Архітектурна графіка

Содержание

Слайд 2

Основні види архитектурної графіки: ескіз; архітектурний малюнок; креслення.

Основні види архитектурної графіки: ескіз; архітектурний малюнок; креслення.

Слайд 3

Архітектурний ескіз - спосіб удосконалення творчого задуму архітектора.


Архітектурний ескіз - спосіб удосконалення творчого задуму архітектора.

Слайд 4

Архітектурний ескіз - форма образотворчого пошуку, з якого починається проектний процес.

Архітектурний ескіз - форма образотворчого пошуку, з якого починається проектний процес. Виконують

ескізи від руки и поділяють умовно на групи:
· ескіз-ідея - пошук основних контурів образа об’єкта, що проектується;
· фор-эскіз - поглиблена ескізна розробка ідеї, об’єкта, визначення всіх його параметрів та деталей;
· робочий ескіз - ескізна розробка змісту проекта, ескізи проектних креслень з розмірами та іншими подробицями
клаузура - вид навчальних вправ, маючий ознаки ескіза, з обмеженим часом і з місцем виконання
.
Слайд 5

Архітектурний ескіз

Архітектурний ескіз

Слайд 6

Архітектурний малюнок – будь-який намальований витвір архітектора, виконаний не обовя’зково з професіональною метою.

Архітектурний малюнок – будь-який намальований витвір архітектора, виконаний не обовя’зково з

професіональною метою.
Слайд 7

Архітектурний малюнок

Архітектурний малюнок

Слайд 8

Архітектурне креслення - це зображення, що передає інформацію про розміри, форму і конструкцію об’кта.

Архітектурне креслення - це зображення, що передає інформацію про розміри, форму і

конструкцію об’кта.
Слайд 9

Креслення використовується на всіх стадіях проектної роботи, для кожної з яких

Креслення використовується на всіх стадіях проектної роботи, для кожної з яких

характерна свій стиль креслярської графіки (ескізне, обмірне, робоче, демонстраційне креслення).
Слайд 10

Різновид архітектурних креслень залежить від постановки конкретних проектних задач, тому визначають

Різновид архітектурних креслень залежить від постановки конкретних проектних задач, тому визначають

:

· робочі креслення – комплекс зображення планів , січень, вузлів і деталей, необхідних для будівництва даного об’єкта.

Слайд 11

Слайд 12

Вимірювальні креслення – результат вимирів існуючих архітектурних споруд, деталей декору, параметрів монументальної скульптури та ін.

Вимірювальні креслення – результат вимирів існуючих архітектурних споруд, деталей декору, параметрів монументальної

скульптури та ін.
Слайд 13

Демонстраційні креслення – призначені для показу глядачям з будь-якою підготовкою та

Демонстраційні креслення – призначені для показу глядачям з будь-якою підготовкою та рівнем

культури. Мета такого показу – донести авторський задум до глядача.
Слайд 14

Слайд 15

Слайд 16

Ортогональне креслення – вигляд предмета, окремі вигляди якого (план, фасад, вид

Ортогональне креслення – вигляд предмета, окремі вигляди якого (план, фасад, вид з

боку) паралельно спроектовані на дві (або три) взаємо перпендикулярні площини.
Слайд 17

Слайд 18

Лінійна графіка та прийоми її зображення Лінійна графіка – самий простий

Лінійна графіка та прийоми її зображення

Лінійна графіка – самий простий та

поширений спосіб зображення архітектурної форми, тому для архітектора дуже важливо опанувати цю техніку.
Слайд 19

Інструменти та приладдя для лінійної графіки Перша група інструментів для лінійної

Інструменти та приладдя для лінійної графіки

Перша група інструментів для лінійної

графіки: олівці (звичайні та механічні), вугільні палички, пір’я та пензлі.
Друга група інструментів для лінійної графіки: графос (самописна ручка з пірйовими та трубчастими насадками); фломастер(балон з типографічною фарбою); рапідограф(самописні ручки з трубчасто-голчатими голівками);
механічний олівець (з тонким грифелем).
Слайд 20

Олівці

Олівці

Слайд 21

Рейсфедер є ідеальным інструментом для креслення прямих та кривих ліний, які

Рейсфедер є ідеальным інструментом для креслення прямих та кривих ліний, які складають

