Содержание
- 2. Малюємо фон
- 3. Додаємо спрайт човника і вказуємо йому наступні дії Коли натиснуто зелений прапорець повернутись в напрямку 0
- 5. Додаємо новий образ човника і робимо його поламаним (вирівнюємо центри)
- 6. Дописуємо скрипт коли човник торкається до країв *** (кінець якщо) якщо доторкається до кольору змінити образ
- 8. Дописуємо скрипт коли човник торкається до берегу *** *** (кінець якщо) якщо доторкається до кольору говорити
- 10. Додаємо таймер до скрипту сцени Створюємо змінну “ТАЙМЕР” (для всіх спрайтів) Коли натиснуто зелений прапорець надати
- 12. Малюємо на сцені направляючі (білі стрілочки) та задаємо для скрипту човника додаткову умову
- 13. Додаємо таймер до скрипту сцени *** *** *** (кінець якщо) якщо доторкається до кольору перейти на
- 15. Додаємо ще один спрайт “планка що крутиться” і вказуємо дію
- 17. Скачать презентацию