Содержание
- 2. Елементи мови Сі Елементи будь-якої мови: символи (алфавіт мови) - це основні неподільні знаки, за допомогою
- 3. Алфавіт великі та малі латинські літери: A-Z, a-z. Компілятор мови Сі розглядає літери верхнього та нижнього
- 4. Ідентифікатори Ідентифікатори використовуються для іменування різних об'єктів: змінних, констант, міток, функцій тощо. При записі ідентифікаторів можуть
- 5. Константи Константами називають сталі величини, які в процесі виконання програми не змінюються. цілі десяткові (Приклад: 3,
- 6. символьні - це один або декілька символів, які заключені в апострофи. Приклад: ‘A’ ‘*’ ‘\n’ Послідовності
- 7. Коментарі Види: однорядкові (Приклад: int a = 3; // ініціалізація змінної а) багаторядкові. Текст на Сі,
- 8. Ключові слова Ключові слова - це зарезервовані ідентифікатори, які мають спеціальне значення для компілятора.
- 9. Структура програми Основними частинами типової структури програми на Cі є такі: директиви препроцесорної обробки; опис зовнішніх
- 10. Функції Функція – це синтаксично та логічно завершений самостійний фрагмент, що має ім’я та реалізує певну
- 11. Директиви препроцесора #include Використання таких директив призводить до того, що препроцесор підставляє на місце цих директив
- 12. Базові типи даних Тип задає обсяг пам’яті для зберігання даних, визначає діапазон допустимих значень та встановлює
- 13. Тип вказується явно в описах, тип констант – встановлюється за формою запису. Приклад: int I, k,
- 14. Функції введення та виведення Функція printf() призначена для виведення інформації за заданим форматом у стандартний вихідний
- 16. Скачать презентацию