Содержание
- 2. Зміст 1. Огляд предмету 2. Аналіз та проектування 3. Об’єкно-орієнтовний аналіз і проектування 4. Основні дії
- 3. Цей предмет допоможе студентам отримати практичні навики об’єктно-орієнтованого аналізу, проектування і програмування. Володіння об’єктно-орієнтованою мовою програмування
- 4. ООП: принципи і шаблони Як розподілити обов’язки між класами і об’єктами? Як повинні взаємодіяти об’єкти? Які
- 5. Література: 1. Г. Буч, Д. Рамбо, І. Якобсон Язык UML. Руководство пользователя 2-е издание / Пер.
- 6. Зміст 1. Огляд предмету 2. Аналіз та проектування 3. Об’єкно-орієнтовний аналіз і проектування 4. Основні дії
- 7. Компанія, що займається виробництвом програмного забезпечення (ПЗ), може отримати успіх тільки у тому випадку, якщо продукція,
- 8. Проектування ПЗ – процес створення ПЗ, а також дисципліна, яка вивчає методи проектування. Проектування ПЗ є
- 9. Етап аналізу - дослідження системних вимог і проблеми, а не пошук її вирішення. Аналіз — включає
- 10. Зміст 1. Огляд предмету 2. Аналіз та проектування 3. Об’єкно-орієнтовний аналіз і проектування 4. Основні дії
- 11. В процесі об'єктно-орієнтованого аналізу основна увага приділяється визначенню і опису об'єктів (чи понять) в термінах предметної
- 12. Приклад з літаком відпрацювати на практичному занятті. Об’єкно-орієнтовний аналіз і проектування
- 13. Послідовність дій процесу розробки програмної системи: визначити прецеденти; створити модель предметної галузі; побудувати діаграми взаємодії; побудувати
- 14. Зміст 1. Огляд предмету 2. Аналіз та проектування 3. Об’єкно-орієнтовний аналіз і проектування 4. Основні дії
- 15. Ключові питання об'єктно-орієнтованого проектування При побудові об'єктних діаграм необхідно відповісти на ключові питання: Якими є обов'язки
- 16. Визначення прецедентів Аналіз вимог може включати опис процесів чи сценаріїв використання застосування, яке може бути представлено
- 17. Моделювання – це усталена і повсюдно прийнята інженерна методика. Ми будуємо архітектурні моделі будівель, щоб допомогти
- 18. Модель – це упрощене представлення реальності. Модель – це креслення системи: до неї може входити як
- 19. Принципи моделювання: вибір моделі здійснює визначальний вплив на підхід до рішення проблеми і на те, як
- 20. Приклад зі грою в кістки відпрацювати на практичному занятті. Визначення моделі предметної галузі
- 21. Статичні та динамічні моделі в рамках гнучкої розробки створюються паралельно: спочатку будуються діаграми взаємодії (динамічні), а
- 22. Розподіл обов'язків між об'єктами і діаграми взаємодії Об'єктно-орієнтоване проектування пов'язане з визначенням програмних об'єктів, їх обов'язків
- 23. Пр.: Рис.1.4. Розподіл обов'язків між об'єктами і діаграми взаємодії
- 24. Розробка діаграм класів проектування Крім динамічного представлення взаємозв'язків об'єктів, які відображаються на діаграмах взаємодії, дуже корисно
- 25. Пр.: Рис.1.5. Основні дії при розробці програмної системи
- 26. Зміст 1. Огляд предмету 2. Аналіз та проектування 3. Об’єкно-орієнтовний аналіз і проектування 4. Основні дії
- 27. Існує три основні способи об'єктно-орієнтованого проектування: 1. Написання програмного коду. При цьому відбувається перехід від ментальної
- 28. Засоби автоматизації розробки програм (CASE-засоби) - інструменти автоматизації процесів проектування та розробки програмного забезпечення для системного
- 29. Зміст 1. Огляд предмету 2. Аналіз та проектування 3. Об’єкно-орієнтовний аналіз і проектування 4. Основні дії
- 30. Уніфікована мова моделювання UML (Unified Modeling Language) – це візуальна мова для визначення, конструювання та документування
- 31. Зміст 1. Огляд предмету 2. Аналіз та проектування 3. Об’єкно-орієнтовний аналіз і проектування 4. Основні дії
- 32. Для чернеток – неповні і неформальні діаграми (найчастіше намальовані від руки на дошці), які створюються для
- 33. Концептуальний аспект – діаграми описують сутності реального світу чи предметної галузі. Аспект (програмної) специфікації – діаграми
- 34. Пр.: Рис. 1.6. Аспекти використання UML
- 35. Концептуальний клас – поняття із реального світу. В рамках UP модель предметної галузі містить концептуальні класи.
- 36. Зміст 1. Огляд предмету 2. Аналіз та проектування 3. Об’єкно-орієнтовний аналіз і проектування 4. Основні дії
- 37. Ітеративна розробка – це основа підходу до створення програмних систем. Швидке моделювання дозволяє застосувати мову UML
- 38. Ітеративна і еволюційна розробка суттєво відрізняється від послідовного, чи каскадного (waterfall), життєвого циклу і передбачає раннє
- 39. Зміст 1. Огляд предмету 2. Аналіз та проектування 3. Об’єкно-орієнтовний аналіз і проектування 4. Основні дії
- 40. Якщо на виконання однієї ітерації відводиться три тижні, то на початку ітерації потрібно виділити декілька годин
- 41. Якщо ви дійсно хочете створити програмний продукт, за масштабністю замислу порівнянний з житловим будинком чи хмарочосом,
- 43. Скачать презентацию