основу будь-якого креслення.
Графос — пір'яна насадка з ручкою, забезпеченою внутрішнім резервуаром для туші.
Слайд 22

Рапідограф —найбільш поширений з випускаємих в наш час креслярських інструментів. Рапідограф

Рапідограф —найбільш поширений з випускаємих в наш час креслярських інструментів. Рапідограф -

самописний ручка з трубчасто-голчастим оголовником.
Слайд 23

Рапідограф

Рапідограф

Слайд 24

Фломастери — балони зі стрижнем з фетру. В даний час фломастери

Фломастери — балони зі стрижнем з фетру. В даний час фломастери широко

застосовуються в кресленні і малюванні, хоча якість ліній, отриманих за допомогою фломастера, відрізняється своїми особливостями - лінія має нечіткі, розпливчасті межі, підпливає при роботі на будь-якому папері (крім ватману і кальки).
Слайд 25

Третя група пристосувань для лінійної графіки Летрасет Спецsльнs трафаретb Шаблони

Третя група пристосувань для лінійної графіки

Летрасет
Спецsльнs трафаретb
Шаблони

Слайд 26

Летрасет

Летрасет

Слайд 27

Тональна графіка і прийоми її виконання Тон є поняття співвідношення темного

Тональна графіка і прийоми її виконання

Тон є поняття співвідношення темного і

світлого, контрастного і нюансную. Основна властивість тони - його ахроматичності, т. Е. Відсутність яскраво виражених колірних характеристик.
Слайд 28

Тон

Тон

Слайд 29

Тональна графіка - прийоми найбільш переконливого зображення складної пластики, ефективний спосіб виявлення повітряної перспективи, освітленості.

Тональна графіка - прийоми найбільш переконливого зображення складної пластики, ефективний спосіб

виявлення повітряної перспективи, освітленості.
Слайд 30

Тональная графика

Тональная графика

Слайд 31

Інструменти і пристосування, що застосовуються в техніці тональної графіки. Перша група

Інструменти і пристосування, що застосовуються в техніці тональної графіки.

Перша група

інструментів для тональної графіки:
м'які олівці, вугільні палички, сангіна, фломастери з висихає фетром
Слайд 32

Слайд 33

Друга група інструментів для тональної графіки: пензлик фломастер, аерограф

Друга група інструментів для тональної графіки:

пензлик
фломастер,
аерограф

Слайд 34

Слайд 35

Прийоми тональної графіки тушеве відмивання Акварельний фарбування, Заливка поверхонь тушшю, гуашшю,

Прийоми тональної графіки

тушеве відмивання
Акварельний фарбування,
Заливка поверхонь тушшю, гуашшю, темперою, друкарською фарбою;
Технічна

фарбування аерографом.
Слайд 36

тушеве відмивання

тушеве відмивання

Слайд 37

Тональна графіка в техніці тушевие відмивання, монохромного фарбування аквареллю Кисті -

Тональна графіка в техніці тушевие відмивання, монохромного фарбування аквареллю

Кисті - універсальний

інструмент, за допомогою якого виконується тональна графіка в техніці тушевие відмивання, роботи аквареллю, гуашшю, темперою.
Туш, що вживається в архітектурній графіці, називається китайської плиткової (або сухий).
Слайд 38

Слайд 39

Кольорова графіка і прийоми її виконання. Колір в архітектурній графіці має

Кольорова графіка і прийоми її виконання.

Колір в архітектурній графіці має інше

значення, ніж в живопису, в прикладної графіку. Застосування кольору доцільно, якщо він є активним компонентом архітектурного образу, засобом виявлення пластики і архітектурної форми.
Слайд 40

Кольорова графіка - спосіб передачі кольору архітектурної форми, прийом зображення в

Кольорова графіка - спосіб передачі кольору архітектурної форми, прийом зображення в

кольорі середовища, що оточує архітектурний об'єкт
Слайд 41

Інструменти і пристосування, що застосовуються в кольоровій графіці. У загальних рисах

Інструменти і пристосування, що застосовуються в кольоровій графіці.

