Художні напрями ХХ століття

Содержание

Слайд 2

МОДЕРНІЗМ - ЗАГАЛЬНЕ ПОЗНАЧЕННЯ ЯВИЩ МИСТЕЦТВА ХХ СТ., ЩО ВІДІЙШЛИ ВІД

МОДЕРНІЗМ - ЗАГАЛЬНЕ ПОЗНАЧЕННЯ ЯВИЩ МИСТЕЦТВА ХХ СТ., ЩО ВІДІЙШЛИ ВІД

ТРАДИЦІЙ ЗОВНІШНЬОЇ ПОДІБНОСТІ ТА УТВЕРДЖУВАЛИ НОВИЙ ПІДХІД ДО ЗОБРАЖЕННЯ БУТТЯ. У ЖИВОПИСІ ВИРАЖАЄТЬСЯ ПОГЛЯД АВТОРА, ЙОГО ПОЧУТТЯ, ЙОГО ПРАВДА, ТЕ ГОЛОВНЕ, ЩО НЕ МОЖНА ВИРАЗИТИ ПРОСТИМ КОПІЮВАННЯ ДІЙСНОСТІ
Слайд 3

Кубізм, орфізм, експресіонізм, фовізм, сюрреалізм, абстракціонізм, супрематизм, летризм, оп-арт, ташизм

Кубізм,
орфізм,
експресіонізм,
фовізм,
сюрреалізм,
абстракціонізм,
супрематизм,
летризм,
оп-арт,
ташизм

Слайд 4

Течія в мистецтві, що ставить своїм завданням конструювання об’ємної форми на

Течія в мистецтві, що ставить своїм завданням конструювання об’ємної форми на

площині,поєднує кілька точок зору на предмет.
Переважають прямі лінії, кубоподібні форми,предмет розкладається на геометричні площини.
Пабло Пікассо,
«Авіньйонські дівчата»
1907рік

КУБІЗМ

Слайд 5

Виражає динаміку руху і музику ритмів за допомогою перетину дуг та

Виражає динаміку руху і музику ритмів за допомогою перетину дуг та

основних кольорів спектру
Соня Делоне
«Електричні призми»
1912-1913

ОРФІЗМ

Слайд 6

Зображення напружених переживань та емоцій, в основному через колір і масивність

Зображення напружених переживань та емоцій, в основному через колір і масивність

форми
Едвард Мунк «Крик»
1893рік

ЕКСПРЕСІОНІЗМ

Слайд 7

(від фр. fauve — дикий) використовує чисті,яскраві кольори, спрощені форми. Анрі

(від фр. fauve — дикий) використовує чисті,яскраві кольори, спрощені форми.
Анрі

Матісс «Червоні рибки»,
1911 рік

ФОВІЗМ

Слайд 8

Зображає картини, що виникають в підсвідомості митця, предмети знаходяться в незвичайному

Зображає картини, що виникають в підсвідомості митця, предмети знаходяться в незвичайному

середовищі, набувають незвичайних функцій
Сальвадор Дали. «Метаморфоза нарцисса», 1937

СЮРРЕАЛІЗМ

Слайд 9

Не зображає реальних предметів, виражає думку через поєднання кольорів, геометричних елементів,просторових

Не зображає реальних предметів, виражає думку через поєднання кольорів, геометричних елементів,просторових

відношень.
«Жовто-червоно-синій»
Василь Кандінський.
1925.

АБСТРАКЦІОНІЗМ

Слайд 10

Головним зображальним засобом є геометричні плоскі фігури Казимир Малевич «Супрематична конструкція», 1915 год. СУПРЕМАТИЗМ

Головним зображальним засобом є геометричні плоскі фігури
Казимир Малевич
«Супрематична конструкція», 1915 год.

СУПРЕМАТИЗМ

Слайд 11

Зображальними засобами є літера, знак ЛЕТРИЗМ

Зображальними засобами є літера, знак

ЛЕТРИЗМ

Слайд 12

ОПТИЧНЕ МИСТЕЦТВО – ВИКОРИСТОВУЄ ОПТИЧНІ ІЛЮЗІЇ АБО ЕФЕКТИ Бріджет Райлі «Рух в квадратах», 1961рік ОП-АРТ

ОПТИЧНЕ МИСТЕЦТВО – ВИКОРИСТОВУЄ ОПТИЧНІ ІЛЮЗІЇ АБО ЕФЕКТИ
Бріджет Райлі
«Рух в квадратах»,
1961рік

ОП-АРТ

Слайд 13

Передбачає правильність, логічність конструкції.Модульна сітка має кілька кольорових акцентів Піт Мондріан «Композиція» КОНСТРУКТИВІЗМ

Передбачає правильність, логічність конструкції.Модульна сітка має кілька кольорових акцентів
Піт Мондріан «Композиція»

КОНСТРУКТИВІЗМ

Слайд 14

Плями наносяться на полотно швидкими рухами , без попереднього задуму Джексон Поллок «№8»,1949 ТАШИЗМ

Плями наносяться на полотно швидкими рухами , без попереднього задуму
Джексон Поллок
«№8»,1949

ТАШИЗМ