Содержание
- 2. «Архетип-це те в що вірять завжди, всюди і всі, і якщо він не розпізнається свідомо то
- 3. Поняття , яке вкладено в визначення архетипу було описано ще Кантом як «апріорні знання», Декартом, як
- 4. «Символи, що лежать в архитипічній основі , взагалі не можуть бути зведені до чого-небуть іншого. Багатьом
- 5. «Оскільки догмат підтримує живий взаємозв язок із душею, з глибин якої він спочатку і виник ,
- 6. Карл Юнг аналізує божественні тріади, що існували ще на примітивній стадії розвитку релігії богів Вавилону ,
- 7. Юнг зсилається на Целлера: «Одиниця є Перше, з якого виникли всі інші числа і в якому
- 8. «Двійка є перше число, тому що вона привносить роз'єднання і множення, з яких тільки і починається
- 9. "Єдине" ж прагне утримати свою єдність і одиничність, тоді як "Інше" домагається того щоб бути саме
- 10. Трійка означає Єдине що стало пізнаваним.
- 11. Якби воно не розпалося на полярні протилежності Єдиного і Іншого, то перебувало би в позбавленому всякої
- 12. Тріада означає процес розвитку в часі
- 13. Однак, досліджуючи тріаду , і праці Тімея про 4 стихії Юнг доходить до висновку: «З єднання
- 14. «Створюючи контраст троїчному мисленню Платона древня грецька філософія надавала перевагу мисленню четверичному. У Піфагора головна роль
- 15. «У Шопенгауера приводиться доказ того, що принцип достатньої аргументації володіє четверичним коренем. Це пояснюється тим, що
- 16. «Ідеальна повнота-це круг, однак його мінімальне природнє ділення-четвериця»
- 17. Юнг аналізує архетипи : Персона, Тінь, Анімус (Аніма), і Самість, і на їх основі розглядає догмат
- 18. «Завдяки перебільшенню добро не стає кращим, а гіршим, а витіснення робить із маленького зла велике зло.
- 19. «В якості психологічного символа Трійця означає омоусію, або єдинодушність трьохступеневого процесу , який слід розглядати, як
- 20. «Якщо я відважився на спробу піддати психологічному розгляду древні догмати , які стали для нас чужими,
- 22. Скачать презентацию