Комп'ютерна графіка

Содержание

Слайд 2

Комп’ютерна графіка з’явилась достатньо давно — вже у 1960-х роках існували

 
Комп’ютерна графіка з’явилась достатньо давно — вже у 1960-х роках

існували повноцінні програми роботи з графікою. комп'ютерною графікою є безліч класів програмного забезпечення, розрізняють чотири виду комп'ютерної графіки. Це растрова графіка, векторна графіка, тривимірна і фрактальнаграфіка. Вони відрізняються принципами формування зображення при відображенні на екрані монітора або за друку на папері.
Слайд 3

Види графіки

Види графіки

Слайд 4

Расторна графіка Растрову графіку застосовують розробки Електрон (мультимедійних) и поліграфічних видань.

Расторна графіка

Растрову графіку застосовують розробки Електрон (мультимедійних) и поліграфічних видань.

Ілюстрації, віконані засоби растрової графіки, Рідко створюють вручну з с помощью комп'ютерних програм. Частіше цієї мети Використовують отскановані ілюстрації, підготовлені художником на папері, чи фотографии. Останнім часом для запровадження растрових збережений в комп'ютер нашли Широке! Застосування цифрові фото- и відеокамери.
Слайд 5

Фрактальная графіка Фрактал - це малюнок, що складається з подібних між

Фрактальная графіка

Фрактал - це малюнок, що складається з подібних між

собою елементів. Побудова фрактального малюнка здійснюється у якомусь алгоритму чи шляхом автоматичної генерації зображень з допомогою обчислень у конкретних формулах. Зміни значень в алгоритми чи коефіцієнтів в формулах призводить до модифікації цих зображень. Головною перевагою фрактальной графіки є те, що у файлі фрактального зображення зберігаються лише алгоритми і формули.
Слайд 6

Трехмерная графіка Трехмерная графіка (>3D-графика) вивчає прийоми й ефективні методи створення

Трехмерная графіка

Трехмерная графіка (>3D-графика) вивчає прийоми й ефективні методи створення

чималеньких за обсягом моделей об'єктів, які максимально відповідають реальним. Такі об'ємні зображення можна крутити і розглядати зусебіч. До сформування чималеньких за обсягом зображень використовують різні графічні постаті і гладкі поверхні. З допомогою їх спочатку створюється каркас об'єкта, потім його поверхня покривають матеріалами, візуально схожими на реальні. Після цього роблять очищення, гравітацію, властивості атмосфери ії інші параметри простору, у якому перебувати об'єкт. Длядвигающихся об'єктом вказують траєкторію руху, швидкість.
Слайд 7

Векторна графіка Векторна графіка – це вид комп’ютерної графіки, в якому

Векторна графіка

Векторна графіка – це вид комп’ютерної графіки, в якому зображення

подається у вигляді сукупності окремих об’єктів, описаних математично.
Слайд 8

Основними перевагами векторної графіки є: 1) зміна масштабу без втрати якості

Основними перевагами векторної графіки є:
1) зміна масштабу без втрати якості і

практично без збільшення розмірів вихідного файлу,
2) велика точність (до сотої частки мікрона),
3) невеликий розмір файлу в порівнянні з растровими зображеннями,
4) висока якість друку,
5) відсутність проблем із експортом векторного зображення в растрове,
6) можливість редагування кожного елемента зображення окремо.
Основними недоліками векторної графіки є такі:
1) складність експорту з растрового в векторний формат,
2) неможливість застосування численної бібліотеки ефектів, які застосовуються під час роботи з растровими зображеннями.
Слайд 9

Колірна модель RGB Найбільш проста розуміння і очевидна модельRGB. У цьому

Колірна модель RGB

Найбільш проста розуміння і очевидна модельRGB. У цьому моделі

працюють монітори і побутові телевізори. Будь-який колір вважається складається з трьох основних компонентів: червоного (>Red), зеленого (>Green) і синього (Blue). Ці кольору називаються основними.
Слайд 10

Колірна модельCMYK Цю модель використовують із підготовки не екранних, а друкованих

Колірна модельCMYK

Цю модель використовують із підготовки не екранних, а друкованих зображень.

