Содержание
- 2. Декларація функції в С/С++ Декларація (declaration, prototype) функції – це можливість зробити функцію видимою для компілятора.
- 3. Виклик (invocation) функції Для виклику функції потрібно вказати її ідентифікатор та передати в дужках список фактичних
- 4. Класи пам’яті об’єктів мов С/C++
- 5. Важливі зауваження про класи пам'яті Визначення змінної означає виділення під неї пам'яті, декларація змінної – це
- 7. Скачать презентацию
Слайд 2
Декларація функції в С/С++
Декларація (declaration, prototype) функції – це можливість зробити
Декларація функції в С/С++
Декларація (declaration, prototype) функції – це можливість зробити
функцію видимою для компілятора. Декларація виглядає так, як і визначення функції, проте не містить тіла функції. В одному програмному файлі допустимо кілька декларації однієї функції і лише одне її визначення.
Приклад.
int strlen (char *); // декларація функції
int strlen (char *s) // визначення функції
{
char *p = s;
while (*p != '\0') p++;
return p-s;
}
Зверніть увагу – в декларації функції ідентифікатори формальних параметрів необов'язкові.
Приклад.
int strlen (char *); // декларація функції
int strlen (char *s) // визначення функції
{
char *p = s;
while (*p != '\0') p++;
return p-s;
}
Зверніть увагу – в декларації функції ідентифікатори формальних параметрів необов'язкові.
Слайд 3
Виклик (invocation) функції
Для виклику функції потрібно вказати її ідентифікатор та передати
Виклик (invocation) функції
Для виклику функції потрібно вказати її ідентифікатор та передати
в дужках список фактичних параметрів в точній відповідності до списку формальних параметрів у визначенні та деклараціїї функції. Якщо функція повертає результат, необхідно прийняти його присвоєнням результату виклику функції об'єкту відповідного типу.
Приклад.
int strlen (char *); // декларація функції
int main ()
{
char * text = “Example”;
int len = strlen (text) // виклик функції
cout << “Довжина тексту” << len << endl;
}
Приклад.
int strlen (char *); // декларація функції
int main ()
{
char * text = “Example”;
int len = strlen (text) // виклик функції
cout << “Довжина тексту” << len << endl;
}
Слайд 4
Класи пам’яті об’єктів мов С/C++
Класи пам’яті об’єктів мов С/C++
Слайд 5
Важливі зауваження про класи пам'яті
Визначення змінної означає виділення під неї
Важливі зауваження про класи пам'яті
Визначення змінної означає виділення під неї
пам'яті, декларація змінної – це представлення її компілятору.
Всі змінні, визначені поза межами функцій, є глобальними (клас пам'яті extern за замовчуванням). Вони доступні у всіх функціях програми.
Всі змінні, визначені у функціях, а також параметри функцій, – локальні (клас пам'яті auto за замовчуванням). Доступні лише в тому блоці, де визначені.
Якщо біля глобальної змінної вказується службове слово extern, то це не визначення, а декларація змінної, яка буде визначена далі.
Локальна змінна з тим самим ідентифікатором “перекриває” глобальну змінну. Те саме стосується і локальних змінних різних рівнів.
Службове слово register біля локальної змінної – це лише побажання до системи розмістити її на регістрах процесора, щоб прискорити звертання до неї – компілятор в праві проігнорувати це прохання.
Всі змінні, визначені поза межами функцій, є глобальними (клас пам'яті extern за замовчуванням). Вони доступні у всіх функціях програми.
Всі змінні, визначені у функціях, а також параметри функцій, – локальні (клас пам'яті auto за замовчуванням). Доступні лише в тому блоці, де визначені.
Якщо біля глобальної змінної вказується службове слово extern, то це не визначення, а декларація змінної, яка буде визначена далі.
Локальна змінна з тим самим ідентифікатором “перекриває” глобальну змінну. Те саме стосується і локальних змінних різних рівнів.
Службове слово register біля локальної змінної – це лише побажання до системи розмістити її на регістрах процесора, щоб прискорити звертання до неї – компілятор в праві проігнорувати це прохання.
- Предыдущая
Структури в С/С++