Типи даних у Adobe ActionScript 3.0 Maque.org.ua

Слайд 2

Adobe ActionScript 3.0 підтримує: Булев (Boolean) Ціле число (int) Неініційована змінна

Adobe ActionScript 3.0 підтримує:

Булев (Boolean)
Ціле число (int)
Неініційована змінна (Null)
Число

(Number)
Рядок або стрічка (String)
Uint
void
Об’єкт (Object)
Слайд 3

Булев (Boolean) Булев (Boolean) – може мати значення або «правда», або «неправда».

Булев (Boolean)

Булев (Boolean) – може мати значення або «правда», або «неправда».

Слайд 4

Ціле число (int) Ціле число (int) – 32-бітне ціле число у

Ціле число (int)

Ціле число (int) – 32-бітне ціле число у діапазоні

від 2,147,483,648 (-231) до 2,147,483,647 (231 - 1). У попередніх версіях ActionScript тип даних Number  застосовувався як до цілий чисел, та і до чисел з точкою, що плаває.
Слайд 5

Неініційована змінна (Null) Неініційована змінна (Null) – має лише значення null.

Неініційована змінна (Null)

Неініційована змінна (Null) – має лише значення null.

Слайд 6

Число (Number) Число (Number) - В ActionScript 3.0 цей тип даних

Число (Number)

Число (Number) - В ActionScript 3.0 цей тип даних може

бути представлений цілим числом (integer), числом без знака (unsigned integer) та числом з точкою, що плаває (floating-point number).
Слайд 7

Рядок або стрічка (String) Рядок або стрічка (String) – передає текстове значення (авторське тлумачення ☺)

Рядок або стрічка (String)

Рядок або стрічка (String) – передає текстове значення

(авторське тлумачення ☺)
Слайд 8

uint uint - використовується для передачі невід’ємних цілих чисел.

uint

uint - використовується для передачі невід’ємних цілих чисел.

Слайд 9

void void – цей тип даних має лише одне значення undefined

void

void – цей тип даних має лише одне значення undefined 

Слайд 10

Об’єкт (Object) Об’єкт (Object) – цей тип даних визначається класом «Об’єкт».

Об’єкт (Object)

Об’єкт (Object) – цей тип даних визначається класом «Об’єкт».