Содержание
- 2. КЛАСИЦИЗМ
- 3. Визначальні риси класицизму: орієнтація на античні культурні традиції; в Російській імперії (в тому числі й в
- 4. Контрактовий будинок в Києві, арх. В.І. Гесте, А.І. Меленський, 1815 – 1817 рр.
- 5. Костел св. Олександра в Києві, 1817 – 1842 рр. проект арх. Ф. Меховича
- 6. Червоний корпус Київського університету, арх. В.І. Беретті, 1837 – 1843 рр.
- 7. Палац в Качанівці, 1770-ті рр., арх. М. Мосцепанов
- 8. Палац в Сокиринцях, 1824 –1831 рр., арх. П. Дубровський
- 9. Пам’ятник герцогу Ришельє в Одесі, скульптор І.П. Мартос, архітектор Ф.К. Боффо, 1828 р.
- 10. РОМАНТИЗМ
- 11. Визначальні риси романтизму: реакція проти раціоналізму Просвітництва; пошук єдності з природою, культ природних почуттів; звернення до
- 12. СТАНОВЛЕННЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРНОЇ МОВИ 1798 р. – вийшли друком три перші частини “Енеїди” І.П. Котляревського.
- 13. Періодизація історії української культури доби романтизму: І етап: 20-ті – 30-ті рр. ХІХ ст. (“харківський етап”)
- 14. Українська культура першої половини ХІХ ст. Фольклорно-етнографічні студії: Микола Церетелєв – “Опыт собрания старинных малороссийских песен”
- 15. Київський осередок української культури 40-х рр. ХІХ ст.: М. Максимович – перший ректор університету св. Володимира;
- 16. Петербурзький осередок української культури кінця 50-х – початку 60-х рр. ХІХ ст.: гурток літераторів і громадських
- 17. Утиски української культури Циркуляр міністра внутрішніх справ П. Валуєва від 18 липня 1863 р. про заборону
- 18. Романтизм в образотворчому мистецтві Т. Шевченко, Катерина, 1842 р.
- 19. Т. Шевченко, Церква Богдана Хмельницького в Суботові
- 20. І. Сошенко, пейзаж
- 21. РЕАЛІЗМ
- 22. Визначальні риси реалізму: раціоналізм; правдиве, конкретно-історичне, всебічне зображення типових подій і характерів у типових обставинах; принцип
- 23. Український живопис другої половини ХІХ – початку ХХ ст. Костянтин Олександрович Трутовський (1826 – 1893), Сцена
- 24. Сергій Іванович Васильківський (1854 – 1917), Козачий пікет, 1888 р.
- 25. С. Васильківський, Сторожа запорозьких вольностей, 1890 р.
- 26. С. Васильківський, Козача левада, 1893 р.
- 27. С. Васильківський, Український пейзаж
- 28. С. Васильківський, Козацький двір
- 29. С. Васильківський, М. Самокиш, з альбому “Из украинской старины” (1900 р.)
- 33. Микола Семенович Самокиш (1860 – 1944), Трійка, кінець ХІХ ст.
- 34. М. Самокиш, Погоня. Війна 1904 – 1905 рр. Із щоденника художника, 1908 р.
- 35. М. Самокиш, В Галичині. Кавалерист, 1914 р.
- 36. Микола Пимоненко (1862 – 1912), Українська ніч.
- 37. Опанас Георгійович Сластіон (1855 – 1934), Проводи на Січ, 1886 р.
- 38. О. Сластіон, портрети кобзарів, початок ХХ ст.
- 39. Фотомистецтво Середина ХІХ ст. – поширення фотографії в Україні. Друга половина ХІХ ст. – поява фотографів-професіоналів
- 40. Київ, Прорізна вулиця, початок ХХ ст.
- 41. Становлення української кінематографії 1896 р. – харківський фотограф Альфред Федецький знімає першу кінохроніку й демонструє її
- 42. Українське музичне мистецтво Жанри української народної пісні: календарно-обрядові (веснянки, щедрівки, колядки, купальські); родинно-обрядові (весільні, поховальні, колискові);
- 43. Становлення української композиторської школи Поява української опери – “ Запорожець за Дунаєм ” Семена Степановича Гулака-Артемовського
- 44. Микола Леонтович (1877 – 1921) – автор обробок українських народних пісень Щедрик Соломія Крушельницька (1872 –
- 45. Українське театральне мистецтво другої половини ХІХ – початку ХХ ст. Єлисаветградський театр, в якому 27 жовтня
- 46. Корифеї українського театрального мистецтва кінця ХІХ – початку ХХ ст.: Марія Заньковецька Микола Садовський (Тобілевич) Панас
- 47. МОДЕРНІЗМ
- 48. Визначальні риси модернізму: безперервне оновлення художніх форм; стильова умовність (домінування форми над змістом) в Україні –
- 49. Визначальні риси імпресіонізму: художній напрям, заснований на принципі безпосередньої фіксації вражень, спостережень, співпереживань (impression – враження).
- 50. Олександр Мурашко (1875 – 1919), Дівчина в червоному капелюшку, 1902 – 1903 рр., імпресіонізм
- 51. О. Мурашко, Селянська родина, 1914 р., імпресіонізм
- 52. Іван Труш, портрет І. Франка, імпресіонізм
- 53. Національний художній музей України (Київ), арх. В. Городецький, 1899 р., неокласицизм
- 54. “Будинок з хімерами” в Києві, арх. В. Городецький, 1901 – 1903 рр., модерн
- 55. Будинок Полтавського губернського земства, арх. В. Кричевський, 1903 – 1908 рр., український модерн (“український стиль”)
- 60. РОЗВИТОК ОСВІТИ Російська імперія: кінець ХVIII ст. Головні народні училища Малі народні училища
- 61. РОЗВИТОК ОСВІТИ Російська імперія: перша половина ХІХ ст. Парафіяльні училища Повітові училища Губернські гімназії Приватні школи
- 62. РОЗВИТОК ОСВІТИ Російська імперія: початок ХХ ст. Двокласне початкове училище, 5 років Початкові училища (земські, міністерські,
- 63. Кількість письменних серед українців згідно із загальноросійським переписом населення 1897 р.: чоловіки – 23,3%; жінки –
- 64. РОЗВИТОК ОСВІТИ Монархія Габсбургів: друга половина ХVIII– середина ХІХ ст. Парафіяльні школи Тривіальні школи Головні (нормальні)
- 65. РОЗВИТОК ОСВІТИ Монархія Габсбургів: початок ХХ ст. Початкова освіта Сільські школи Міські школи Гімназії (українські, польські)
- 66. Культурно-освітні здобутки західних українців на початку ХХ ст.: Кількість письменних: 1900 р. – 19,9%; 1913 р.
- 67. РОЗВИТОК НАУКИ Наукові заклади й товариства: Одеське товариство історії та старожитностей (з 1839 р.) – М.Н.
- 68. РОЗВИТОК МУЗЕЙНОЇ СПРАВИ Музеї старожитностей у Феодосії (1811 р.), Одесі (1825 р. ), Керчі (1826 р.).
- 70. Скачать презентацию