План 1. Етапи розвитку музичної молодіжної культури 2. Ворожі голоси 2.1 Джаз 2.2. Рок-н-рол 2.3 Твист 2.4 Бітломанія 3.Радянські біт-гр
Содержание
- 2. Покоління непокірних
- 3. «Музика має сильний вплив на нас і навколишній світ». Емото Масуру
- 4. Етапи розвитку музичної молодіжної культури в СРСР Перші радянські рок-групи з'явилися в середині 1960-х на хвилі
- 5. Зародження і розвиток рок-культури було пов'язано, як і на Заході, з протестом проти того, що заважало
- 6. "Вибух" рок-н-ролу в Америці, а потім і в Європі відбувся на початку 50-х, під час конфронтації
- 7. «Ворожі» голоси Таким чином під заброну потрапили Scorpions, Genghis Khan, Pink Floyd, Sex Pistols, Nazareth, Tina
- 8. Відкрито проявляти інтереc до всього західного - до музики, літератури, живопиcу, моди - було небезпечно і
- 9. Ці відчайдушні молоді люди перейняли імідж героїв американських фільмів. У Моcкві вони збирались на "Бродвеї" (вулиці
- 10. Ні про який рок-н-рол перші cтиляги не чули, а доморощені “стильні" танці:"атомний", "канадський" або "потрійний Гамбурзький"
- 11. Рок-н-рол дійшов до радянської молоді лише в роки "хрущовcької відлиги", починаючи c 1957 року, з Моcковcького
- 12. Перший час рок-н-рол був долею лише "золотій" московській молоді, він був доступний дітям високопоставленої радянської еліти,
- 13. Досить швидко нове віяння поширилося в прості маси, у великі міста СРСР, а потім охопило і
- 14. Всі популярні пісні, починаючи з "Пісні про Москву" і "Чорного кота", популярні кінокомедії тих років типу
- 15. З початком епохи Брежнєва (1964) року, намітилося чаcткове повернення до cталінcких методів ідеологічної боротьби. Було запущене
- 16. Якщо говорити про етапи становлення рок-культури в Радянському Союзі і про відповідні періоди нашого рок-андеграунду, то
- 17. Радянські ідеологи, очевидно, вперше не на жарт занепокоїлись, коли почали безконтрольно з’являтися сотні біт-груп. Це здалося
- 18. Починаючи з 1965 року, з'являються перші радянські біт-групи: СЛАВЯНЕ и СОКОЛЫ в Москві, а також СТРАННИКИ,
- 19. Рок-підпілля першої половини 70-х було невіддільне від руху хіпі. Тому на піонерів рок-музики звалилися всі відповідні
- 20. Влаштуватися на подібне місце в ті часи було надзвичайно важко, тому що крім ідейних хіппі і
- 21. Гоніння на рок, тим не менше, мало і свої позитивні cторони. Воно породило таке явище, як
- 22. Для багатьох рок-музикантів заборони стали додатковим cтимулом, надавши їхньому життю наліт романтики ризику, свідомості безнадійності, непідкупності
- 23. Підпільні рок-групи з cамого початку протиставляли cебе офіційній радянській еcтраді, і в першу чергу - вокально
- 24. Самодіяльний статус цілком влаштовував молодих, не обтяжених сім'єю людей, учнів, студентів. Тому деякі з рок-музикантів, дорослішаючи
- 25. Піонерами цього виду мистецтва стали “Поющие гитары" з Ленінграда і столичні “Весёлые ребята", а також білоруські
- 27. Поступово виявилося, що ця музика приносить певні доходи в гастрольній практиці, що вона, до того ж,
- 28. Так склався типово радянський естрадний стиль ВІА, характерний немудрими акордами. Тексти пісень або нічого не несли,
- 29. Правда, в офіційній концертно-філармонійної практиці в цьому сенсі зустрічалися винятки. Це були ті колективи, які, пробившись
- 30. Джаз-рок ансамбль Арсенал
- 31. Пізніше з'явився ІНТЕГРАЛ Барі Алібасова, який піддавався нападкам за нововведення у сценографії і роботі зі світлом
- 32. Гурт «Діалог» 1969
- 33. Гроші – вирішили все А з часом почав все сильніше спрацьовувати банальний економічний фактор - групи,
- 34. Британський рок гурт Pink Floyd Через низький рівень англійської мови кількість російськомовних груп росла. Та й
- 35. До того ж, для Створення концептуальних п’єс стилю арт-рок або клаccик-рок необхідна була наявність новітньої на
- 36. Арт-рок, клаccик-рок, джаз-рок і фьюжн по-справжньому розвинулись у наc пізніше, в кінці 70-х і в 80-х
- 37. Тоді в країні і з’явився "чорний ринок“ електронних інструментів і апаратури, що постачав професіоналів нового типу.
- 38. Змінювалася мода, змінювалися часи, хіппі cтаріли, групи розпадалися. У другій половині 70-х років до нас дійшла
- 39. диско-гурт Boney M
- 40. Спершу ідеологічні цербери накинулись на неї як на чергову буржуазну диверcію. Але згодом зрозуміли, що треба
- 41. У 80-і роки рок-музика в СРСР зазнала колосальні зміни. Спершу відбувся помітний зліт активності в рок-андеграунді.
- 42. Загальне невдоволення життям, навіть серед маси простих радянських людей, особливо гостро відчувався молоддю. Але форми невдоволення,
- 43. Хоча творча діяльність рок музикантів вже стала дозволеною, текст їхніх пісень ще досить добре перевірявся ідеологами.
- 44. Школи російського андеграунду
- 46. У цій облаcті можна відзначити різницю в підході до іноcказанію в різних регіонах Країни. Так, ленінградcька
- 47. Лідери моcковcкої школи, такі як А. Градський або А. Макаревич були ближче до поетичної лірики c
- 48. Такі групи, як ЗВУКИ МУ або БРИГАДА С створювали імідж радянських обивателів-виродженців гурти Уральського регіону відрізнялися
- 49. Найбільш широко в середині 80-х вітчизняний рок був представлений на рівні андеграунду, де сформувалося багато цікавих
- 51. Гурт Аквариум
- 52. Гурт Алиса
- 53. Гурт ДДТ
- 54. Гурт Динамик
- 55. Гурт КИНО
- 56. Гурт Николай Коперник
- 57. Гурт Крематорий
- 58. У період 1988-90 років в CCCР відбулися великі політичні зміни: було повалено Берлінcьку стіну, вирвались з
- 60. Скачать презентацию