“ Зірка, яка ніколи не згасне ” Слово про Мольєра

Содержание

Слайд 2

13 січня 1622 – 17 лютого 1673

13 січня 1622 – 17 лютого 1673

Слайд 3

Будинок, у якому жила сім’я Поклен

Будинок, у якому жила сім’я Поклен

Слайд 4

1-й поверх – крамниця 2-й поверх – територія, на якій панувала


1-й поверх – крамниця
2-й поверх – територія, на якій

панувала мати
1632 рік – смерть матері
Дружба з дідом по матері Луї Крессе
Вихованець Клермонської колегії
Слайд 5

Театр Блискучий 1643 рік – компанія з 10 чоловік засновує новий

Театр Блискучий

1643 рік – компанія з 10 чоловік засновує новий

театр Блискучий (себе називали Дітьми Родини)
1644 рік – театр припинив своє існування
13 років – мандри незнаними дорогами Франції, щоб повернутися до Парижа
Слайд 6

Лувр

Лувр

Слайд 7

Народження комедіографа 26 жовтня 1658 року – виступ перед молодим королем

Народження комедіографа

26 жовтня 1658 року – виступ перед молодим королем

Людовиком XIV
та його придворними з фарсом
“ Закоханий лікар ”

“ Трупа Пана Єдиного Брата Короля ”
Примирення батька Жана Батіста Поклена з сином

Слайд 8

Творча спадщина “ Тартюф ” (1664) “ Дон Жуан ” (1665)

Творча спадщина

“ Тартюф ” (1664)
“ Дон Жуан ” (1665)
“ Мізантроп

” (1666)
“ Скупий ” (1668)
“ Міщанин-шляхтич ” (1670)
“ Удаваний хворий ” (1673)
Слайд 9

“ Для його слави нічого не потрібно, але для нашої потрібен – ВІН”

“ Для його слави нічого не потрібно, але для нашої потрібен – ВІН”

Слайд 10

Естетичні погляди Мольєра Театр – дзеркало суспільства. Велика виховна роль театру.

Естетичні погляди Мольєра

Театр – дзеркало суспільства.
Велика виховна роль театру.
Дві мети

комедії – розважати та повчати.
Завдання комедії – відображати вади суспільства і людини.
Природність і простота у структурі п’єси й у грі акторів.
Сатира - активніша, ніж трагедія, сила у боротьбі з пороками.
Типізація характерів.
Слайд 11

Художні відкриття драматурга Правдиве зображення характерів; дійові особи п’єс – реальні

Художні відкриття драматурга

Правдиве зображення характерів;
дійові особи п’єс – реальні люди;
використання

у п’єсах музики, танців, співів, що спричинило народження нових жанрів;
використання досягнень народного мистецтва;
створення двох типів комедій: комедії ситуацій та комедії характерів;
порушення правил класицизму в інтересах п’єси;
поєднання трагічного і драматичного конфліктів;
розробка ряду ефективних прийомів (пантоміма, імпровізація, фарс, гра слів), динамічність сюжету.
Слайд 12

Афоризми Мольєра На світі вищого нічого я не бачу над душу

Афоризми Мольєра

На світі вищого нічого я не бачу над душу

праведну, але ненависна мені… ()
За гроші можна пробачити…()
Найкраща нагорода за все, що ви створили – це…()

(бачити, що вас зрозуміли)
(побожність для людей, збудованих на брехні)
(всяку дурість)