Содержание
- 2. Іконопис Портретний живопис Гравюра та графіка Книжкова мініатюра Монументальний живопис Народна картина Види образотворчого мистецтва України
- 3. Українське “козацьке” бароко Світські будівлі в міському будівництві Російський класицизм (російський ампір) Ландшафтне планування Архітектура
- 4. Декоративні ідеї та можливості бароко були близькими до національного українського мистецтва, якому притаманна мальовничість композицій, гармонія
- 5. За ініціативою гетьмана І. Мазепи було зведено у Києві Миколаївсько-соборну церкву, церкву Всіх Святих, навчальний корпус
- 6. Привідним типом споруд стає так званий козацький собор – 5-купольний, із 4 однаковими фасадами. Внутрішнє оздоблення
- 7. Популярними були фонтани і парки, що планувалися відповідно до традицій французького (регулярного) парку. Симетричне розташування насаджень,
- 8. Барокова церква св. Андрія у Києві збудована 1744-1767 р. за проектом Б. Растреллі-молодшого на честь відвідин
- 9. Ікона “Апостол Андрій” “Вибір віри князем володимиром”
- 10. Маріїнський палац зведений у Києві (1750-1755 р.) за зразком палацу який проектував Б. Растреллі для гетьмана
- 11. Інтер'єр Маріїнського палацу
- 12. Інтер'єр Маріїнського палацу
- 13. Вважається перлиною Української пізньоборокової архітектури (1744-1764). Зводився за проектом Б. Меретена, завершив будівництво С. Фейнгер. Архітектурний
- 14. Собор св. Юра
- 15. Собор Різдва Богородиці у Козельці (1752-1763), споруджений на замовлення графині Н. Розумовської (арх. І. Григорович –
- 16. Троїцький собор у Чернігові (1679-1695) споруджений коштами гетьмана І. Самойловича за планом арх. Й. Баптіста. У
- 17. Арх. Й. Баптіст і М. Томашевський спорудили Преображенський собор Мгарського монастиря поблизу Лубен. Він поєднує риси
- 18. Спасо-преображенський Мгарський монастир
- 19. Успенський собор Почаївської Лаври (1771-1782), арх. Г. Гофман схожий за стилем із Собором Святого Юра. Почаївська
- 20. Миколаївський собор святогірського монастиря Миколаївський собор у Ніжині
- 21. Михайлівський золотоверхий собор у києві Церква всіх святих над економічною брамою Києво-Печерської лаври
- 22. Найвизначнішими пам'ятками монументального живопису в кінці 17 ст. є іконостаси: Єлецького Успенського монастиря в Чернігові (1669-1676)
- 23. Ікони божої матері Волинська Чернігівська
- 24. Ікони божої матері Слобожанська Суржська
- 25. У продовж 17-18 ст. поширення в Україні набула ікона Покрову Богородиці. У нижній частині таких ікон
- 26. Українські козаки молилися до Богородиці, щоб вона захищала їх від смерті, покривала своїм покровом. Саме тому
- 27. Перехідне місце між іконописом і світським портретним живописом посідали парсуни – твори портретного жанру, виконані із
- 28. Ктиторський портрет – зображення меценатів храму. У вівтарній частині Успенського собору Києво-Печерської Лаври було зображено 85
- 29. Князь ігор чернігівський Король Георгій 2
- 30. Гетьман Б. хмельницький Князь Олексій Михайлович
- 31. У 18 ст. стає популярним так званий парадний портрет. Його функція – показати певну особу в
- 32. У 18 ст. в Українському живописі поширився жанр народної картини, героєм якої був Козак Мамай (козак-бандурист).
- 35. Скачать презентацию