Графикалық режім

Слайд 2

ГРАФИКАЛЫҚ РЕЖІМ (Графический режим; graphics mode) — экранға пиксельдерден (нүктелерден) тұратын

ГРАФИКАЛЫҚ РЕЖІМ (Графический режим; graphics mode) — экранға пиксельдерден (нүктелерден) тұратын күрделі

графикалық бейнелерді шығаратын дисплей жұмысының режімі. Графикалық кескіндерді шығаруды жасақтайтын дисплей жүмысының режімі. Бұл режімдегі мәліметтерді кескіндеу элементі бейнелік буферде мәндері сақталатын нүктелер болып табылады.
[1]
Слайд 3

Графикалық режимде сурет салу үшін қолданылатын операторлар: Put. Pixel(x, y, color)-экранға

Графикалық режимде сурет салу үшін қолданылатын операторлар: Put. Pixel(x, y, color)-экранға

Х, У координаталары арқылы нүкте салады. Color-оның түсін анықтайды. Line(x, y 1, x 2, y 2)-экранда х1, у1 нүктесынен х2, у2 нүктесіне дейін кесінді сызады. Түсін орнату Set. Color(Color: integer); Суретіндегі негізгі түсті отрнатады. Set. Bk. Color(Color: integer); Ағымдағы фонның түсін орнатады. Мысалы, экранға координаттары (100, 50) болатын көк түсті төртбұрыштың бөлігіне координаттары (400, 300) болатын қызыл түсті кесінді саламыз.
Слайд 4

Графикалы іс- рекеттер к мегімен суреттерді қ ә ө жасау жекелеген

Графикалы іс- рекеттер к мегімен суреттерді қ ә ө жасау жекелеген

бірнеше кезе дерден т рады: ң ұ 1. Мониторды графикалы режимге ауыстыру Init. Graph (Driver, қ mode, ) операторыны к мегімен ж зеге қ ң ө ү асады. 2. Detect режимі немесе процедурасы ар ылы экранны алыпты қ ң қ м мкіндігін орната аламыз. Detect режимінде экранны ү ң алыпты м мкіндігі 640*480 пиксель болады, я ни, Х қ ү ғ координатасы 0 -ден 639, ал У координатасы 0 -ден 479 аралы ында бола алады. ғ 3. Экранды тазалауда Clear. Device процедурасы колданылады. 4. Set. Bk. Color операторы Фон т сін, ал Set. Color операторы ү суретті т сін орнатады. ң ү 5. Экран а н кте, сызы , т ртб рыш, до а, ше бер, эллипстар ғ ү қ ө ұ ғ ң шы ару. ғ 6. Экран а рт рлі боял ан кескіндер шы ару. ғ ә ү ғ ғ 7. Экран а м тіндер мен с здер шы ару. Графикалы режимде ғ ә ө ғ қ Write ж не Writeln операторларын олдану шін келесідей ә қ ү операцияны іске асырамыз: Direct. Video : = FALSE; немесе x, y позициясынан бастап st жолын шы аратын Outtextxy ғ (x, y, st) т сілін олданамы. ә қ
Слайд 5

Uses — арнайы графикалы оператор; қ Graph — Турбо Паскальда графикалы

Uses — арнайы графикалы оператор; қ Graph — Турбо Паскальда графикалы

қ бейнелерді салу а арнал ан стандартты ғ ғ кітапханалы модуль. Ол рт рлі адаптерлі қ ә ү дисплейлерде графикалы режимдерді қ толы ымен бас аруды амтамасыз ететін ғ қ қ программаларды кітапханасы; ң Crt – пернета тадан барілгендерді қ енгізуді, сол сия ты терезелермен ж мыс қ ұ істеуді, дыбысты сигналдар мен т рлі қ ү т сті м тіндік жолдарды экран а шы аруды ү ә ғ ғ амтамасыз ететін модуль. қ
Слайд 6

Коордтинаттар жазықтағы Турба Паскальда ы графикалы режимде т мендегі ғ қ

Коордтинаттар жазықтағы Турба Паскальда ы графикалы режимде т мендегі ғ қ

ө координаттар жазы ты ы пайдаланылады. қ ғ Графикалы режимдегі координаталар жазы ты ында ы қ қ ғ ғ бірінші Х координатасы к лдене інен солдан о а, ө ң ңғ ал екінші У координатасы тігінен жо арыдан т мен ғ ө арй згеріп отырады. Координатты басы сол жа қ ө ң қ жо ар ы б рышта ы (0, 0) координатасы болып ғ ғ ұ ғ табылады. Х координатасында 640, ал У координатасында 480 н ктесі бар, я ни, ү ғ координатаны о жа т менгі б рышында ы н кте ң ң қ ө ұ ғ ү (640, 480).
Слайд 7

Слайд 8

Слайд 9

Слайд 10

Слайд 11

Слайд 12

Слайд 13

Слайд 14

Слайд 15

Слайд 16

Слайд 17

Слайд 18

Слайд 19

Слайд 20

Слайд 21

Слайд 22

Слайд 23

Слайд 24

Слайд 25