Содержание
- 2. Жоспар Кіріспе Негізгі бөлім Ежелгі Мысыр еліндегі дін және экономика қатынастары Ежелгі Вавилон және Ежелгі Үнді
- 3. Кіріспе Экономикалық ойлардың ең көне бастамаларын Ежелгі Шығыс елдерінен іздеу керек. Бұл қолайлы экономикалық жағдайдың, тағам
- 4. Негізгі бөлім Ежелгі Мысырда Орта патшалық (б.з.б. ХХ-ХVIII ғғ.) кезеңінде қарызын өтемегендерді құлдыққа алу кең етек
- 6. Мысыр патшасына арналған бұл сөзде көтеріліс нәтижесінде байлардың мүлігін иемденуі, «ауқатты адамдардың қол диірменімен жұмыс істеуі»,
- 7. Құлдық сана Көтерілістің өзі, санада жатқан құлдық жүйені мойындаудың айқын көрінісі, өйткені, бұдан ерте кезеңдерде негізгі
- 9. Вавилонияда қалыптасқан мемлекеттік қатынастар Қарызын өтемегендерді біршама шектеу талпыныстары Вавилонда орын алды. Қарыздық құлдықтың әлеуметтік салдарларын
- 11. Ежелгі Үнді елінде қалыптасқан мемлекеттік жүйе Ману заңдарында дүниенің көркеюі үшін Брахма демімен брахманды , қолдарынан-кшатрийді,
- 12. Ману заңдары
- 13. Ежелгі Қытай еліндегі мемлекеттің экономикалық қатынастары Ежелгі Шығыстағы экономикалық-әлеуметтік ойлардың жетік дамыған жері Ежелгі Қытай болды.
- 14. Конфуций ілімі Борыш және бағыну, дәстүрді дәріптеу және үлкенді құрметтеу идеясына негізделген әлеуметтік-экономикалық көзқарастарын ол «Лунь-юй»
- 16. Конфуций іліміндегі әлеуметтік-экономикалық негіздерге арналған тұжырымы: Күшті мемлекет, байлықты мемлекеттік қазынадан шоғырландыру; Білімділік, даналыққа, қолөнер мен
- 17. Ежелгі Грек мемлекетіндегі әлеуметтік-экономикалық қатынас Ксенофонт өзінің әлеуметтік-экономикалық көзқарасын толығырақ «Лакедемондық мемлекет» еңбегінде береді. Негізгі принциптері:
- 19. Протестанттық ілімдегі экномикалық мәселелер Макс Вебер капитализм қалыптасуын протестантизммен байланыстырды. Зерттеулерінде «протестанттық этика және және капитализм
- 20. Діни феномендердің басқа әлеуметтік формадағы іс-әрекеттермен байланысын қарастыруды 2 маңызды мәселені анықтаймыз: Дін әлеуметтік іс-әрекеттердің арнайы
- 23. Скачать презентацию