Содержание
- 2. Клас пам'яті, час існування та видимість об'єкта Кожен об’єкт програми (змінна, функція,...) має свій тип і
- 3. За часом існування об‘єкти поділяють на три групи: глобальні (або статичні) – існують протягом усього часу
- 4. За правилами замовчування змінні, описані всередині блоку, та формальні параметри функцій мають локальний час існування. Змінні,
- 5. За областю видимості (або областю дії) об‘єкти ділять на три групи: глобальні – видимі в межах
- 6. Область дії глобальних і локальних змінних Переважно змінні програми мають локальний час існування та локальну видимість.
- 7. - змінні - параметри прототипу функції видимі в межах цього прототипу; - якщо ім’я внутрішньої змінної
- 8. #include … int n; //частково глобальна змінна int load(int n); //n - локальна для прототипу int
- 9. Специфікатори класів пам'яті Специфікатори застосовують тільки тоді, коли потрібно змінити стандартний клас пам‘яті об‘єкта, інакше він
- 11. Специфікатори локальних змінних: auto - клас за замовчуванням; register - зберігання змінної у регістрі процесора, дає
- 12. Специфікатори глобальних змінних: static - областю дії даної змінної буде частина програми від точки опису до
- 13. Багатофайлові програми Складні великі програми доцільно поділити на декілька програмних файлів, кожен з яких можна програмувати
- 14. Для створення багатофайлових програм створюють заголовні файли *. h ( прототипи функцій, шаблони структур, користувацькі типи
- 15. Функція описується один раз у якомусь із файлів, для звертання до неї з інших файлів треба
- 16. В інтегрованому середовищі Borland C підтримується робота з багатофайловими програмами: компанування єдиного виконавчого коду програми з
- 17. Приклад Бібліотека для роботи з комплексними числами /* complex.h */ typedef struct { double a,b; }
- 19. Скачать презентацию