Содержание
- 2. Що повинна робити програма?
- 3. Що повинна робити програма? Оскільки програма являє собою опис способу вирішення певної задачі, записаний у мові
- 4. Алоритм Алгоритм – це сукупність елементарних операцій та правил, які визначать, в якому порядку ці операції
- 5. Алоритм Алгоритм – це сукупність елементарних операцій та правил, які визначать, в якому порядку ці операції
- 6. Алоритм Приклад алгоритму Евкліда - для пошуку найбільшого спільного кратного двох чисел Блок-схема алгоритму Евкліда
- 7. Алоритм Протокол процесу виконання алгоритму Евкліда
- 8. Арифметичні операції
- 9. Оператори відношення
- 10. Булеві оператори
- 11. Типи даних
- 12. Створення змінної int k; double variable; char myChar; long a123; Оголошення змінних розпочинаються з обов'язкового вказування
- 13. Створення змінної int i; //оголошення змінної int j=1; //оголошення з ініціалізацією char key; key = ‘Y’;
- 14. Створення змінної int a, b, c; В одному рядку можна оголошувати декілька змінних одного типу, проте
- 15. Умовні конструкції if(boolean expression){ do something…} Умова повинна бути оточнена дужками і, якщо, умова вірна (true)
- 16. Умовні конструкції if (boolean expression){ do something… } else { do something else… } Конструкція if-else
- 17. Умовні конструкції if (boolean expression){ do something… } else if (another boolean expression) { do something
- 18. Умовні конструкції if (boolean expression){ do something… } else if (another boolean expression) { do something
- 19. Цикли Цикли – це послідовність інструкцій, які можуть повторно виконуватись певну кількість раз в залежності від
- 20. while while (boolean expression) { do something… } Цикл while (перекладається як «доки») – це цикл
- 21. Цикл do/while Qaqa=-] [z do { do something… } while (boolean expression); Якщо необхідно, щоб умова
- 23. Скачать презентацию