Содержание
- 2. Қамтылған тақырыптар: Классикалық неміс философиясы. И.Канттың объективтік идеализмі Фихте мен Шеллингтің философиясы Гегельдің субъективтік идеализмі Л.Фейербахтың
- 3. Неміс халқының философиясы ХУII- ХIХ ғғ кеңінен дамыды. Бұл кезеңді Ф.Энгельс “немiс классикалық философиясы″ деп атады.
- 4. Неміс классикалық философиясының негізін 5 белгілі философтарының шығармашылығы құрады: 1. Иммануил Кант (1724-1804) – бастап берген;
- 5. И.Фихте Ф.Шеллинг Л.Фейербах
- 6. Неміс классикалық философиясының үш философиялық бағыты бар. Олар: • ОБЪЕКТИВТІК ИДЕАЛИЗМ (Кант, Шеллинг, Гегель); • СУБЪЕКТИВТІК
- 7. Сол кездегi немiс елi жүздеген кiшi-гiрiм мемлекеттерден тұрған болатын. Бұл елдердегi әрбiр князь, граф, герцог өзiн
- 8. Неміс ойшылдарының көбi өздерiнiң философиясын астыртын түрде болса да, сол кездегi халықтың аянышты жағдайына қарсы шығып,
- 9. Немiс философиясының бір ерекшелiгi - Л.Фейербахтан басқа барлық немiс ойшылдары ( И.Кант, Г.Гегель, И.Фихте)- идеализм бағытының
- 10. ИММАНУИЛ КАНТ (1724-1804) – неміс классикалық философияның негізін қалаған.
- 11. И.Канттың өмiрi мен шығармашылық жолы Иммануил Кант (1724-1804) Шығыс Пруссиядағы Кенигсберг (қазiргi Калининград) қаласында дүниеге келiп
- 12. КАЛИНИНГРАДТА орналасқан Канттың ескерткіші
- 13. КАНТ тек 1770 ж. бастап өмiрiнiң соңына дейiн философиямен шұғылданады. И.Канттың бұл өмiр кезеңiн “сындық кезең″
- 14. Иммануил Канттың шығармашылық өмірін екі кезеңге бөлдік: 1 - сыншылдыққа дейінгі кезең; Жаратылыстану ғылымдарының математика, физика,
- 15. Өмiрiнiң “сындық кезеңiнде″ И.КАНТ өзiне 4 философиялық сұрақтар қойып, соларға жауап беруге тырысты. 1-сұрағы: Мен не
- 16. И.Канттың гносеология (таным) саласында жасаған ″коперникандық төңкерісі″ ″мен нені біле аламын?″ деген осы сұраққа жауап беруiнен
- 17. И.КАНТ білімді екіге бөлді: 1. Тәжірибелік білім (апостериорлық) Оқып, ізденіс арқылы келген білім. 2.Тәжірибеден бұрынғы білім
- 18. И.Канттың тағы да жиi кездесетiн категориялары 1.Трансцендентальдық Тәжiрибенiң алдында және сол тәжiрибелiк танымның мүмкiндiгiн жасайтын ұғымдарды
- 19. И.КАНТ дүниені де екіге бөлді: 1. НОУМЕНАЛДЫ (мәндер) Ноуменалды дүниені танып білу үшін білімді адамгершілікпен біріктіру
- 20. 2-ші сұрағы: Мен не істеуім керек? (мораль) Жауабы: әрдайым адамгершілікті болу керек. 3-ші сұрағы: Мен неге-кімге
- 21. И.Канттың лекция оқып жатқан кезі
- 22. И.Канттың ойынша: “Бiз өмiр сүрiп жатқан жер планетасы сияқты ғарышта сан-алуан объектiлер бар. Ал олардың көбi
- 23. Канттың таза парасаттың төрт АНТИНОМИЯСЫ бар. БІРІНШІ АНТИНОМИЯ – «Кеңістіктің шектеулілігі». •«Дүние уақыт пен кеңістік жағынан
- 24. ҮШІНШІ АНТИНОМИЯ – бостандық пен себептілік. •«Табиғат заңына бағынатын себептілікпен қатар бостандық та бар. Бостандық жоқ”.
- 25. И.Кант КАТЕГОРИЯЛАР жүйесін (система) жасауға ұмтылды. Ол категориялар арасындағы терең байланыстарды анықтап, бірінен бірінің туындайтынын дәлелдейді.
- 26. Иоганн Готлиб Фихте
- 27. Фихте СУБЪЕКТИВТІК ИДЕАЛИЗМ бағытын дамытты, оған сәйкес дүниедегі тек қана адам мен оның санасы ғана нақты
- 28. Иоганн Готлиб Фихте (1762-1814) Триадалық («тезис-антитезис-синтез») схеманы болжады; Өзінің таным әдісін «диалектикалық» емес, «антитетикалық» деп атады,
- 29. Иоганн Готлиб Фихте (1762-1814) Триадалық («тезис-антитезис-синтез») схеманы болжады; Өзінің таным әдісін «диалектикалық» емес, «антитетикалық» деп атады,
- 30. Иоганн Готлиб Фихте (1762-1814) Шығармалары: «Жалпы ғылыми ілім негіздері», «Адам тағылымы», «Тұйық сауда мемлекеті», «Жаңа философияның
- 31. Иоганн Готлиб Фихте (1762-1814) Триадалық («тезис-антитезис-синтез») схеманы болжады; Өзінің таным әдісін «диалектикалық» емес, «антитетикалық» деп атады,
- 32. Фридрих Шеллинг
- 33. ФРИДРИХ ШЕЛЛИНГ Табиғатты объективтік идеализм тұрғысынан қарастырып, адам бостандығы мен құқықтық жүйенің негізі табиғатта деген идеяны
- 34. Георг Гегель
- 35. 1. Гегель Абсолюттік идея туралы ілімді дамытты, оның санадан тыс, барлық материалдық әлемнің бастамасы екендігін көрсетті.
- 36. Людвиг Фейербах
- 37. Фейербах АНТРОПОЛОГИЯЛЫҚ МАТЕРИАЛИЗМНІҢ жүйесін қалыптастырды. Толық атеист ретінде Құдайдың жоқ екендігің және оны адамдардың ойдан шығарғанын,
- 38. Қорытынды: Классикалық неміс философиясы әлемдік философияның дамуына зор ықпал етті ХІХ ғ. Екінші жартысынан бастап, классикалық
- 40. Скачать презентацию