Вони різняться тим, що й бачать над що проходить, а відбитому світлі. Чим більший фарби належить на папір, то більше вписувалося світла вона поглинає і від відбиває. Поєднання з трьох основних фарб поглинає майже весь падаючий світло, і з боку зображення виглядає майже чорним. На відміну від моделіRGB збільшення кількості фарби наводить немає збільшення візуальної яскравості, а навпаки, до її зменшенню.
Слайд 11

Колірна модель НSB Деякі графічні редактори дозволяють працювати з колірної моделлюHSB.

Колірна модель НSB

Деякі графічні редактори дозволяють працювати з колірної моделлюHSB. Якщо

модельRGB найзручніша для комп'ютера, а модельCMYK - для друкарень, то модельHSB найзручніша в людини. Вона проста і інтуїтивно зрозуміла. У моделіHSB теж три компонента: відтінок кольору (>Hue),насиченість кольору (>Saturation) і яскравість кольору (>Brightness).Регулируя ці три компонента, можна отримати роботу так само багато довільних квітів, як при роботі коїться з іншими моделями. 
Слайд 12

Колірна модель LAB Визначається освітленістю (LIGHTNESS) та двома колірними складниками а

Колірна модель LAB

Визначається освітленістю (LIGHTNESS) та двома колірними складниками а (змінюється

в діапазоні від зеленого до червоного), b (змінюється в діапазоні від синього до жовтого).
Слайд 13

Графічні формати Будь-яке графічне зображення зберігається у файлі. Спосіб розміщення графічних

Графічні формати

Будь-яке графічне зображення зберігається у файлі. Спосіб розміщення графічних

даних за її збереженні існуючих у файлі визначає графічний формат файла. Розрізняють формати файлів растрових зображень і векторних зображень.
Слайд 14

Огляд й гендерні відмінності графічних форматів >BMP (Windows Device IndependentBitmap). Рідний

Огляд й гендерні відмінності графічних форматів

>BMP (Windows Device IndependentBitmap). Рідний формат Windows.

Він підтримується усіма графічними редакторами, які працюють під керівництвом цієї ОС. Застосовується для зберігання растрових зображень, виділені на використання їх у Windows на цьому область його застосування закінчується. ВикористанняBMP задля потреб Windows є дуже поширеної помилкою.
>GIF (>Compu ServeGraphicsInterchangeFormat).Независящий від апаратного забезпечення форматGIF було розроблено на 1987 року (>GlF87a) фірмоюCompuServe передачі растрових зображень мережами. 1989-го формат був модифікований (>GIF89a), було додано підтримка прозорості й анімації.GIF використовує LZW-компрессию, що дозволяє непогано стискати файли, у яких багато однорідних заливок (логотипи, написи, схеми).
Слайд 15

Формати графічні Формат >PDF (анг.Portable DocumentFormat - портативний формат документа) розроблений

Формати графічні

Формат >PDF (анг.Portable DocumentFormat - портативний формат документа) розроблений до роботи з

пакетом програмAcrobat. У цьому вся форматі можуть бути зображення векторного, і растрового формату, текст з велику кількість шрифтів, гіпертекстові посилання і навіть настройки що друкує устрою. Розміри файлів досить малі. Він дає змогу лише перегляд файлів, редагування зображень у цьому форматі неможливо.
Формат >EPS (анг.Encapsulated PostScript - інкапсульованний постскриптум) - формат, підтримувану програмами до різних операційними системами. Рекомендується друк і створення ілюстрацій в настільних видавничих системах. Цей формат дозволяє зберегти векторний контур, який обмежувати растровое зображення
Слайд 16

>JPEG (>JointPhotographicExperts Group). У принципіJPEG’oм називається не формат, а алгоритм стискування,

>JPEG (>JointPhotographicExperts Group). У принципіJPEG’oм називається не формат, а алгоритм стискування, заснований

не так на пошуку однакових елементів, але в різниці між пікселями.
Що рівень компресії, то більше вписувалося даних відкидається, тим нижче якість. ВикористовуючиJPEG можна отримати роботу файл в 1-500 разів менша, ніжBMP! Спочатку специ-фікаціях формату бувCMYK,Adobe додала підтримку кольороподілу, протеCMYKJPEG у багатьох програмах робить проблеми.

Графічні формати