Створення різноманітних форм і деталей одягу муляжним методом. (Лекція 3.4)

Содержание

Слайд 2

Основне правило муляжного методу Для ефективного використовування муляжного методу рекомендується дотримуватися

Основне правило муляжного методу


Для ефективного використовування муляжного методу рекомендується дотримуватися

певної послідовності дій для уникнення перетворення цього процесу в трудомісткий і багатоопераційний, а також для отримання якнайкращого результату з мінімальними витратами часу.
Створення об'ємно-просторової форми одягу муляжним способом можна здійснювати як на манекені, так і на фігурі людини.
Муляжування на конкретній фігурі є більш відповідальним і трудомістким процесом, але в деяких випадках воно має перевагу.
Основне правило
при використовуванні муляжного методу – це дотримання взаємне перпендикулярного розташування ниток основи і утоку, які повинні співпадати відповідно з вертикальними і горизонтальними лініями, прокладеними на фігурі людини або на манекені.

1

Слайд 3

Стадії і етапи муляжного методу I – Підготовча стадія 1. Перший

Стадії і етапи муляжного методу

I – Підготовча стадія
1. Перший

етап – підготовка поверхні фігури або манекену. Він полягає в прокладенні тасьми по основних лініях симетрії і вимірювань жіночої фігури. При цьому тасьма, щільно прилегла до тіла, проходить через певні антропометричні точки.
2. Другий етап – підготовка поверхні матеріалу. Габарити цих шматків розраховуються залежно від величини розмірних ознак фігури, вигляду форми одягу, яка проектується.
II – Наколювання макета виробу.
III – Розробка деталей конструкції.
IV – Монтаж макета виробу.

2

Слайд 4

Підготовка манекену до наколювання 3

Підготовка манекену до наколювання

3

Слайд 5

4 Схема розмітки тканини до наколювання стану блузки жіночої

4

Схема розмітки тканини до наколювання стану блузки жіночої

Слайд 6

5 Послідовність наколювання муляжу стану блузки жіночої

5

Послідовність наколювання муляжу стану блузки жіночої

Слайд 7

6 Послідовність наколювання муляжу одношовного рукава: а – початкова стадія наколювання,

6

Послідовність наколювання муляжу одношовного рукава: а – початкова стадія наколювання, б – наколювання

рукава по контрольним надсічкам
Слайд 8

Місця прокладання додаткових балансових вертикалей для створення муляжу спідниці 7

Місця прокладання додаткових балансових вертикалей для створення муляжу спідниці

7

Слайд 9

Підготовка поверхні матеріалу до наколювання двошовної спідниці (заднє та переднє полотнище) 8

Підготовка поверхні матеріалу до наколювання двошовної спідниці (заднє та переднє полотнище)

8

Слайд 10

9 Наколювання прямої двошовної спідниці: а) переднє полотнище; б) заднє полотнище; в) наколювання бічного шва

9

Наколювання прямої двошовної спідниці: а) переднє полотнище; б) заднє полотнище; в) наколювання

бічного шва  
Слайд 11

10 Приклади неправильного (а, б, в) та правильного (г) розташування талієвих виточок:

10

Приклади неправильного (а, б, в) та правильного (г) розташування талієвих

виточок:
Слайд 12

11 Приклади нетрадиційних комірів в моделях відомих дизайнерів: а − модель

11

Приклади нетрадиційних комірів в моделях відомих дизайнерів: а − модель А. Тайяма;

б − модель Ж. Ланвен; в – модель Е. Унгаро Приклади асиметричних комірів в моделях відомих дизайнерів: а − модель А. Мак-Квіна; б − модель П. Умбера; в – модель П. Готьє