Содержание
- 2. Жоспары: 1.Қоғамның философиялық түсінігі 1,1.Өндіріс тәсілі. 1,2. Базис пен қондырма. 2.Өрдіргіш күштер.
- 3. Қоғам, адам және қоғамдық қатынастар туралы ой-пікірлер, идеялар мен ұғымдар алғашқы қауымдық қоғам дәуірінде-ақ қалыптаса бастады.
- 4. Қоғам дегеніміз - адамдар арасындағы экономикалық қатынастар, яғни материалдық игіліктерді өндіру процесінде адамдар арасында қалыптасатын қатынастар.
- 5. Өндірістік қатынастар - өзінің жиынтығында қоғамның экономикалық құрылысын, немесе басқаша айтқанда, қоғамның базисын құрады. "Базис" грекше
- 6. Адамның объективтiк дүниенi танудың алғашқы формалары-дүниенi сезiну және дүниенi қабылдау — эмоционалды-сезiмдiк сфералармен, түйсiктермен байланысты болады.
- 7. Философия(б.д.д.6-5ғғ) Үндiстанда,Қытайда,Мысырда,Грек елiнде пайда болды.Бұл терминды алғашқы қолданған антик философы,математигi Пифагор,ол оны «даналыққа құштарлық» деп түсiндi.
- 8. Қазiргi философияның құрылымы Онтология- болмыс туралы iлiм, гносеология- таным туралы iлiм, философия тарихы- философиялық өй-пiкiрлердiн дамуы
- 10. Скачать презентацию
Жоспары:
1.Қоғамның философиялық түсінігі
1,1.Өндіріс тәсілі.
1,2. Базис пен қондырма.
2.Өрдіргіш күштер.
Жоспары:
1.Қоғамның философиялық түсінігі
1,1.Өндіріс тәсілі.
1,2. Базис пен қондырма.
2.Өрдіргіш күштер.
Қоғам, адам және қоғамдық қатынастар туралы ой-пікірлер, идеялар мен ұғымдар алғашқы
Қоғам, адам және қоғамдық қатынастар туралы ой-пікірлер, идеялар мен ұғымдар алғашқы
Қоғамдық құбылыстарды, процестерді, тарихты танып- білуде, өзгертуде философия тарихында материализм мен идеализмнің арасында ұдайы қарама-қарсы кескілескен күрестер жүргізіледі. Матеркализм қоғамды, оның даму заңдарын дұрыс ғылыми тұрғыдан түсіндірмекші болып әрекет жасаса, идеализм, керісінше, ғылымға жат, қоғамдың тәжірибеге сүйенбеген, көбінесе оларды діни тұрғыдан түсіндірмекші болады. Өйткені, бұл бағыттарды қолдаушы қоғамда әр түрлі әлеуметтік таптар мен топтар болады. Қоғамдық құбылыстар, процестер заңды дамиды. Бұл заңдар объективті сипатта болады. Өзінің іс-қимылы мен тәжірибелік қызметінде адам даму заңдарының өмір сүріп тұрған жағдайлары мен шарттарын өзгертеді, бірақ заңдардың өзін қолдан лсасап, не жоя алмайды. Қоғам заңдары үстірт жатқан жоқ, оларды тікелей бақылау арқылы қабылдау қиын. Олар абстракті ойлау арқылы белгілі болады.
Қоғам дегеніміз - адамдар арасындағы экономикалық қатынастар, яғни материалдық игіліктерді өндіру
Қоғам дегеніміз - адамдар арасындағы экономикалық қатынастар, яғни материалдық игіліктерді өндіру
Өндірістік қатынастардың шығуы, қалыптасуы адамдардың ой-санасына байланысты емес, қайта олардан тәуелсіз болады.
Олар - қоғамның идеологиялық, рухани қатынастарын анықтаушы, белгілеуші, қоғам организмінің объективтік, материалдық, зкономикалық құрылымының негізі.
Қоғамдық болмыс - адамдардың қоғамдағы нақтылы еңбегі, іс-қимылы, қызметі, жалпы өмірі, оларды айырбастау, бөлу, тұтыну, тәжірибе алмасу.
Ал қоғамдық сана - қоғамдық болмыстың бейнесі, суреті. Олар бір-бірімен тығыз байланысты. Өндіріс тәсілі - өндіргіш күштер мен өндірістік қатынастардың жиынтығы.
