Содержание
- 2. Своєрідним маніфестом музичної самостійності Америки у світовій культурі є джаз, що сформувався на переломі ХІХ-ХХ століть
- 3. У південних штатах особливо популярними стали спірічуели і блюз. Спірічуели (від англійського spiritual - духовний) -
- 4. Чимало пісень цього жанру записав відомий негритянський співак Поль Робсон (1898-1976). Пізніше виникла сольна духовно-релігійна пісня,
- 5. Блюз ( від англійського blues - меланхолія, смуток ) - тип світської фольклорної негритянської пісні з
- 6. Неперевершеною «королевою блюзу» була Бессі Сміт (1894-1937), яка чудово передавала неповторну поезію, душевність і печаль блюзових
- 7. У другій половині XIX століття з'являються численні духові оркестри - бенди, які стали типово американським явищем.
- 8. Король труби Луї Армстронг (1900-1971) і композитор піаніст Дюк Еллінгтон (1899-1974)
- 9. Дюк Еллінгтон Видатний афроамериканський джазовий музикант, композитор, піаніст, керівник всесвітньо відомого оркестру ( біг бенд Еллінгтона).
- 10. Луї Армстронг Американський джазовий музикант: трубач і співак, у США відомий як король джазу. Його записи
- 11. Передати словами всі нюанси цього дивного мистецтва неможливо. Армстронг на питання: «Що таке джаз?» відповів досить
- 12. З оркестром Дюка Еллінгтона, а також з більш ніж сорока симфонічними оркестрами виступала видатна джазова співачка
- 13. Дюк Эллінгтон і його джаз-бенд
- 14. У новоорлеанський період розвитку джазу виникли колективи білих музикантів - диксиленди, що сприяли популяризації джазу в
- 15. Отже, спочатку джаз став подарунком африканців Америці, а потім - подарунком Америки світовому мистецтву. Джаз розпочав
- 17. Скачать презентацию