- 34. Алтар Маці Божай Ружанцовай касцёла Іаана Хрысцiцеля ў вёсцы Воўпа
- 35. Святы Станіслаў. Святы Мікалай. Фрагменты алтара Маці Божай Ружанцовай касцёла Іаана Хрысцiцеля ў вёсцы Воўпа
- 36. Алтар капліцы Святой Барбары ў касцёле Унебаўзняцця Панны Дзевы Марыі ордэна бернардзінцаў у Будславе (1643 –
- 37. Алтар зроблены скульптарам-рэзчыкам Пятром Грамелем. Скульптурнае вырашэнне алтара мае рысы ранняга барока. Паміж калонамі далёка вынесеных
- 38. Кароль Давід Святы Іосіф Алтар змяшчае восем скульптур: Прарок Аарон Святы Іаан Хрысціцель
- 39. Святы Яўхім Святая Ганна Святая Альжбэта Святы Захарый
- 40. Укрыжаванне. Цэнтральны абраз алтара капліцы Святой Барбары Хрыстос засмучаны. Скульптура капліцы Святой Барбары
- 41. Скульптурна-дэкаратыўны ансамбль касцёла Святога Міхаіла Архангела ордэна аўгусцінцаў у Міхалішках (Астравецкі раён, Гродзенская вобласць, каля 1677
- 42. У выкананні скульптурнага ансамбля прымалі ўдзел італьянскія майстры П’етра Перэці, Ян Марыя Галі, мясцовы скульптар М.
- 44. Інтэр’ер касцёла Міхала Архангела ў Міхалішках ўражвае сваёй пышнай барочнай аздобай. Пластычны рэльефны дэкор з расліннымі
- 45. Графіка У ХVІІ стагоддзі ў мастацкую практыку прыйшлі новыя графічныя віды і жанры: акрамя кніжнай гравюры
- 46. Тытульны ліст "Дыёптры". Еўе. 1642 г. Тытульны ліст "Гісторыі пра святых Варлаама і Іасафа" Куцейн. 1637
- 47. Тытульны ліст "Часаслоўца". Друкарня Мамонічаў. Вільня. 1617 г. Багатай графічнай аздобай і высокімі паліграфічнымі якасцямі вызначаюцца
- 48. Тытульны ліст зборніка твораў Фікарыя Святагорца "Вертаград душэўны". Вільня. 1620 г. Васіль Вялікі. Ілюстрацыя да зборніка
- 49. «Панегірык братоў Скарульскіх» (1604 г.) створаны у Нясвіжы ў гонар прызначэння Мікалая Радзівіла Сіроткі на пасаду
- 50. Тарасевіч Аляксандр. Святы Мацвей. Ілюстрацыя да кнігі «Жыціі святых з навукамі дактароў касцельных». 1693 г. Тарасевіч
- 51. Тарасевіч Аляксандр. Тытульны ліст кнігі Т. Білевіча «Рацыянальная філасофія». 1675 г. Тарасевіч Аляксандр. Анёл-ахоўнік. Ілюстрацыя да
- 56. Скачать презентацию