Өндіргіш күштерді құрайтын - еңбек заттары мен еңбек құрал-жабдықтары. Еңбек заттары дегеніміз - адам әсер ететін, ол өзінің еңбегімен өндеп шығаратын материалдар. Еңбек құрал-жабдықтарына ең алдымен еңбек құралдары, немесе адамның еңбек заттарына әсер ететін өндірістік құралдары кіреді. Олар - балта, соқа, станок, т.б. Еңбек құралдары еңбек етудің негізгі құрал-жабдықтары болып табылады.
Өндіргіш күштер адамдардың табиғатқа қатынасын анықтай отырып, сонымен бірге адамның табиғатты билеп алатындығын да бейнелейді. Өндірістік қатынастар - материалдық игіліктерді өндіру процесінде қалыптасатын экономикалық қатынастар.
Олардың негізіне өндіріс құрал-жабдықтарын меншіктену формасы жатады.
Өндірістік қатынастар - өзінің жиынтығында қоғамның экономикалық құрылысын, немесе басқаша айтқанда,
Өндірістік қатынастар - өзінің жиынтығында қоғамның экономикалық құрылысын, немесе басқаша айтқанда,
Қондырма дегеніміз - қоғамдық психологиялық, саяси, құқықтық, этикалық, эстетикалық, философиялық, діни, т.б. көзқарастар мен идеялар және оларға сәйкес келетін мекемелер мен ұйымдардың жиынтығы.
Қондырманың базисті бейнелеу механизмінде экономикалық мүдделер шешуші рөл атқарады. Қоғамның экономикалық базисі қандай болса, оның қондырмасы да сондай болады. Қондырма базиске тәуелді болғанмен бір- шама дербес дамиды.
Қазіргі уақытта біздің тәуелсіз мемлекетіміздегі экономикалық қатынастар өзгерді, біз нарықтық экономикаға көштік (базис өзгерді). Қондырма да өзгере бастады: тоталитарлық жүйеден демократияға көштік, идеологиямыз, көзқарастарымыз да өзгере бастады.
Адамның объективтiк дүниенi танудың алғашқы формалары-дүниенi сезiну және дүниенi қабылдау —
Адамның объективтiк дүниенi танудың алғашқы формалары-дүниенi сезiну және дүниенi қабылдау —
Дүниениетаным дегенiмiз адамның дүниенi түсiнү,оны бағалаудың принциптерi мен әрекеттерi, бiлiмi мен сенiмi,ой-пiкiрлерi мен құндылықтарының синтезi, жинтығы. Кейiн,адамның бiлiмдерi мен сенiмдерi бiркелкi жинақтала келiп, дүниенiң өзгерiсi мен дамуы туралы кең көлемдi көзқарас, ой-пiкiрге айналады (дүниетаным дүниеге көзқарсқа айналады). Дүниедегi өзiнiң орны туралы,жеке және қоғамдық өмiрдiң мақсат-мүдделерi туралы,өзiнiң өмiрлiк ұстанымы мен iс-әрекетi туралы ойлана отырып адам белгiлi бiр көзқарастарға келедi. Дүниеге көзқарас дегенiмiз-айнала қоршаған орта, бүкiл әлем,тұтас дүние туралы,ондағы адамның орны,тiршiлiктiң мән-мағынасы туралы көзқарастардың пiкiрлер мен түсiнiктердiң жүйеленген жиынтығы.
Философия(б.д.д.6-5ғғ) Үндiстанда,Қытайда,Мысырда,Грек елiнде пайда болды.Бұл терминды алғашқы қолданған антик философы,математигi Пифагор,ол
Философия(б.д.д.6-5ғғ) Үндiстанда,Қытайда,Мысырда,Грек елiнде пайда болды.Бұл терминды алғашқы қолданған антик философы,математигi Пифагор,ол
Оның ерекшiлiктерi:
1.Оның негiзгi зерттеу объектi-адам,оның әлемде алатын орыны және оған деген қатынасы.
2.Ол, дүние құрылымының бастапқы негiздерiн қарастырады. Дүние қандай, оның мәнi,мазмұны қандай?
3.Философия өмiрдiн әсерiмен, жаңа фактiлердiң әсерiмен өзгередi, ал оның таным әдiстерi ақыл-ой мен интуиция(мифте-сезiм,қиял болса;дiнде-сенiм және сезiм).
4.Философиялық танымның эмпирикалық(тәжiрибе) негiзi,базасы-жеке ғылымдармен, қоғамдық-тарихи практика.
Қазiргi философияның құрылымы Онтология- болмыс туралы iлiм, гносеология- таным туралы iлiм,
Қазiргi философияның құрылымы Онтология- болмыс туралы iлiм, гносеология- таным туралы iлiм,