Структури

Содержание

Слайд 2

Поняття структури Структура – сукупність логічно взаємопов'язаних даних різних типів. Член

Поняття структури

Структура – сукупність логічно взаємопов'язаних даних різних типів.
Член

структури — змінна, яка є частиною структури.
Ключове слово struct означає початок
оголошення структури.
Слайд 3

Мітка структури Синтаксис : struct ім’я_Структури { тип1 ident1; .................. типN identN; };

Мітка структури

Синтаксис :
struct ім’я_Структури
{
тип1 ident1;
..................
типN identN;
};

Слайд 4

Оголошення структури оголошення типу точки Point: struct Point { double x;

Оголошення структури

оголошення типу точки Point:
struct Point
{
double x;
double y;
};
Еквівалентне оголошення:
struct point

{double x,y;};
Слайд 5

Оголошення структури Інвентарна відомість з інформацією про продукцію, що зберігаються на

Оголошення структури

Інвентарна відомість з інформацією про продукцію, що зберігаються на

складі:
struct invStruct { // Попереднє оголошення
char nameProd[40]; // Назва продукції
double vartProd; // Вартість продукції
double rozdrCina; // Роздрібна ціна
int nayavKilk; // Наявна кількість
int kilkDniv; // Кількість днів до поновлення
};
Слайд 6

Визначення структурної змінної Синтаксис: ім’яТипуСтруктури ім’яЗмінної; Приклади: point p; circle c; invStruct MyVidom;

Визначення структурної змінної

Синтаксис:
ім’яТипуСтруктури ім’яЗмінної;
Приклади:
point p;
circle c;
invStruct MyVidom;

Слайд 7

Оголошення структурної змінної при оголошенні типу struct invStruct { // Попереднє

Оголошення структурної змінної при оголошенні типу

struct invStruct { // Попереднє оголошення

типу структури
char nameProd[40]; // Назва продукції
double vartProd; // Вартість продукції
double rozdrCina; // Роздрібна ціна
int nayavKilk; // Наявна кількість
int kilkDniv; // Кількість днів до поновлення запасів
} InvVidomA, InvVidomB, InvVidomC; // Оголошення структурної змінної
Слайд 8

Ім'я типу структури typedef struct { список описів} ім'я-типу-структури; Приклад. typedef

Ім'я типу структури

typedef struct { список описів} ім'я-типу-структури;
Приклад.
typedef struct {

char name[30]; int id, kurs; float sr_bal;} students;
students person, e1, e2;
Слайд 9

Доступ до елементів структури Синтаксис: змінна.ідентифікатор Приклади: а)Point p; p.x=2.5; P.y=7.2; б) іnvVidom.vartProd = 10.39;

Доступ до елементів структури

Синтаксис:
змінна.ідентифікатор
Приклади:
а)Point p;
p.x=2.5;
P.y=7.2;
б) іnvVidom.vartProd = 10.39;

Слайд 10

Ініціалізація структури Синтаксис: тип структури змінна = {v1,v2,…,vN }; Приклад: Point p={2.5,5.2};

Ініціалізація структури

Синтаксис:
тип структури змінна = {v1,v2,…,vN };
Приклад:
Point p={2.5,5.2};

Слайд 11

Приклад #include #include struct Point {double x; double y;}; struct rect

Приклад

#include
#include
struct Point
{double x;
double y;};
struct rect
{Point ulc;
Point lrc;
double area;
};
}

int main(

)
{
rect r;
double a,b;
cout<<”Введіть координати (x,y) для (ulc)”;
cin>>r.ulc.x>> r.ulc.y;
cout<<” Введіть координати (x,y) для (lrc)”;
cin>>r.lrc.x>> r.lrc.y;
a=fabs(r.ulc.x - r.lrc.x);
b=fabs(r.ulc.y - r.lrc.y);
r.area=a*b;
cout<< “Площа прямокутника = ”<return 0;}
Слайд 12

Масив структур struct book {char nazvanie[10], avtor[12]; int god;}; struct book biblioteka[MAXBKS]; biblioteka[0].nazvanie; biblioteka[4].avtor;

Масив структур

struct book {char nazvanie[10], avtor[12]; int god;};
struct book biblioteka[MAXBKS];
biblioteka[0].nazvanie; biblioteka[4].avtor;


Слайд 13

Приклад // struct1.cpp struct PERSON { // Declare PERSON struct type

Приклад

// struct1.cpp
struct PERSON { // Declare PERSON struct type
int age;

// Declare member types
long ss;
float weight;
char name[25];
} family_member; // Define object of type PERSON
int main() {
PERSON brother; // C++ style structure declaration
brother.age = 7;
};
Слайд 14

Приклад #include using namespace std; struct time { int hours; int

Приклад

#include
using namespace std;
struct time
{
int hours;
int minutes;
int seconds;
};
void main()
{
time tl;
cout

<< "Часы: ";
cin >> tl.hours;
cout << "Минуты: ";
cin >> tl.minutes;
cout << "Секунды: ";
cin >> tl.seconds;
long totalsecs = tl.hours*3600 + tl.minutes*60 + tl.seconds;
cout << "Количество секунд: " << totalsecs << endl;
}
Слайд 15

Масив структур struct book {char nazvanie[10], avtor[12]; int god;}; struct book biblioteka[MAXBKS]; biblioteka[0].nazvanie; biblioteka[4].avtor;

Масив структур

struct book {char nazvanie[10], avtor[12]; int god;};
struct book biblioteka[MAXBKS];
biblioteka[0].nazvanie; biblioteka[4].avtor;