Содержание
- 2. Ежелгі Үнді философиясын негізгі үш кезеңге бөлу қабылданған; Б.д.д.ХV – VI ғ.ғ аралығы- ведалық кезең Б.д.д
- 3. Ежелгі Үнді гносеологиясының ерекшелігі – заттар мен құбылыстардың сыртқы, көрінетін белгілерін емес, сананың нәрселер құбылыстар дүниесімен
- 4. Үнді философиясында жан екі бастамадан тұрады; 1.Атман – Брахманнан адам бойына берілетін бөлшек, ұшқын. Атман бірінші,
- 5. Үнді философиясындағы түсініктер Сансара – жанның тән мен космостық Брахман арасында тоқтаусыз, мәңгілік қозғаласы. Карма –
- 6. Ежелгі Үнді философиясындағы түсінік.
- 7. Ведалар(сөзбе сөз «білім» деген мағынада) – б.д.д.XVғ.ғ. Орта Азия,Еділ жағалауы, Ираннан Үндіге көшпелі тайпалар-арийлер келіп қоныстанғаннан
- 9. Ведалық дүниетаным- ритуалдарға, әдеп- ғұрыптарға негізделген күрделі мифологиялық көзқарастар комплексі. Ол әрдайым дамуда болған. Мифологияға тән
- 10. Үнді философиясының онтологиясы (болмыс пен бейболмыс туралы ілім)- космостық эволюция, цикл, тәртіп, жүйе және өзара байланыс
- 11. Үндідегі философиялық мектептер. Ведалық түсініктерді мойындау–мойындамауына байланысты Ежелгі Үнді философиясының мектептері (даршандар) екі топқа бөлінеді: «Астика»
- 13. Ортодоксальды мектептер Веданта – дербес мектеп ретінде басқа ортодоксальды мектептерден кешірек –б.д.д VII-VIIIғ, яғни ортағасырлық дәуірде
- 14. Йога Йога термині «бірігу», «қатысу», «тәртіп» «терең толғаныс» деп аударaылады. Йоганың маңызды ерекшелігі- ерекше рухани күйге
- 15. Читтаның бес негізгі күйі
- 16. Иогадағы негізгі жаттығу тәсілдері
- 17. Жоғарғы құнды қасиеттер. Йоганы жақтаушылар «йогамен айналысу арқылы – жоғарғы қасиеттерді иеленуге: телепатия және көріпкелдікке ие
- 18. Буддизм Ортағасырлардағы Үнді философиясындағы Гаутама Шакьямуни ілімі – буддизм үстем болды. Буддизм – Үндіде (б.д.д. V
- 19. Буддизмнің негізгі идеясы – орта жол – рахат, ләззат,жолы мен «аскетизм жолы» екеуінің арасындағы тепе- теңдікті
- 20. Будданың 5 қағидасы: Өлтірме! Ұрлама! Ізгілікті, иманды бол! Өтірік айтпа! Естен адастыратын, масайтыратын нәрселелерді қабылдама.
- 21. Төрт ақиқат
- 22. Буддалық азаптан құтылудың сегіз жолы
- 24. Нирвана – құштарлықты, демек сонымен бірге азапты болдырмай, қайта туылуларды тоқтатып, сансарадан, карманың құзырынан – себептілік
- 25. Азаптың 12 тізбесі (карма туындататын Себептілік доңғалағы): 1.Өмір азаптары (тууылумен байланысты) 2.Тууылу (өмірге ұмтылыспен байланысты) 3.Өмірге
- 26. Жайнизм Ежелгі Үндіде б.д.д.VI-V ғ. пайда болып, қазірге дейін бар діни философиялық бағыт. Негізін қалаушы –
- 27. Жайнизм өз ішінде екі бағытқа бөлінеді: 1.Шветамбарлар(ақ кигендер) 2.Дигамбарлар(жалаңаштанғандар ауаны киім еткендер). Екі бағытта бірдей философиялық
- 28. Философиялық көзқарастары. Жайнисттер Құдайдың бар екеніне сенбейді. Олардың ілімінде «Бірегей жан» немесе құдай жоқ; дүниеде тірі
- 29. Жайнизм қағидаларының бастысы – «Тірі тіршілікке қиянат жасамау». Жайнизмде Ахимса ілімі бар. Тіршілік иесіне қиянат жасамау
- 30. Дүниені танудың екі түрі бар: - тікелей интуитивті бостандыққа, азаттыққа жеткен жаннын танымы. - тікелей емес
- 31. Чарвака-локаята Чарвака терминін материалист терминінің синонимі деп санауға болады. Чарвака сөзінің шығуы туралы мынадай болжамдар бар.
- 32. Негізін қалаушы. Үнділік мамандар Чарвака ілімінің негізін қалаушы ретінде әйгілі дана Брихаспатиді атайды. Чарвака Үнді философиясында
- 33. Философиялық көзқарастары. Танымның сенімді көзі- тікелей,сезімдік қабылдау. Танымның тікелей емес жолдарының барлығы сенімсіз және адастырушылыққа тірейді.
- 34. Онтологиясы. Барлық объектілер төрт элементтен: от, ауа, су, жерден тұрады. Адам санасы материяның жемісі. Материяның элементтері
- 35. Этикасы. Ақылды адам осы дүниелік өмірде барынша рахаттанып, азап-қайғыдан арылуға ұмтылуға тиіс. Демек рахат күйге апаратын
- 37. Скачать презентацию