У загальних рисах

вони не відрізняються від тих, які застосовуються в тональної графіку. Відмінність полягає лише в тому, що графік користується в цьому випадку кольоровими олівцями, фломастерами і Рапідограф з кольоровою заправкою, використовує в роботі кольорову туш, акварель, набори фарб гуашевих і темперного, кольоровий летрасет і кольорові аплікативного плівки, застосовує аерограф з кольоровою заправкою різних складів .
Слайд 42

Кілька порад по роботі з аквареллю

Кілька порад по роботі з аквареллю

Слайд 43

РАДИМО: 1) опускати в ванночку з фарбою чисту кисть; 2) змішувати

РАДИМО:
1) опускати в ванночку з фарбою чисту кисть;
2) змішувати різні кольори,

що не вмочуючи кисть в ванночки з різними фарбами, а розмішуючи фарби в стороні на чистою паперовою або керамічної поверхні (можна на площинах керамічних кахлів, фаянсових і порцелянових тарілок і т. Д.);
3) в розчинах акварельних фарб не залишати густі крупиці фарби, бо вони дають на папері кольорові патьоки;
4) при змішуванні фарб з білилами слід спочатку отримати потрібний по густоті розчин білил, а потім додавати в нього фарбувальний пігмент інших квітів;
5) кращу якість кольорової фарбування акварельними фарбами досягається при накладенні кольорового розчину на папір за один раз. Застосовується також фарбування аквареллю за технологією тушевие відмивання, т. Е. Багаторазове послідовне накладення все більш насичених розчинів акварельних фарб, що є по суті кольоровий відмиванням. Звучання кольору в цьому випадку приглушене, менш яскраве, ніж при фарбуванні аквареллю «за один раз»;
6) пам'ятати, що для застосування кольору в архітектурній графіці характерні стримані, локальні по колірних відносин гами фарб, в колориті яких переважає будь-якої основної (ведучий) колір. Це може бути охра золотиста, кадмій жовтий; кадмій оранжевий (теплі тони), або умбра, нейтральтін, смарагдова зелена (холодні тони).
Слайд 44

НЕ РАДИМО; 1) змішувати кольору, користуючись брудними кистями і палітрою; 2)

НЕ РАДИМО;
1) змішувати кольору, користуючись брудними кистями і палітрою;
2) змішувати кольору,

протилежні за своїми кольоровими характеристиками (наприклад, жовтий з блакитним або помаранчевий, червоний із зеленим);
3) покривати папір густими, непрозорими розчинами акварельних фарб;
4) користуватися для фарбування аквареллю гладкою, позбавленої фактури папером або калькою;
5) використовувати в фарбуванні креслення різкі, яскраві кольори.
Слайд 45

Запитання для самоконтролю: Які засоби використовуються в архітектурній графіці? Які властивості

Запитання для самоконтролю:

Які засоби використовуються в архітектурній графіці?
Які властивості має архітектурний

об'єкт?
Якими властивостями володіють графічні зображення?
Чим характеризується лінійна графіка?
Які інструменти застосовують у лінійної графіку?
Які особливості має тональна графіка?
Які інструменти застосовують в тональної графіку?
Яку графіку називаю кольоровий?
Які інструменти і пристосування застосовують в кольоровий графіку?
Слайд 46

Завдання з архітектурної графіки Вправа №1

Завдання з архітектурної графіки

Вправа №1

Слайд 47

Линійна графіка архітектурного об’єкта

Линійна графіка архітектурного об’єкта

Слайд 48

Слайд 49

Слайд 50

Тональна графіка Вправа №2

Тональна графіка

Вправа №2

Слайд 51

Монохромна відмивка архітектурного об’єкта

Монохромна відмивка архітектурного об’єкта

Слайд 52

Слайд 53

Поліхромна відмивка Вправа №3

Поліхромна відмивка

Вправа №3

Слайд 54

Поліхромна відмивка архітектурного об’єкта

Поліхромна відмивка архітектурного об’єкта

Слайд 55

Слайд 56

Слайд 57

Слайд 58

Література: Дизайн. Иллюстрированный словарь-справочник. - М.: Архитектура – С, 2004. Кудряшев

Література:

Дизайн. Иллюстрированный словарь-справочник. - М.: Архитектура – С, 2004.
Кудряшев К.В. Архитектурная

графика. - М.: Архитектура – С, 2004.
Франсис Д.К. Чинь. Архитектурная графика. – М.: АСТ-Астрель, 2007.
http://www.studfiles.ru/preview/2238433/page:4/
Слайд 59

І якщо ви все це зробите, то будете виглядати приблизно так:

І якщо ви все це зробите, то будете виглядати приблизно так: